Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 150 yorum
📍
Kurt Turan'ın evininin balkonunda sıcak çayını yudumladı, bugün olağandan daha sakin geçiyordu. "Aşkım bunları kovup aşk yapalım biz ya. "
Kerem hariç.
O her zaman arsız olabilmeyi ve hayatına aksiyon katabilmeyi beceriyordu. Çok daha arsızca konuşabilecekken Turan'ın gözünde masum görünebilmek adına aşk yapalım demişti.
"Güzelim Allah aşkına dur bir gözünü seveyim. Ne güzel gelmişsiniz evime kafamı kurcalama güzel vakit geçiriyoruz. " Kerem omuz silkip Yavuz'un elindeki son elmalı kurabiyeyi adam ağzına atmadan aldı ve hızlıca yedi.
"Ulan! "
"En sevdiğim o benim sanki bilmiyorsun Şam bedevisi seni." Hemen sevgilisine döndü. "Bunlarla ne güzel vakti ya! Balkon cüssenizi ve kilonuzu kaldıramayıp çökecek şimdi küçük hayvanlar. Tek narin ben olarak diyebilirim ki bu kadar misafirlik yeter gidin. "
Yavuz geriye yaslandı olduğu yerde. "Pardon küçük bey tapulu evimden mi gideyim? Ve sevgilim de gitsin? " Kerem şirince arkadaşına döndü, onların atışması Kurt ve Turan'ın umrunda bile değildi.
Alışmışlardı.
"Evet canım algılama problemin mi başladı, ee tabii Kurtcuğum aklını nasıl alıyorsa artk yani. Tamam izin veriyorum gidin evinizde oynaşın bizi de rahat bırakın ayol belki çocuk yapacağız amca olacaksın. " Turan ben bununla ne yapacağım diyip utançla kalktı yerinden, mutfağa gidip bir su içse iyi olurdu.
"Manyaksın."
"Teşekkürler şekerim o senin deliliğin. Ben kocamın yanına gidiyorum siz de yol alın hadi. " İkisini sık sık baş başa bırakmaya çalışıyordu. Arkadaşının Kurt ile ev meselesini konuşacağını elbette biliyordu ve onu zorluyordu bunu yapması için.
Daha Berkant'a açıklama yapacaktı ikili.
Kerem seke seke Turan'ın peşinden giderken Kurt iç çekerek bir yudum daha aldı çayından. "Aptal gibi bir şey ama sevdiriyor da kendini. " Kıkırdamıştı birden, Yavuz şaşkına sevgilisine baktı. "Onca yaptığım sürprize kıkırdamadın bu deliye mi kıkırdadın? Kurt sen askeriyede kafayı kırmış olabilir misin yavrum? "
Genç adam doğruldu birden. "Komik geldi bir an, öyle ağzımdan çıkıverdi. Eğreti mi durdu yoksa? " O normalde böyle davranmazdı, sert bir mizacı vardı onun. " Güzelim vallahi inanılmaz güzeldin de sen öyle cilveli olma yine de. Sinirlerim bozulur etrafta hem kız hem erkek var piyasaya güven olmaz. Güzel de bir adamsın neticede. "
"Ben mi cidden göz alıcıyım yoksa sen mi beni çok seviyorsun anlayamıyorun bazen. " Yavuz iç çekip Kurt'un yanındaki sandalyeye oturdu, adamın ellerini tutup üstünü koklayarak öptü. "Seni o kadar çok seviyorum ki göz alıcı geliyorsun gözüme. Tüm yaşlarımı, tüm gün doğumlarını seninle karşılamak, tüm gün batımını seninle bitirmek istiyorum. Erken mi geç mi bilmiyorum fakat hayatımın gidişatında önemli bir yere sahip olmanı istiyorum." Cebinden ansızın bir an yüzüğü çıkardı.
"Belki hemen evlenemeyiz ama belki aynı evde yaşamak istersin beni-" Onun şapşal ve ne dediğini bilmez sözlerinin bitmesini beklemeden sevgilisinin dudaklarından öptü Kurt, içindeki sevgi tarif edemeyeceği kadar çoktu.
"İsterim." Alnını adamın alnına yasladı, sağ eliyle de Yavuz'un çıkmaya başlayan sakallarını okşamaya başlamıştı. Genç adam ise heyecanla titrek bir nefes aldı, bu anın gerçekleştiğine inanamıyordu.
