☘️ 7

3K 308 59
                                    

📍

"Verdiği ödeve bak ya ben nereden bulayım psikolojik rahatsızlığı olan birini? Acaba kendimi mi yazsam?" Kerem ders çıkışı söylene söylene Yavuz'la beraber derslikten çıktı. "Aynen şizofren kendini yaz kesinlikle."

Genç adam bıkkın hissediyordu, sabah annesiyle ufak bir tartışma yaşamıştı. 20 yaşına gelmesine rağmen hala ona karışıyor olmaları sinirini bozuyordu bazen.

"Sus be mis gibi narsistim, benimkinden iyi hastalık mı var? İnsan gurur duyuyor." Göğsü kabardı Kerem'in. Yavuz, arkadaşına bayık bir şekilde baktı. "Bana bak sen bir haftadır neden normal davranıyorsun?" Bir de bu konu vardı, bir haftadır Kerem kimseyle flörtleşmiyor, kimseye dönüp gülümsemiyordu.

"Anormal miyim ben ya Yavuz! Of pislik ya kas yapma demedim mi?" Genç adamın omzuna vurmasıyla elini acıtıp geri çekmesi bir olurdu. "Ya oğlum sen narinsin, ben yapılı sayılmam." Tamamen yalandı, Yavuz bir kaç yıldır vücut çalışıyor, elinden geldiği kadar dikkat ediyordu.

Normal bir erkeğe göre epey yapılı sayılırdı.

"Yalan söylemek suç olsaydı sen Dilan Polat olurdun Yavuz sus istersen. Neyse sinir hastası abimi işlerim konu olarak, sen de ne yaparsan yap hiç umrumda değil." Burnunu kırıştırıp saçlarını düzeltti, her daim güzel görünmek onun kusursuz yaptığı bir işti. "Nereye gideceksin simdi? Planın var mı?"

Ders bittiği için ikili nereye gideceklerini bilemiyorlardı. "Eve gideceğim ben, Kurt ve eniği bizim eve geleceklermiş, annem yardım edersin bana dedi. AA bak sen de gel ablamı görürsün hem." Yavuz utançla ensesini kaşıdı, Firuze'yi görme fikri çok hoşuna gitmişti fakat sevgilisi olan kıza böyle hisler beslemesini kendisine yakıştıramıyordu.

"Sen git, sevgilisi var sonuçta ayıp oluyor gözüm varmış gibi duruyor." Kerem gülümseyip Yavuz'un koluna girdi. "Salak salak konuşup da sinirimi bozma, ablamın sevgilisi yokken sevmeye başladım sen onu. Ayrıca anlamıyorum yani nasıl 3 yıldır vazgeçemedin de hala seviyorsun."

O da anlam veremiyordu ki... O kadar alışmıştı ki onu sevmeye, başka bir şeyi sevebilir miydi bilmiyordu hiç.

"Of girme hiç o konulara, hadi leş gibi burger king yapalım." Ruhlarının fakirliği karşısında Kerem kıkırdadı. "Çocuk menü istiyorum ben o zaman." Yavuz güldü ve kolları arasına çekti oğlanı, boğuyormuş gibi yaparken neşeli gülüşleri koridorda yankı yapıyordu.

"Senin bu fakir beynin çok acayip çalışıyor, ne yapacaksın çocuk menüsünü?"

"Ay oyuncak için tabii ki akıllım, sürpriz olunca daha bir keyifli oluyor. Hem bebek gibiyim tabii ki çocuk menü alacağım." İkili sohbet ede ede kampüsün hemen çıkışında kalan burger kinge gitti, çocuk menüsü Kerem için ideal olurken Yavuz aklına gelen her menüyü istedi.

Anlaşılan bugünkü dedikodu uzun ve soluksuz, doyurucu olacaktı.

"Ay Yavuz şu klinik psikoloji hocası Neva hoca var ya! Kızzz o rektörün sekreterinin hocasıyla yatıyormuş! Ay bu kadınların dağ ayılarına olan ilgileri beni mahvediyor."

....

--------------

Göz kuruluğu için damlasını sıkma ihtiyacıyla arşiv odasının en köşesinde yerde oturuyordu Betül, zaten onu gören biri mutlaka bir işi kitliyordu.

Dün gece tüm saatlerini yeni bulduğu diziye harcadığı için bilgisayara bakacak hali kalmamıştı şimdiden. Stajının bitmesine 11 gün kalmıştı ve biliyordu ki staj biter bitmez kendisini serin sulara bırakacaktı.

İnci TaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin