Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
📍
"Kanka alınma ama bu abin kazulet olabilir mi? Biz bunu nasıl taşıyacağız." Bastığı yeri titreten Turan'ı bu sarhoş haliyle nasıl taşıyacaklardı düşünüyordu Kerem. Hayatında kardiyo bile yapmamış biri için onu taşımak Naim olmaktı.
"Salak salak konuşup Kurt'u kaçırmasaydın gelir taşırdık abimi, ben de fıtık olmazdım." Yavuz sinirli bir şekilde baktı arkadaşına, Kurt'a sürekli bel altı şakalar yapıp küfür yiyerek atılmıştı arabadan. Kesinlikle bir gün fena bir dayak yiyecekti, emindi Yavuz.
"Of ne alakası var ya, adam pantolonuna bakmıştı Yavuz. Asıl olay bu da değil, sen en kalkmayacak ortamda ne düşündün de sikini kaldırdın bunun açıklamasını istiyorum senden." İkili bir an Kurt'u ayakta yaslanmış halde unuttu ve tartışmaya daldılar.
"Lan hiç olmuyor mu senin sanki çok gereksiz ortamda kalkman, 20 yaşındayım ben daha kendimi kontrol edememem normal değil mi?" Düzenli bir seks hayatı olmadığından ötürü böyle şeyleri çok nadir de olsa yaşıyordu. Kerem kıkırdadı. "Komik olma Yavuzcum, sabah ereksiyonu desen anlarımda gece ereksiyonu nedir ya? Senin yüzünden millet yanlış anlıyor bizi şuan, hala kalkık."
Kerem'in sinirleri bozuluyordu hala, arkadaşının kalkık penisi yüzünden gece gece her şey başlarına geliyordu.
"Bak zaten sinirlerim bozuk, sen de konuşup durma Kerem. Alalım şunu gidelim buradan. Abin nerede senin hem? Beraber içmeye gitmediler mi bunlar?" Garipti cidden, mekana geldiklerinde Ahmet Can'ın çoktan çıktığını öğrenmişlerdi.
"Boşver şu evsiz ceoyu ya. Ay adam düşüyor Yavuz!" Turan geriye doğru devrilecekken Kerem tutma ihtiyacıyla öne atıldı ve ikisi de çamura bulandı bir anda. Turan kendine gelir gibi olurken ellerini üzerindeki oğlana sardı.
Çalılar batmasına karşın o acı hissetmiyordu. "Ay sırtın! Acıdı mı Turan abi?" Adamın üstünde doğrulup yüzüne baktı, bayık gözlerden başka bir şeyi yok gibi duruyordu. "Yok."
Kendisine tripli çıkan sesle şaşkınca baktı Kerem, eğer hayal aleminde değilse Turan gerçekten ona tripli sesle konuşuyordu. "Benim duyduğum ses tonunu sen de duydun mu Yavuz? Ben halüsinasyon görmüyorum, duymuyorum değil mi?" Adamın kucağında doğruldu ve geriye çekilmek için hamle yaptı Kerem, bir an önce çekilmesi en iyisiydi. Fakat Turan öyle düşünmüyor olacak ki baldırından yakaladı oğlanı ve üstüne çekti yeniden.
"Uyuyalım."
"Buna bir şey olmuş oğlum, normal değil şuan abim." Yavuz şaşkın ve beklenmedik olaylara karşı ne tepki vereceğini bilmez halde yerde debelenen ikiliye baktı. "Rahat dur bi ulan!" Turan yüksek sesle bağırışıyla durdu Kerem, korkmuştu.
"Tamam.. tamam durdum bir şey yapmıyorum." Yavuz abisinin kolunu tutup kaldırmaya çalışsa da kalkmadı Turan, sinirini yatıştırmış sayılmazdı. "Biz... Koruyalım seni. Gözümüzün önünden ayırmayalım... Sen elin adamlarına fotoğraf at, numara dağıt." Gözleri kapalı olmasına karşın sesi sert ve toktu, Kerem'in onu şaşkınla dinlediğinin farkında bile değildi.
"Bir daha olsun... Bir daha fotoğrafını başka adamların dolabında göreyim... Bu alemi seninle beraber yakarım duydun mu?" Çocukluğundan beri tanıdığı o saf, güzel oğlanın milletin diline böyle dolanması hoşuna gitmiyordu.
