Keyiflice okuyun laYorumlarınızı bekliyorum...
📍
Şehvetle harmanlanan aşkın sevişmesi kulaklarında yankı yapıyordu. Sabaha karşı sıcaktan terlediği için duşa girmeye karar veren Kurt ise ardından arsızca gelen adamın gazabına uğradığını anlayarak inledi.
Ensesine önce bir burun değdi, derince onu soluyup tutkulu bir öpücük bıraktı Yavuz. Sağ eli adamın arkadan sarıldığı için karnına dokundu ve Kurt'un kasıklarına doğru ilerledi.
"Yavuz... Yapma. " Gerçekten sadece duş almak ve ferahlamak için girdiği banyoya Yavuz da balıklama atlamış suyun duşakabinin içine ikisini de sığdırmıştı. "Gerçekten yapmayayım mı? " Sesi boğuk ve arzulu çıkmıştı.
Dili adamın ensesinde dolaşmaya başlarken Kurt da alnını fayansa yaslayıp inledi. Terliyor, vücudu Yavuz'a yakıcı tepkiler veriyordu. Şimdiden deliği kasılmaya başlamıştı.
"Vücudun lütfen bana dokun diye yalvarıyor, sen de hala yapma diyorsun. " Bu şey çok hoşuna gidiyordu, Kurt her defasında ona teslim oluyordu. "Yavuz... " Adamın dili kulak memesine değip duruyor, karnına dek kasılmasına neden oluyordu.
"Farkında mısın biz yanmıyoruz... Biz yangının bizzat kendisi olarak yakıyoruz. " O kadar sessiz fısıldıyordu ki buna bile yükselerek inledi Kurt. Yavuz'un penisi sol kalçasına değdi ve o an genç adamın tüm vücudunu teninde hissetti.
İç çekti ilkin, kendisini istemsiz arkasındaki adama itti. Yavuz ise hemen adamın belini tutarak durdurdu onu. "İstemiyor musun hala? Bir şey demediğin sürece Berkant uyanana kadar bu pozisyonda dururuz. " Kurt öyle ya da böyle cüretkar olacak ve ona tepki verecekti.
"Yavuz... Yap lan işte. Sanki bugüne dek kararımı mı sordun da şimdi bana soruyorsun?" Cıkladı genç adam, iki parmağını adamın deliğine koyup sürttü. "Burası zaten beni bekliyor da, dilinden de duymak istiyorum ben Kurt... Hadi yavrum beni istediğini söyle de rahatlayalım. "
Eğer Yavuz inatsa Kurt daha da inattı.
"Hayır... Uzaklaş o zaman. " Yavuz'u uzaklaştırmak için arkasını dönmek istemesiyle beraber genç adam onu durdurdu ve dizleri üstüne çökerek eğildi. "Yavuz manyak mısın ne yapıyorsun?"
"Seni yalvartacağım... Şimdi sus. " Kurt'u iyice duvara bastırıp adamın kalçasını ayırdı ve beklemeden deliğe dilini değdirdi. Kurt hissettiği şeyle şok olarak inledi. Böyle bir seyi asla beklemiyordu. Öyle ki hemen sevgilisini durdurmak için elini arkaya attı.
"Yavuz saçmalama ne yapıyorsun sen?" Genç adam onu duymuyordu bile, dilini yavaşça deliğin etrafına gezdirip baş parmağıyla okşamaya başladı. Adam her hareketle beraber başını geriye atarak inliyor, bacakları titrediği için ayakta zor duruyordu.
"Yavuz... Dur lütfen... Hayvan ayakta duramıyorum. " Yavuz'un gülmesiyle nefesi adamın deliğine vurmuş yeniden inlemesine neden olmuştu. Tam ağzını açıp sövecekken sevgilisi deliğini öptü ve emmeye başladı. Bu hareket Kurt'un sızdırmaya başlamasına ve deli gibi sesli bir şekilde inlemesine neden olmuştu.
"Yavuz... Tamam lütfen... Seni istiyorum, şimdi hadi istiyorum seni lütfen." Çaresizce titreyen sesi ona hiç yardımcı olmuyor, sürekli sesi kesiliyordu aldığı zevkten ötürü. Yavuz son zamanlarda özellikle temiz gezen ve kendisini sık sık hazırladığı belli olan adama hep bunu yapmak istediği için durmadı bir süre.
Kurt her ne kadar umursamıyormuş gibi görünse de altta olduğu için ekstra özen gösteriyordu.
Bir an geriye çekildi ve konuştu hızlıca. "Dur bakalım daha dilim içini keşfetmedi bile... " İşine hemen dönerken Kurt kendisini çekmeye çalıştı. "Yavuz deli misin yapma, o kadar temiz değilim. " Böyle şeylerden ötürü sevgilisinin ondan tiksinmesini istemiyordu.
Adamı eliyle ittirmeye çalışsa bile Yavuz ondan daha güçlü olduğu için umursamadan dilini adamın içine gönderdi ve Kurt'un derince inlemesine neden oldu. Adamın beyninin içi pelte pelte olmuştu aldığı zevkle, genç adamın durmadan hareket etmesiyle kendisini saldı. Madem Yavuz onu bu kadar çok istiyordu, onun yapabileceği bir şey yoktu.
Kendisini akışa bıraktı.
Genç adam diliyle adamın içine bir keşfe çıkmış halde hareket edip duruyordu. Kurt'un zevkle yükselen inlemeleri onu da sınıra getirirken eliyle adamın penisini de tutup çekiştirmeye başladı. Şimdi Kurt hem arkadan hem de önden zevk alıyor, durmadan inleyerek sayıklıyordu sevgilisinin adını.
Dakikalarca devam eden bu zevk dolu anlar Kurt'un inleyerek boşalmasıyla son buldu kısa bir süreliğine. Adam şimdiden çok yorulmuştu ve ayakta durmakta güçlük çekiyordu.
Yavuz biraz soluklandıktan sonra ılık suyu açtı ve ayağa kalktı. Kurt'u kendisine döndürerek adamı kucağına aldı, derin bir öpüşme başlattı. Adam ise kollarını sevgilisinin boynuna sararak öpüşmeyi derinleştirdi.
"Yeterince genişledin... Hazırlamadan gireceğim belin ağrıyacak biraz Berkant'ı sabah kucağına alma. " Kurt'un ne diyorsun demesine kalmadan adamın belinden sıkıca tutup içine girdi. Adam tırnaklarını sevgilisinin sırtına geçirdi ve yüzünü boynuna gömdü. Genç adamın penisiyle dili arasında ciddi bir fark olduğu için hissettiği doluluk ve acı karışımı zevkle soluklandı.
Biraz buna alışması gerekiyordu.
"Yavuz öldüreceğim seni. " Sesi öfkeli değil aksine hissettiği yoğun duygularla cılız çıkmıştı. Yavuz adamın içine hissettirerek giriyor, çok yavaş ve sakin davranarak göğsünü öpüp kokluyordu. Kurt'un konuşmasıyla bir an durdu ve bir anda tamamen adamın içine girdi. Kurt irkilmiş, derin bir şekilde inlemişti bu hareketle.
"İçin dışın tamamen benle dolsun diye uğraşıyorum dediğine bak... Ayıp. "
"Hayvan senin yüzünden oturamıyorum doğru düzgün. " Yavuz'un keyfi iyice yerine gelmişti. Bir kez daha kendisini yavaşça geriye çekip hızla adamın içine itti. Kurt başını geriye atıp belini büktü, bu şey acıtsa da beynini karıncalandıracak şekilde zevk de veriyordu.
"Şş böyle konuşmaya devam ettikçe daha da tahrik ediyorsun beni. "
Kurt homurdandı.
"Azmadığın bir şey yok za-ahhh"
📍
Bölüm nasıldı?
Evet arkadaşlar cenabet bir gün.
Sizi seviyorummmmm ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Tane
General Fictionintersex birey içerir. Yılgın kitabının devamıdır... mpreg kurgudur.