59 • More than good •

17 1 3
                                    

ROSE

Zavrela som oči, keď moje telo obklopila voda, zvlhčila ma a uvoľnila moje napäté svaly. Moje ruky boli ako v plameňoch od modrín, ktoré som mala zo všetkých tých injekcií a hlúpych kaníl. Moja zasraná bolesť hlavy bola ako techno hudba, ktorá vo mne hrala hlava nehlava. Síce som sa cítila slabá, no moja duša konečne našla pokoj, akonáhle som sa dnes vrátila domov.

Nemocničná izba, v ktorej som bola zavretá za posledné dva týždne, sa mi zhnusila natoľko, že som už viac nechcela byť v nemocnici. Keď som dnes podpisovala svoj odchod z nemocnice, bola som si vedomá, že beriem riziko svojho zdravotného stavu do svojich rúk.

Netrápilo ma to však. Kašľala som na všetko. Moja rodina mi bola prednejšia ako ostať v nemocnici a nemôcť byť ani navštívená svojimi blízkymi.

Na druhej strane, keď som sa pred niekoľkými dňami zobudila z umelého spánku, bolo to, ako keby som tie čtyri dni nevedomia ani neprežila. Skoro som sa zbláznila, keď som sa nemohla na nič rozpamätať. Ak bolo toto, čo ma čakalo v budúcnosti, neviem, uviedlo to moju istotu do kúta a obavy ju nahradili.

Mary okolo mňa omotala uterák, kvôli čomu som sa cítila ako posraté dieťa. Pozrela som sa na seba do zrkadla a zamračila sa. Vyzerala som bledá a nenávidela som to. Celý čas som vyzerala bledá, ale bola som bledšia ako zvyčajne. "Nemusíš mi so všetkým pomáhať, Mary," povedala som jej, keď sa pokúsila zabaliť aj moje vlasy do uteráka. Venovala mi detinský pohľad do zrkadla a pokrútila hlavou.

"Drž hubu. Práve si prišla z nemocnice. A ja som tu, aby som sa postarala o moju sestru, tak buď ticho."

"Fajn," prevrátila som očami.

Napäto som sa pozrela na Mary v rovnakom čase, ako sa ona pozrela na mňa, keď som počula svoje meno a tú chrapľavosť. "Harry," zašepkala Mary jeho meno a oči mala divoko otvorené rovnako ako ja. Stisla som si uterák viac k telu a roztrasene som vydýchla, keď som cítila, ako mi bolestivo zvieralo srdce. Nevidela som ho tak dlho. Tých pár dní boli ako peklo, keď som mu nemohla ani zavolať. Hlavne po tom, čo som našla jeho darček a dozvedela sa, že pri mne bol od prvého dňa.

"Poď," Mary kývla hlabou k dverám.

"Som nahá," poukázala som na seba, ale klopanie na dvere ma prinútilo zavrieť ústa. Pokrútila som hlavou smerom k Mary, keď siahla po kľučke, pripravená otvoriť dvere. Než som niečo povedala, urobila to, čo som si myslela. Sviňa vychudnutá!

"Len počkaj v izbe, práve sa osprchovala," povedala Mary s hlavou von z dverí. Znela tak normálne, akoby som tu ani nebola nahá. Vyvalila som na ňu oči a snažila sa osušiť najrýchlejšie ako to len šlo, potom som siahla po oblečenie, zatvárajúc oči, keď som znova počula jeho hlas.

"Je preč," Mary zatvorila dvere a ja som k nej zdvihla hlavu.

Obliekla som sa a nejako si trochu usošila vlasy. Keď mi ich Mary rozčesala, zaviazala som si ich do copu a bola pripravená odísť z kúpeľne.

Chytila som ju za ruku a s jej pomocou som sa vrátila do mojej izby. Zahryzla som si do pery, keď som otvorila dvere svojej izby a vošla dnu, jeho krásna tvár sa mi objavila pred očami. Okamžite sa zdvihol z mojej postele a bez slov podišiel ku mne.

"Nechám vás," počula som svoju sestru, ale moja pozornosť bola upriamená na neho, keď sa zastavil len kúsok odo mňa.

Pozrela som sa na neho, on ruku natiahol k mojej tvári ruku a chytil ju do svojej dlane. Zavrela som oči a potom som ucítila, ako sa jeho ruka ovinula okolo môjho tela, pritiahol si ma k sebe a zaboril mi hlavu do krku.

Without youWhere stories live. Discover now