"Duydum... Ben kimseyle beraber olamayacak mıyım peki?" Turan'ın göğsü ağırca inip kalktı, Kerem ne kadar utanmış olsa da değerli hissetmekten alıkoyamıyordu kendisini. "Olma! Olma oğlum olmak zorunda mısın sen? Bugüne kadar oldun da ne anladın? Noldu? Hayatının aşkını mı buldun amına koyayım?"
Sinirden sarıldığı beli sıktı eliyle, Kerem hafif inleyerek çekildi. "Yavuz bir şey yap, deli deli konuşuyor abin!" Genç adam bu gece daha neler yaşanacak kim bilir diye söylendi. Abisine yaklaşarak çekti kendisine. "Birazdan ilanı aşk edecek herhalde, abimdeki şu kederlenmeye bak." Bu gece olanları mutlaka iki arkadaş oturup konuşacaklardı fakat şuan başlarını belaya sokmadan evlerine dağılmaları iyi olurdu.
"İlanı aşkı geçtim şuan, öldürecek be beni." Turan zar zor ayrıldı oğlandan ve zorlansa da ayağa kalktı. "Nerede o piç Ahmet? Ben dedim ona ama adam gibi sahip çık şuna da mal mal heriflerle dolaşmasın diye. O gavat ne yapmış? O gavat ağzını açmamış!" Ne dediğini kendisi bile bilmiyordu, ağzını açıyor ve kelimeleri sıralıyordu peş peşe.
"Abi Allah aşkına sus, çenen kopsun bi sus. Un çuvalı gibi döküldün yeter." Yavuz söylene söylene yürütmeye başladı abisini, Kerem'in şok üzerine şok yaşayan suratına baktı yandan. "Abin baya baya benim peşimde gibi... Yavuz ben halüsinasyon görmüyorum değil mi? Bunlar rüya falan da değil... Turan abi beni mi takip ediyor hep?"
Heyecandan elleri titriyordu, umutlanmak istemeyen tarafına karşın göz bebekleri dahi heyecan doluydu.
"Ölürüm!"
Turan'ın son kez yüksek sesle konuşmasından sonra sızdı Yavuz'un kollarında. Genç adam ise kime ne dese bilemiyordu sanki, arkadaşı bir taraftan abisi bir yandan sıkıştırıyordu onu. "Saçmalıyor işte, ben de ilk kez şahit oluyorum valla bu haline. Yarın sabah hatırlamaz bile, boşver sen onu."
Ama Kerem hatırlasın istiyordu, Turan'ın her şeyi hatırlayıp ona bir şeyler demesini istiyordu içten içe." Peki, öyle diyorsan."
Kendisini hemen toparlayıp yüzünü asmamaya çalışarak Turan'ın diğer koluna girdi. Üçlü ağırca yürüdü bir kaç dakika ve taksi durağını buldular, 15 dakikalık uğraş ve boğuşma sonucunda araca binmeyi başardılar.
"Bu geceden sonra spora başlıyorum, biz bu adamı her defasında böyle nasıl taşıyacağız Yavuz!" Genç adam gülümsedi önden, Turan ve Kerem arkaya oturmuşlar, adam oğlanın omzunda uyuyordu. "Ömrünün sonuna dek abimi mi taşıyacaksın sen? Bırak da karısı düşünsün onu." Muzip sesi laf alma ihtiyacı barındırıyordu.
"Yani... Doğru diyorsun." Sonuna doğru sesi kısılmış, başını cama döndürmüştü. "Oğlum her şeyi de böyle anlama ya, varsa abimde gönlün bilelim." Şoförün bakışları umrunda bile değildi. "Ne alakası var Yavuz! Hiç öyle bir şey yok." Burnunu dikip arkadaşına diklendi.
"He canım tamam o zaman, anlıyorum." İnanmıyormuş gibi güldü, ses tonu bile belli ediyordu. "Çok kötüsün cidden." Arkadan arkadaşının kafasına vurdu Kerem, utanıyordu ve gece olduğu için şanslıydı.
"Teveccühünüz.."
📍
Bölüm nasıldı?
Ufak ufak başlayalım bakalım
İlk kim nasıl olsun sizce?
Sizi seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Tane
General Fictionintersex birey içerir. Yılgın kitabının devamıdır... mpreg kurgudur.