Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
📍
"Kurtcum pekmezi uzatır mısın canım?" Aysun keyifli bir şekilde yapıyordu kahvaltısını, Yavuz'un aksine. Genç adam karşısındaki kadın olmasa onu kesinlikle döverdi. "Uzatamaz, uzanabilirsin oradan."
Kurt'un sandalyesini tutup sanki hiç kendisine çekmemiş gibi biraz daha çekmişti.
"Uzanabilsem istemezdim herhalde, her şeye karışmayı bırakır mısın? Adamın tapusu sende mi?" Yavuz bayıkça baktı. "Eski eşin o senin, bu ne genişlik lan ablacım? Aynı evde aynı masayı paylaşmak da ne demek?" Dünya her geçen gün biraz daha gavatlaşıyordu galiba.
"Susar mısın artık Yavuz, bir kahvaltı yaptırmadın. Allah aşkına kahvaltımız bitsin de biz baş başa konuşalım." Kurt olaya el atmak durumunda kalmıştı, sabahtan beri ikilinin arasında perişan olmuştu.
"Konuşalım tabii, bu olmadan." Kurt'un önünde bitmiş çay bardağını kadından önce kapıp kalktı çay koymak için. "Kurt'u nasıl yüz üstü bıraktığını mı anlatacaksın? Hm? Eğer onu üzenin sen olduğunu bilseydim direkt Mahfiruze ablaya giderdim."
Masaya geri oturup adamın önüne çayını koydu. "Hayır Aysun, yıllarca ailesine karşı homofobiklik yapan oydu. Benim açımdan da bakmak zorundasın, karşısında senin cinsiyetinden nefret eden biri var, sırf seninle beraber oldu diye her şeyi kabullenecek diye düşünür müydün? Üstelik bir başkasını seviyorsun veya sevdiğini düşünüyorsun. Belki de alışmışın bilmiyorum. "
Daha kendi kafasını toplamaya vakit bulamamıştı.
"Sen ne hissettiğini biliyor musun peki? Bu adamı üzmeyeceğinden emin misin? Hiçbir koşulda hiçbir olumsuzluk yaratmayabilir misin?" Kurt sadece tabağına bakıyordu, gencin böyle bir zorunluluğu yoktu asla.
"Bu konuda Allah bile söz veremez gibi... Benimle aklına gelen her şeyi konuşursa ben de düzeltmek ya da doğrusunu anlatmak için her şeyi yaparım. Onu neden üzmek isteyeyim?" Berkant salonda TV seyrediyordu, kahvaltısı 15 dakika önce bitmişti.
"Belki sadece gençlik hevesidir? Ya hevesin geçince ortada bırakırsan Kurt'u?" Aysun adamın ağzından laf alarak onay verecekti en sonunda. Eski kocasının ne kadar sevildiğini bilmek istiyordu. Yavuz hasbinallah çekti, Kurt'un önüne reçelli ekmek bıraktı. "Ye şunu sabahtan beri tabak kesiyorsun."
Aysun'a döndü.
"Bak ablacım ailemizin içinde neredeyse haftanın 3 günü göreceğim adama ne diye hangi mantıkla heveslenebilirim?" Başta her şeyin zor ve meşakkatli olacağını biliyordu fakat bu işin sonunda her şey beklediğinden çok daha güzel olabilirdi. Yaşamadan bilemezdi neticede.
"Sen Firuze'ye aşık değil miydin?" Kurt derin bir nefes aldı, dudağının kenarını ısırmıştı. Adamın sesinde bir tereddüt duyarsa ne yapardı bilmiyordu. "Aşık olsaydım aklım fikrim burada, bu adamda olmazdı. Bu kadar cesur olsaydım en başta Firuze'nin karşısına çıkardım, onunla olmak istediğimi söylerdim."
"Şimdi? Ne değişti de dün gece kalktın geldin?" Aysun'un keyfi yerindeydi, keyifle çayını yudumladı. "Firuze'yi sevgilisiyle görmek koymuyordu, gözüm ona bile değmiyordu..." Firuze ve Kurt'u karşılaştırmak istemiyordu asla.
"Kendini onunla asla aynı yere koyma." Bunu Kurt'a bakarak söylemişti. "Ama seni Aysun'la görmek istemedim, bilmiyorum işte düşüncesi bile kafamı attırdı. Ben razıyım her şeye, her şeyi de göğüslerim, söz de veriyorum adam gibi yanında duracağıma... Beni kendinden uzak tutma."
