Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
📍
İki hafta sonra;
"Ders bitti, haftaya görüşürüz arkadaşlar."
Hocanın son kez konuşmasıyla herkes dağılmaya başladı. Kerem oh be sonunda diyip kalemi bıraktı elinden, ne kadar uğraşırsa uğraşsın inek olmaktan geri duramıyordu. "Ayy Yavuz kalk çabuk karını görmeye gidelim."
"Karım?" Yavuz not tutmadığından Kerem'in defterinin fotoğrafını çekti tek tek, dinleyerek anladığı için ders boyunca pür dikkat hocayı dinlemeliydi.
Kerem şirince gülümsedi. "Kurt işte, başka kim olacak. Yani şimdi ablam vardı bir ara ama biz boşverelim onu, Kurt gibi biri varken ablam da kim yani anladın mı!" Yavuz derin bir nefes alarak hasbinallah çekti. Son iki haftadır Kerem onu sürekli darlıyordu.
"Lan oğlum eşcinsel değilim diyorum bi sal beni artık." Ayağa kalkıp Kerem'i de ensesinden tutarak kaldırdı genç adam. "Ay şapşal ya lgbt topluluğuna linç ettiririm seni, sence zibilyon tane yönelim varken sana eşcinsel diyebilir miyiz sayın aptal? Çek patini üstümden."
Adamın elini itip sallana sallana yürümeye başladı koridorda, okulun çıkışına doğru ilerlerken arkasından gelen ve konuşmaya devam eden adama laf yetiştiriyordu.
"Fark etmez hiçbiri değilim, bugüne dek hiçbir erkeğe bakmamışım bugünden sonra mı bakacağım?" Hıh diye bir cevap aldı bu sorusuna Yavuz. "Ya sen spermken dünyada sıpa gibi olmuş Kurt da eminim ki hiçbir erkeğe bir şey hissetmemiştir ama kader işte. Bir bakmışsın orta yaşa yaklaşan bir adam için yüzük bakmaya başlamışsın."
Yanından geçip ona selam veren herkese baş selamı veriyordu.
"Sen kafada bizi evlendirmişsin oğlum, hayırlısı olsun ne diyeyim. Sana laf yetiştireceğime Kurt'la evlenirim daha iyi." Kerem sevinçle şakıdı. "Ay çok aşıksın anladım ben seni." Yavuz'un arabasının önüne geldiklerinde durdu.
"Kapımı aç hadi de karıcığına gidelim." Bilerek karıcığın diyordu, Kurt'un yüzüne karşı da defalarca diyip çıldırtacaktı adamı. "Karıcığın deme bari oğlum vallahi dayak istiyorsun. Gidemeyiz abime gitmem lazım."
Kerem merakla baktı.
"Ne? Ne oldu?" Abisine gidecekse Kerem'i de götürebilirdi. "Grip olmuş ona bakmam lazım." Annesi dün abisinde kalmıştı, şimdi de Yavuz ne eksik ne lazım diye kontrole gidecekti. "Aa grip mi? Ben bakarım ona." Annesinden öğrendiği tek yemek olan kemik iliği çorbası yapar çabucak iyileştirirdi adamı.
"Sen? Abime bakacaksın? Sebep?" Yavuz garip garip baktı arkadaşına, birazdan kesinlikle nasıl kendisiyle uğraşılıyorsa öyle uğraşacaktı oğlanla. "Niye bakmayayım ki? O da benim abim sayılır sonuçta." Son cümleyi söylerken sesi kısıklaştı. "Becerebilecek misin peki? Kötüymüş baya."
Kerem'in kaşları çatıldı hemen. "Yapamaz mıyım? Ben beceriksiz miyim? Üzerime gelme bak ben her şeyi yaparım tamam mı?" Trip moodunu sonuna dek açmıştı. "Bir şey demedim, yaparsın tabii. Ben seni abime bırakayım da eve gideyim o halde."
"Ay tamam hadi aç kapımı şimdi." Yavuz kapıyı açtı ve arkadaşının kolundan tutarak içeriye ittirdi oğlanı. "Bir dahakine bunu yap da ağzına ağzına vurayım senin." Kerem kıkırdadı, dilini çıkardı arkadaşına. "Nah canım ya."