"Çok seviyorum lan seni, her şeyden çok. " Burnunu adamın burnuna sürtüp uzanarak küçük bir öpücük bıraktı dudaklarına. "Berkant'a... Söyleyecek miyiz? " Kurt geriye çekildi.
"Bu konuda gerginim biraz ama söylememiz daha doğru. Ben 12 yaşında babalarımı uygun olmayan bir durumda yakalayınca şokla bir hafta konuşamamıştım. Dünyada böyle şeylerin olduğunu bile düşünmüyordum. Sonra zaten Celal amcayla tanıştırdılar beni, zamanla alıştım ama her zaman gizli yaşamak zorunda kaldıkları için ikisinden de nefret ettim. "
Yavuz dudağının kenarını ısırdı, ne çok içerlemişti o zamanlar.
"Herkesin ilişkisi aynı değil, bak Mahir amcama adam girdiği her ortamda önce eşinden bahsediyor. Asla çekinmiyor biri laf söyler mi diye, söyleyene lafı hazır çünkü. Benim de hazır Kurt, ben kimseye ezdirmem seni. Kimse sana zarar veremez. "
Gülümsedi adam, biliyordu bunu elbette. "Biliyorum, hatalar yapsam da artık ne olduğunun farkındayım. Kendimi seninle beraber olmaya hazırladım. " Yavuz geriye yaslandı, keyfi epey bir yerine gelse de bir şeyi unutmuştu.
"Tamam şimdi yüzüğü tak madem, o eski karına da at da bizi bi salsın artık. Beni telefondan tehdit edip duruyor. " Hemen yüzüğü uzatmıştı genç adama. "Tamam ver takayım. "
"Ne kadar uslusunuz beyefendi, madem bu kadar uysalsınız eve gidelim. Evimize gidelim. " Hava bulutlanmaya başlamıştı, karamsar bir havada sıcak kahve sonrası sevgilisinin koynunda uzanarak sohbet etmek istiyordu.
"Saçmalama." İçeriden gelen kıkırdama ve kahkalarla duraksadı, belki de ikiliyi yalnız bırakmalılardı. "Ne demek saçmalama, ne işimiz var burada ya bizim? Bunların eli işte gözü oynaşta, biz varken bile odaya geçebilirler bunlara güvenilir mi hiç? "
"Sana güvenilir sanki, elinde fırsat olsa neler yaparsın. " Kahkaha attı Yavuz. "Kesinlikle yaparım bu arada. O nedenle gitmemiz gerekli. "Kurt başını sallayıp ayağa kalktı, içeriye geçip ikiliyi bir nevi basmışlardı.
" Abicim hadi bu zaten cilveli adamı baştan çıkarır da sen nasıl kendini tutamıyorsun ya kendine en hakim olabilen adamlardan bir tanesisin. " Turan oğlanın omzunu emerek öpmüş, her tarafını iz yapmıştı.
"Sus lan, siz neden geldiniz? "
"Şu tavıra bak görüyor musun yavrum? Bu zilli şimdiden bizi ne hale getirdi. Evimize gideceğiz abi, haber edelim dedik. " Kurt dram yapma diyerek vurdu adamın omzuna.
" Sus be sen bana laf atan adam da ateşi başında eve gitme derdinde. Bununla uyuma Kurtcuğum niyeti bozuk bunun. " Başını Turan'ın göğsüne koydu. "Seni döverim Kerem. "
"Ay hoşt be manyak, tasmanı evde mi unuttun ne yaptın? " Yavuz uzanıp Kerem'in saçlarını çekiştirdi ve oğlanın çığlık atmasına neden oldu. "Hayvan! Çekil be deli! "
Araya Turan girerken çocuk gibi kavga ettikleri için ikisini de birbirine çarpmak istiyordu fakat biri onun biricik sevgilisiydi.
"İkinizle de bir ay görüşmem çekilin geriye." Yavuz ve Kerem duraksadı, Yavuz için abisi çok önemliyken Kerem için de sevgilisi dünyalara bedeldi ve onu görmeden yaşayamazdı.
O nedenle Kerem somurtarak Turan'a döndü. "Beni kendinle tehdit etme gece uykunda döverim seni sabah kalkamazsın. "
"Niye uykumda güzelim. "
"Uyanıkken gücüm yetmiyor çünkü sanane! "
📍
Bölüm nasıldı???
Sizi seviyorum💘💘💘💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Tane
General Fictionintersex birey içerir. Yılgın kitabının devamıdır... mpreg kurgudur.