Kurt konuşması gerektiğinin farkındaydı. "Söz vermek zorunda değilsin, hiçbir şey yapmak zorunda değilsin Yavuz. Ben senden herhangi bir şey talep etmiyorum, hayatında neler olacağını da bilemezsin. Sadece bana yalan söyleme veya beni kandırma, aklımı bulandırma. Bana sadece net ol."
Yavuz'un gülümsemesine şahit olmak güzeldi, Kurt nötr olmak için kendisini zorladı. "Mahir amca kadar muazzam bir eş veya sevgili olamam ama beni adam edebilirsen onunla yarışabilirim. Benim için tüm zamanlarını tüketebilir misin?"
Kurt 9. sınıfın ilk günkü heyecanını hissetti kalbinde, nefesleri sıklaştı, göğsü daraldı sanki. Kuruyan boğazı yüzünden yutkundu. "Sanırım... Tüketmeme değeceksen tüketebilirim." Hayatında belki de ilk kez görünecek kadar kızarmıştı.
"Ayyy çok heyecanlı be, Kurt ya utanınca daha bir sevilesi oldun dönsen mi bana acaba?" Aysun kesinlikle son olmayacak şekilde adamı sinir ediyordu. "Her anın katili olmaya yemin mi ettin sen? Uzaklaş şuradan."
Kurt tebessüm ederek çayına uzandı, ikilinin atışması artık umrunda bile değildi. Kalkıp adama da sarılacak değildi hemen.
"Ay git be mağara kaçkını, bu adamın askeri kıyafet içinde kaç kız hayranı sen biliyor musun sen? Git önce bunları engelle." Yavuz dank eden gerçeklikle Kurt'a döndü. "Nizamiyeden başka bir yerde o üniformayı gerekirse yak yine de giyme."
"Oldu amına koyayım bir de kendimi PKK'lı diye ihbar edeyim üniformayı yakınca."
"Yok içeride gay vardır olmaz."
"Gerizekalı."
-----------
"Annecim canım benim güzeller güzelim ben ve Turan için sufle yapar mısın ben yaptım diyip sevgilimi mutlu edeceğim de." Kerem şirince gülümsemişti mutfakta iş yapan Celal'e.
"Yavrum adam seninle evlenince görmeyecek mi beceriksiz olduğunu, bırak da tuzlu sufle yesin ya da yanmış olsun ama sen yapmış ol." Kerem ofladı, çok beceriksiz hissediyordu.
"Ama anne ben senin gibi yapamıyorum ki, Turan her şeyi beğensin istiyorum. Ay kız hem öyle kocayı ben nereden bulayım? Evlenene kadar böyle evlenince mecbur yiyecek zaten." Celal kahkaha attı.
"Sen gerçekten çok fenasın var ya, ben şeytan doğurmuşum şeytan." Oğlan kıkırdayıp annesini öptü. "Arada istersen parayla ders verebilirim, saati 1000 Euro. Neyse anniş yapacak mısın sufle?" Akşam evden tüyerek sevgilisine gidecekti.
Dönüşte de babasına midye alırdı, Mahir'in favori atıştırmalığını...
"Yapacağım ama Turan'a da seni şikayet edeceğim." Oğlan yaa diyerek tepki gösterdi. "Asıl sen çok fenasın! Ben de babama Doruk 4 yaşındayken gittiği kreşteki hocanın sana nasıl asıldığını söylerim. Hazır şu arada sitedeki komşumuz olmuşken iyi olur yani."
"İnanamıyorum sana küçüktün nasıl hatırlıyorsun onu sen?" Kerem hince gülümsedi. "Adama attığın tokatın sesi koridorun sonundan duyuluyordu." Celal ofladı, sorun çıksın istemiyordu, adamı zamanında paylamıştı zaten.
"Peki madem, söylemeyeceğim ama zaten bir şekilde fark edecektir. Üç hafta boyunca da odanı hizmetli abla değil sen temizleyeceksin."
"Neden ya!"
"Beni tehdit ettiğin için küçük zilli!"
📍
Bölüm nasıldı????
Sizi seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Tane
General Fictionintersex birey içerir. Yılgın kitabının devamıdır... mpreg kurgudur.