Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
📍
Kısa ince şortuyla, üzerinde gri eşofmanla beyaz tişört bulunan adamın az önce kucağına oturmuştu. Kendi üzerinde ise gri bir tişört vardı, kollarını Turan'ın boynuna doladı.
"Bugün çok güzeldi, özellikle yavru ördeklere bayıldım! Her yıl gelelim lütfen buraya..." Neşeli haline gülümsedi Turan, onu mutlu görmek bambaşka bir histi. "Olur güzelim gelelim, ben de sevdim baya. Özellikle krizantem ağaçlarının içinde o kadar güzeldin ki büyülenmeden duramadım."
Kerem yaa diyerek nazlandı, yanakları da ufaktan allanmaya başlamıştı.
"Aşkım bir şeyleri düzeltmek için bu kadar çabalaman beni çok mutlu etti, sürekli öyle davranınca ben hiç eskiye dönebileceğimizi düşünmemiştim. Biraz da üzülmüştüm açıkçası." O tartışmadan sonra bir hafta içinde izin almıştı üstlerden. Ardından vakit kaybetmeden tatil ayarlamış, hem ormanlık hem de denizin olduğu bir yerde bir ev tutmuştu iki hafta için.
"Senin için her şeyi yaparım. İncinmenden çok korkuyorken seni inciten olmak bana çok ağır geldi. Avuçlarımın içinde zarar görmeyeceğini düşünürken asıl zarar veren şeyin avuçlarım olduğu hiç aklıma gelmedi. Özür dilerim..."
Kerem gülümsedi, Turan'ın dudaklarının kenarından öptü bir kaç kez.
"Önemli değil, problemi artık çözdük nasıl olsa. Artık sadece bize odaklanalım olur mu?" Genç adam başını salladı, sevgilisinin belinden tutup daha da fazla kendisine çekti. "Nasıl ilgilensem acaba sevgilimle?!"
Hmm diyerek düşünmeye başladı.
"Buramdan, buramdan ve buradan öpebilirsin." Omuzlarını, burnunun üstünü ve boynunu gösterdi tek tek. Güzel bur tavsiye verdiğinin farkındaydı. "Çok güzel bir fikre benziyor." Turan memnunca gülümsedi, dudakları en sevdiği yer olan boynu buldu.
Önce burnunu sürtüp ince derideki güzel kokuyu soludu, bugün özellikle duştan sonra hiçbir şey sürdürmemişti Turan. Sadece oğlanın güzel kokusunu, kendi ten kokusunu solumak istiyordu.
Dudakları sıcak tene değdi, Kerem'in elleri ise Turan'ın saçlarına daldı. Biraz daha istekle adamın kucağında hafifçe sürtündü, Turan'ın dudakları boynunun her yerinde geziniyordu. Bir yandan da elleri yavaşça kalçalarına inmişti.
Genç adam öpücüklerini çene ve dudaklara kadar taşıdı, tutkulu bir öpüşme başlarken Kerem inledi. İkili yatakta tek beden olmuştu şimdiden. Turan başını yatak başlığa yasladı ve oğlanı kalçalarından tutarak biraz daha kendisine çekti ve iki lobu da sıktı. Öpüşmeye dilleri de katarken ikisi de inledi.
Nefesleri, öpüşleri ve bedenleri birbirlerine karışmıştı.
Genç adamın dudakları tekrar keşfe çıkmak amacıyla oğlanın omuzlarına doğru indi. Tişörtün eteklerinden kaldırdı ve çıkardı tek hamlede. Pek gelişmemiş meme uçları da göründü, muhtemelen ancak hamile kaldığında biraz büyüyeceklerdi.
Hararetli başlayan ön sevişmeleri, tutkuya ve şehvete bürünmüştü. Şimdi ikisi de anın uzun uzun fakat ağır bir şekilde tadını çıkarıyordu. O nedenle Turan göğüs arasına uzattı başını, girintiyi öpmeye başladı.
"Turan... Hızlansak? Sonra bol bol sevişiriz lütfen." Sabırsızdı, gece uzundu ve ilk birleşmeleri biraz erken olsa fena olmazdı. "Emin misin? Hem güzel güzel sevişiyoruz fena mı?" Vücudunun her bir noktasında dudakları olsun istiyordu.
"Ama aşkım! Ben seni hemen hissetmek istiyorum, sen istemiyor musun?" Cilveli cilveli uzanıp adamın dudağının kenarından öptü. "İstemez miyim ulan deli oluyorum sana." Tek hamlede oğlanı altına aldı ve kendi tişörtünü çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Tane
General Fictionintersex birey içerir. Yılgın kitabının devamıdır... mpreg kurgudur.