Yavuz daha fazla laf dalaşına girmeden hızla uzaklaştı fakülteden, Kerem yol boyu radyoyu karıştırıp her şarkıya kulp bulduktan sonra telefonunu bağladı ve istediği şarkıyı playlistinden açtı. Bağıra bağıra şarkıyı söyleyip bir yandan da Yavuz'a sık sık aşıksın sen diyerek adamın vücudunun rastgele yerlerine vurup durdu.
Araba süren genç adam ise dengesini kaybetmemek adına sinek ısırığı gibi hissettiren darbeler karşısında ifadesizce arabayı sürmeye devam etti. 15 dakikalık bir yol macerasının ardından Turan'ın evinin önüne geldiler.
"Burada durma manyak şu ileirdeki süpermarkete gidelim, kemik iliği alacağım." Yavuz vay vay diyerek bir iki dakika kadar daha araba sürüp marketin önünde durdu.
"Yavuzcum sen bekle ben iki dakika girip alayım." Kerem'e döndü birden. "Normal şartlarda yakamı paçamı bırakmazsın hayırdır?" Oğlan bıkkınca baktı arkadaşına. "Götle don da olmayalım Allah aşkına. Hem ped alacağım hem bana hem anneme, Firuze zaten benden otlanıyor. Şimdi gidip içeriye asgari ücret bırakacağım."
Yurt dışına yaptığı grafik tasarımlar üzerinden şimdiden para kazanıyordu oğlan, kendi ihtiyaçlarını görebiliyordu.
"Ben de geleyim yardım ederim." Kerem kalkmaya çalışan adamın göğsüne vurdu ve oturmasını sağladı. " Ay otur be anlamazsın sinir edersin şimdi sen beni." Eğer biriyle ped alacaksa, sadece kocasıyla alırdı.
Hem ne kadar utanmaz olursa olsun Yavuz'la gidip ped alacak da değildi.
"Tamam lan tamam senin de ne sağın var ne solun." Kerem cevap vermeden indi arabadan ve seri bir şekilde alışverişini yaptı oğlan. Olabildiğince hızlı olmaya özen göstermiş, Yavuz'un söylenmemesini sağlamıştı. "Ben yataklara düşüp ölsem böyle acele etmezsin."
"Karıcığın Kurt acele etsin senden banane be." Hay ya rabbim diyerek abisinin evinin önüne geldi tekrar Yavuz. "Sen yukarıya çıkma, bizim eve geç bunları anneme ver olur mu? Ben de yukarıya çıkayım." Yavuz başını salladı fakat söylenmeyi de unutmadı.
"Paşamızın özel şoförüyüz zaten, bırakırım. Celal amcamın parlak gülümsemesini özledim hem enerjim yerine gelsin. Aranız iyi mi şimdi?" Geçen hafta Mahir oğluyla konuşup annesiyle arasındaki saçma çekişmeyi sonlandırmasını istemişti.
"İyi, yani ne bileyim ben sadece annemle uğraşmayı seviyordum. Bu kadar buna içerleneceğini düşünmedim hiç, bazen haddimi bilemeyebiliyorum işte." Bu konuda canı sıkkındı, babası onunla konuştuktan sonra pamuklara benzeyen annesini çok fazla öpmüş, kendini doğru düzgün açıklamıştı.
Annesini nasıl sevmezdi ki! Bu dünyada gördüğü en güzel erkek onun annesiydi.
"Yani bazen aşırıya kaçtığın doğru tabii fakat Celal amca çok tatlı biri. Hep gülümsediği için alındığını anlamamış olabilirsin." Kerem başını salladı, anlamamıştı hiç. "Doğru, neyse hallettik artık öyle davranmayacağım."
"En iyisini yaparsın."
"Hadi ben kaçar, sen de bizim eve geç sonra da biricik müstakbel eşine yemek götür. Adam açtır şimdi." Bu ara bir anaç mı olmuştu ne?!
"Git başımdan Allah aşkına hadi." Kerem dil çıkarıp indi arabadan ve Turan'ın yaşadığı eve baktı. Onu acaba hangi maceralar bekliyordu kim bilir?!
📍
Şey spoiler vereyim
Diğer bölüm Turan bizimkini öpecek
Bölüm nasıldı?
Sizi seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Tane
General Fictionintersex birey içerir. Yılgın kitabının devamıdır... mpreg kurgudur.