☘️ 18 M

3.7K 278 137
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

Flashback;

O saatten sonra olan biten her şey hayatları için geridönülemezdi.

Onlar için yeni bir yol o an yazılıp çizilmişti...

İlk hamleyi yapan beklenmedik şekilde Kurt olmuş, adamın dudaklarına sertçe bir öpücük kondurup hafifçe geri çekilmişti. Şimdi Yavuz şaşırıp geri çekilecek ve de o bu durumdan kurtulacaktı.

Emindi.

Fakat hiç beklemediği şey olmuş Yavuz dikkatlice adamın dudaklarına bakmaya başlamıştı. Sağ göğsünün üstünde bulunan Yavuz'un kalbinin ritminin değişmeye başlamasıyla yutkundu. Dilini dudaklarında gezdirip ıslattı.

Bu yaptığı Yavuz'un tüm iradesini yerle bir etti ve sertçe adamın dudaklarına yapıştı, şimdi ikilinin dudakları birbirlerini talan etmek için minimal bir yarışa girmişti. Öpücük Yavuz'un öylesine hoşuna gitmişti ki dilini acele bir şekilde adamın ağzına gönderdi.

Artık dili bir kaşif, adamın ağzı bir keşifti.

Kurt'un boğuk inlemesi Yavuz'un kulaklarına doldu, erkeksi bir sesin nasıl kendisini bu kadar etkilediğini düşünmek istemedi. Genç adamı sıkıca sarmış olan ellerini serbest bırakıp Kurt'un bacak arasına girmek ihtiyacıyla adamın baldırlarına koydu.

Bu anı bekleyen Kurt ise nefes nefese üzerindeki adamın iyice yerine yerleşmesine izin verdi. İkisi de iki büklüm halde koltuğun kenarındaydı. Kalçasının hemen dibinde hissettiği şişkinlikle şaşırtmaya fırsat kalmadan Yavuz kendisini adama itti sürtünme ihtiyacıyla.

Kurt başını arkaya atıp inledi, vücudundaki tüm kan belirli bir kaç yere toplanmıştı, biri enteresan bir şekilde yanaklarıydı. Kurt olduğu durumdan utanmış, kızarmış olsa da elini adamın saçlarına atarak sertçe çekiştirdi.

Kendisine çekerek Yavuz'un da inlemesine neden oldu. "Koltuğa yatır bari hayvan şuracıkta sikeceksin galiba?" Gerçekliğe dönmeyi ikisi de reddederken günlük rutinleriymiş gibi davranıyorlardı. Yavuz sus amına koyayım diyerek adamı tuttuğu gibi yatırdı koltuğa.

"Soyun." Gözleri koyulaşmış, arzu çakmak çakmak yanmıştı o gözlerde. Kendi üzerindeki kazaktan ve pantolondan hızlıca kurtuldu, bu sırada Kurt sadece postallardan ve üstündeki üniformadan kurtulabilmişti.

Hala tişört ve pantolonu yerindeydi.

"Ya sikerim şimdi üniformanı." Mecburen el attı adama, çenesinden tutup koltuk başlığına yasladı. " Bana bırak!" Kurt nefesini kontrol edemezken başını salladı, gereğinden fazla etkileniyordu. Utanmasa arkasını dönüp soymadan gir diyecek hale gelmişti.

Yavuz hızlıca adamı soydu, ikilinin altında sadece boxer vardı artık. Genç adam elleriyle adamın baldırlarından tutup bacak arasına yerleşerek yeni, tutkulu bir öpüşme daha başlattı. İkilinin sesi yoğun, tutkulu ve şehvetin getirdiği hızdaydı. Odada ses bir hayli yankı yapıyor, nefes sesleri dahi duyuluyordu.

Yavuz çoktan büyümeye başlayan penisini bir kaç kez yavaşça adamın kalçasına sürttü. Bir elini Kurt'un boğazına sararak sıktı, adamın dudakları şekerden farksızdı. Ağzına aldığın an bir daha tamamen tükenene kadar bırakamıyordun.

"Krem... Krem ver." Öpüşmelerini bölmek zorunda olmaktan dahi hoşlanmamıştı ki acelece konuştu, Kurt'un titreyen parmaklarıyla arkadaki çekmeceyi göstermesiyle hemen oraya yöneldi. Kremi aldı ve hızla geri dönüp yerini aldı tekrar.

İnci TaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin