Rose
Po rodinnej večeri, ktorú som už dlho nemala, som sa vybrala do svojej izby. Liam, Mary a teta ešte pozerali telku, no ja som už bola unavená, preto som si išla do izby ľahnúť. Bola som veľmi unavená a spánok bola jediná vec, na ktorú som v tú chvíľu myslela. Vedela som, že Liam dnes nebude soma. Už sme neboli sami a on konečne mohol odísť bez toho, aby sa o mňa bál.
Otvoril som dvere a vkročila dnu. Zavrela som ich za sebou a s povzdychol prešla ku komode, z ktorej som si vybrala pyžamové šortky a obyčajné biele tričko, spodné prádlo, a to všetko som položila do kresla, ktoré sa v mojej izbe nachádzalo pri posteli na druhej strane, pri okne. Vždy som mala nervy, že ho mám tam, pretože som ho chcela pri okne, aby som si mohla doňho sadnúť a dívať sa z okna. Ale nechcem ho tam dať, pretože mi zariaďovala izbu mama a nedokážem to. nejak mi ju to pripomína, ale Liam ma presvedčil, že to nebolo nič hrozné a tak som ho tam presunula.
Zložila som si náušnice z uší a dala ich do šperkovnice. Rozpustila som si vlasy a svojimi prstami som si ich prečesala. S povzdychol som sa postavila pred zrkadlo, pričom som trochu sklonila hlavu na stranu a zvesila kútiky úst.
Vyzerala som hrozne. Bola som strašne nízka, mala som dlhé čierne vlasy a veľké hnedé oči. Nebolo to so mnou až tak zlé, no nebola som žiadna krásavica.
Zato, Mary bola vysoká rebelka, ktorá sa obliekala podľa najnovšej módy, čo mňa osobne nikdy moc nebavilo. Nosila oblečenie, ktoré sa mi zachcelo a bolo mi jedno, či je to nejaký módny prepadákov.
Nerada som sa odhaľovala a bola som radšej slušnejšie oblečená, no nemyslite si o mne, že som nejaká šprtka. Síce sa stále učila, no viac som čítala. Milovala proste čítanie a učenie mi nerobilo problém. Aj keď som mala vo svojom živote aj nejaké tie úlety.
Zložila som si okuliare z očí a priblížila sa o krok ku zrkadlu. Bola by som takto krajšia? Som iná s nimi aj bez nich? Naozaj som to netušila, no okuliare mi vôbec nevadili.
Môj prvý rok na škole nebol najlepší, no prežila som to. Bola som považovaná za šprtku, ktorá sa neustále učí a učí. Skoro nikto sa so mnou nebavil, a nezmenilo sa to ani prvý polrok druhého ročníka.
Pred bol rokom sa sem presťahovalo jedno dievča z Manchestru a hneď v prvý deň sme sa spriatelili. Nebola ako ostatné, nepretvarovala sa a boli tak trochu rovnaké, čo sa týkalo čítania. Obe sme sa stali dobrými kamarátkami a v škole sme boli spolu vždy, keď sme mali spoločné hodiny. Vlastne spolu sme nemali len ekonómiu a informatiku. Bola super baba a veľmi som si ju obľúbila.
Mary som o Eleanor ešte nepovedala, ale po víkende sa spoznajú, keďže Mary nastupovala na rovnakú školu. Vybrala si odbor dráma a tanec, čomu som sa tešila, pretože moja sestra bola úžasná tanečnica.
Mykla som nad sebou plecami, zobrala si veci z kresla a išla do kúpeľne. Veci som si položila na roh umývadla a vyzliekla som sa. Šaty som hodila do prádla so špinavým oblečením a vošla pod sprchu. Nastavila som si teplotu vody, a keď mi to vyhovovalo nechala som kvapky vody stekať po mojom tele. Do ruky som si zobrala svoj obľúbený kokosový sprchovací gél, ktorý som si vypustila na dlaň a potom sa ním umyla. Keď som si umyla aj vlasy, vypla som vodu a vyšla von. Svoje telo som zabalila do bielej osušky a vlasy si dala do turbanu. Na ruku som si vypustila trochu telového mlieka, rozotrela si ho medzi dlaňami a naniesla na svoje telo.
Keď som sa obliekla do spodného prádla a oblečenia na spanie, vrátila som sa do izby a vysušila si vlasy uterákom. Nerada som fénujem vlasy, keď som to netrebovala.
Rozčesala som si vlasy a zaplietla si ich do vrkoča. Nechcelo sa mi ešte spať, aj keď som bola unavená, tak som si zobrala do ruky knihu a čítala si.
YOU ARE READING
Without you
Fanfiction"Nikdy som nechcela, aby nás niečo rozdelilo." zotrela som si slzy z tváre. "Mrzí ma to, Mary." chrapľavo zašepkal. All Rights Reserved © RossalinGray