25 • Looking in the eyes •

91 10 4
                                    

Nemohol som uveriť svojim očiam. Ako to, že je tu? Vôbec mi to na ňu nesedelo, nikdy v živote, by som nepovedal, že by som ju stretol práve na tomto mieste. Prišla s Liamom? Alebo prišla s tým chalanom, čo s ňou práve tancoval, ako keby ju zvádzal priamo na tom skurvenom parkete? Táto myšlienka sa mi vôbec nepáči!

Bez rozmyslenia, čo práve robím, som sa postavil a predieral sa cez ľudí k miestu, kde tancovala Rose. Ignoroval som všetky tie nechutné vône, čo som cítil z tých opitých ľudí, cez ktorých som sa predieral. 

Moje oči si ju prešli ešte raz odhora až k jej vysokým topánkam. Moje zuby zase oblapili moje ústa a ja som si živo vedel predstaviť, ako by mi ležala v posteli, zatiaľ čo by som konečne dokončil tú sprostú stávku a mal pokoj od všetkého — možno to také hrozné nebude.

Jej boky sa rozpohybovali do strán, pričom sa jej hlava zdvihla nahor, stretávajúc sa s mojím pohľadom. Sledoval som jej prekvapenú reakciu, keď sa na mňa neprestávala pozerať. Priznávam, pozeral som sa tiež a nevedel som prestať.

"Ahoj," pozdravil som chrapľavo.

"Ahoj, Harry." vychrlila a spodná pera sa jej oddelila od jej hornej, akoby bola prekvapená, že ma vidí.

"Nevedel som, že chodíš aj medzi ľudí," nadhodil som provokačne, možno trochu arogantne. 

Nadvihla svoje obočie. "Zase začínaš!" Asi som našu malú trochu nahneval. 

"Pokoj." zasmial som, ruky dvíhajúc pred seba. "Len som prekvapený, že som ťa videl." 

"Ja som zas veľmi sklamaná, že som nepredpokladala, že by som ťa tu mohla stretnúť. Mohla som kľudne ostať doma, keby som vedela, že tu budeš." Odfrkla si, krčiac svoj nos. Snažil som sa nevšímať si toho blbca. ktorý stál vedľa nej. Vyzeral, ako nejaký priteplený idiot s ofinkou. 

Z davu ľudí okolo nás sa vynoril Liam a za ním Louis, ich prítomnosť mi zabránila v tom, čo som chcel Rose odpovedať.

"Harry!" zvolal zvesela Liam, pravdepodobne už v sebe mal pár štamperlíkov. "Chlapče, hľadali sme ťa. Vidím, že už si našiel moju sestru." Poukázal na Rose, ktorá stála na mieste bez slova, pozerajúc sa na mňa, aj keď niečo hovorila tomu debilovi. 

"Hej, pozdravili sme sa." odvetil som nenútene. 

"Nepôjdeme si sadnúť? Niall sa už bez nás nudí." navrhol Louis, berúc ma okolo pliec. Súhlasil som a predtým, ako som sa chcel niečo spýtať, moja otázka bola zodpovedaná, keď  Liam s ňou a tým debilom kráčali za nami. 

Posadil som sa na svoje pôvodne miesto a sledoval, ako sa Rose zdraví s Niallom. Liam si sadol k Louisovi, ktorý sedel vedľa Nialla, jediné voľné miesta boli vedľa mňa. Sledoval som ju, ako sa pozerá na miesto vedľa mňa, a na malý okamih som si myslel, že sa ku mne posadí ten teploš, no keď sa jej telo usadilo vedľa mňa, moje telo ihneď reagovalo — rozkročil som sa a tým si urobil väčšie pohodlie. 

"Chalani, toto je Chase."  Zakričala cez ten hluk. Pretočil som očami, keď sa ozval a mohol som počuť ten jeho priteplený hlások. Nechápal som sám seba, ale nejako mi vadil. A vadilo mi aj to, že som mal skurvenú chuť sa obrátiť a pozrieť sa jej do očí. 

Kývol som na okoloidúcu čašníčku, aby mi priniesla ešte jeden pohárik. Prstami som si prudko vošiel do vlasov a nadýchol sa, keď som videl, ako sa ku mne vracala s mojím drinkom. 

Videl som, ako sa Niall o niečom horlivo bavil s Liamom a presne som vedel, o čo ide. Niall bol nejaký nespokojný tým, že Mary nebola už týždeň v škole, neodpisovala mu vôbec na akékoľvek správy a nebrala ani telefón. Možno mu niečo povedala naša svätá, keďže si s ňou písal, ako som sa dozvedel. 

Without youWhere stories live. Discover now