Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 150 yorum
📍
"Benim yapacağım bebişe çok yakışır değil mi ama? " Pembe kurdeleli hoş tüllü elbiseyi gösterdi Kurt'a Kerem. "Hamile kaldın cinsiyeti kız oldu da elbisesi kaldı amına koyayım, beni buraya sürüklemenden bahsetmiyorum bile. "
Bıktım senden bakışları attı oğlana.
"Ya sen de insan gibi davranılmaya gelmiyorsun be elti, Turan ve Yavuz ikilisi için alışverişe çıktık ya hani? Sanki keyfime geldik he! " Tavırlı halde bebek mağazasında dolaşmaya başladı.
"Hayırdır bilmediğimiz bir yerde veledler var da o nedenle mi onlar için alışverişe çıkıp buraya geldik? Bak elimde zaten 7 poşet var hepsini bırakır seni döverim burada. " Huysuz halde Kerem'i takip etmeye devam etti Kurt, kerem onu sürekli deli ediyordu.
"Ya Kurtcum sana bebek yapacağım diyorum ya! Hiç dinlemiyorsun ama beni. " Gözüne öyle güzel geliyordu ki hepsi, hangisine elini uzatsa diğeri bükük kalıyordu.
"Aynen sen hemen başla çalışmalara da evlenmeden bebek yaparak Mahir amcanın sinirlerini tepesine çıkar bakalım. " Kerem duraksadı, doğru diyordu. "Turan'ı çok döver mi ya? Bence o kadar da değil yani... Tamam hamileyim diye bana kıyamaz ama sevgilimi affetmez de... Of baba ya yaptığın iş mi senin! "
Kurt dışarıya doğru ittirdi oğlanı, zaten içi sıkılmıştı sabahtan beri.
"En doğrusunu yapıyor, diğer türlü seni nasıl zapt edecekti? Hem doğru olan bu, daha aile olamayan iki bireyin evlenmeyi beceremeyip çocuk yapması hiç doğru bir şey değil... Önce iki beden bir olabilmeli... " Kerem hemen burnunu dikti havaya.
"Ne alakası var? Basit bir imza sadece evlilik, birbirimizi sevdikten sonra evlenmeden de gayet de çocuk olabilir. " Turan onunla evlenmezse, onu öldürebilirdi fakat şimdi Kurt'a muhalefet olabilmek için böyle konuşmuştu.
"Tabii deneyin bakalım sağlıklı bir şekilde büyüyebiliyor mu çocuk? Öyle lafla olmuyor bazı şeyler, insan evliyken bile süreci yönetemeyebiliyor. " O da dalgındı şimdi, Kerem'e baktı başını çevirip.
"Yavuz baba olmak ister mi ki? Yani sonuçta malum... Bu ilişkiden bir bebek doğmaz... Bebekleri de çok seviyor, çocukları da öyle... Baba olmayı o da hak ediyor. " İç çekti, bu konuda ne hissetmeli bilmiyordu.
Kerem ya diyerek sarılmaya çalıştı Kurt'a, cüsse farkından ötürü biraz zorlanmıştı.
"Onun bir oğlu var zaten, Berkant'ı öz evladı gibi seviyor sayıyor. Hem onun bir bebeğe değil aşık olduğu adama ihtiyacı var, ömür boyu da ona ihtiyaç duyacak. O nedenle bu konularla kendi canını sıkma, o seni çok seviyor. " Kurt dudağının içini ısırıp başka taraflara bakmaya başladı, utanmıştı.
"Öyle değil oğlum işte, herkes kendi bebeğini büyütmek ister. Yavuz da isteyebilir. " Kerem ortamı dağıtmak adına omzuna vurdu adamın. "Sen olabilirsin bebeği, şöyle çıkarsın adamın kucağına iki güzel laf edersin sevdirirsin kendini o da sana bebeği gibi davranır ne var ki? "
Cilveli cilveli konuşması bir yana Kurt'u da insan içinde utandırıyordu. Etraftaki bakışların farkındaydı, gelen geçen Kerem'e bakıyordu.
"O bacaklarını babandan önce ben kıracağım Kerem, cilveni Turan'ın yanında yap başımızı belaya sokacaksın bugün. Hadi yürü gidelim, daha fazla sinirimiz bozulmasın. " Oğlanın eline de iki poşet sıkıştırıp ittirdi Kerem'i. Oğlan homurdana homurdana otoparka geçip arabaya bindi.
"Yakında bana nefes aldırmayacaksınız, şu hale bak ya iki güler yüz gösterdim hemen karışıyorsunuz. " Kollarını birbirine doladı ve Kurt'un arabayı çalıştırmasını bekledi. "Oynar başlığın yüzünden oluyor bunlar canım benim. Senin yüzünden kavga çıkar Turan öğrenir katil olur. "
Haftaya ikisi de askeriyeyi resmi olarak bırakacaktı, her şeyi ayarlamışlardı.
"Aman bir kere de hayvan gibi kavga etmeseniz keşke. Hep kavga hep kaos, bıktım vallahi."
"Sus lan sen, hem kavgaya sebebiyet veriyor hem de bıkkın... Ağzını açma hiç. "
"Off! Of!"
-----------------
"Lan bir o tarafa bir bu tarafa dönüp durma başımı ağrıttın. " Turan ayakta dikilen kardeşine baktı, bugün hafta sonu olduğu için ikili evdeydi ve bir kaç saat sonra gelecek olan sevgililerini bekliyorlardı.
"Ya kabul eder mi bilemiyorum abi, yani ilişkimiz tam oturmadı ya hani ya kabul etmezse? " Endişeliydi. "Oğlum niye etmesin? Beraber yaşamayı o da ister eminim ki. Sadece kendini düzgün ifade et, ne hissettiğini bilirse o da buna sıcak bakar. "
Turan da planlıyordu bir şeyler, yakında o da sevgilisine güzel bir şekilde evlenme teklifi edecekti.
"Ne bileyim ya daha yeni yeni alışıyor ilişkimize, ağır gelmesin? Hem benden soğuma ihtimali de var. " Kenardaki koltuğa oturup düşünceli halde çenesini eline yasladı.
"Mal mal hareketler yapma sikerim belanı, adam gibi çıkacaksın karşısına, ben seninle bir evi bir hayatı paylaşmak istiyorum diyeceksin o kadar. Geri kalanında da artık onun çabası onun gayreti. " Yine de öyle denilen gibi olmuyordu işte.
"Ben bir de alyans aldım... "
Kuyumcunun önünden geçerken içeriye bir bakmak istemiş, ne olduğunu anlamadan alyans almıştı. Turan kahkaha atarak koltuğa yaslandı genişce. "Senden oldu he... Adam oldun sen baya, sorumluluklar da almaya başladın. Baya adam etti seni bu Kurt, hiç beklemiyordum ne yalan söyleyeyim. "
"Neyi beklemiyordun? " Yavuz başını kaldırıp abisinin keyifli yüzüne baktı. "Kurt'la olacağını... Yani ne bileyim aranızda güçlü bir cinsel çekim vardır diye düşündüm... Malum en başında böyle başladınız ya. Sonrasında senin içip sıçmaların, onun içine atıp üzülmesi... Gerizekalı ağlamalarınız... Şimdi ise birbirinizi düşünmeden duramıyorsunuz. Sen aile kurmaya hazırsın o da mesleğini bırakmaya."
Derin bir nefes aldı, kendisi de hazırdı güzel sevgilisinin eşi olmaya.
"Abi bilmiyorum... Ben mutluyum, yanında kendimi gerekli biri gibi hissediyorum. Ona baskınlık kurup bir şeyler yapmak o kadar hoşuma gidiyor ki onu delirtmeye bayılıyorum. Sert haline karşın çiçek gibi kokuyor, huysuzlanınca homurdanıyor... Sabah mahmur bakışları bile öyle güzel oluyor ki... Durup dururken yanımdayken bile özlüyorum. " İç çekti, bu akşam aynı eve taşınma işini konuşacaktı Kurt'la.
O nedenle kalbi hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu.
"Tamam aşıksın anladık, ne anlattın be oğlum."
"Sen anlattıklarıma şahitsin... Ya anlatmadıklarım.. "
📍
Bölüm nasıldı????
Sizi seviyorum💘💘💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Tane
Ficción Generalintersex birey içerir. Yılgın kitabının devamıdır... mpreg kurgudur.