☘️ 12

2.5K 282 87
                                    

Keyiflice okuyun la

Arkadaşlar burada da tekrar edeyim, Celal çocukları biyolojik olarak doğuran kişi olduğundan benim gözümde annedir.

Çocuklar da anne diyecektir.

Memnun olmayan eleştirisini kendisine saklayıp uzaklaşabilir kurgudan.

📍

1 hafta sonra;

"Ağzını yerim senin gel bakayım buraya küçük zilli." Sabahın 6'sında abisinin başına dikilen Doruk çığlıklarla yatağa çekildi ve Ahmet Can'ın kolları arasında kayboldu birden.

"Abi! Ay abi ya." Kikir kikir gülüp kendisini korumaya çalışıyordu. "Sabahın köründe niye kalktın sen bakalım?" Ahmet Can 2 saat önce uyumuştu anca, şirkette işlerin sorunsuz ilerlemesi için çok çalışması gerekiyordu. "Ya Kerem abimle uyurken çok yer kaplıyorum ve hareket ediyorum diye şaplak attı bana! Bir de üstüne odadan attı beni."

Abisinin kolunu ısırdığını ve bu nedenle de odadan atıldığını elbette söylemeyecekti.

"Ben bakarım onun çaresine, uyuyalım seninle hadi." Doruk kıkırdayıp abisinin hafif çıkmış sakallarının olduğu yanağını öptü derince. "Beni bugün alışveriş merkezine götürür müsün abi? Anneme kar taneli kolye almak istiyorum." Kumbarasında para biriktirmişti ve o altından olan kolyeyi annesine almak istiyordu.

Annesi aynı o kolye kadar güzel, zarifti.

Ahmet Can gülümseyip kardeşinin boynundan öptü. "Alırız bebeğim, sen iste yeter ki. Yalnız bugün öğleden sonraya dek müsait olamam, ayrıca annemi atlatarak evden ayrılmamız lazım." Uslu uslu başını sallıyordu oğlan, genç adam böyle bir çocuğu olsun çok isterdi.

"Senin nereden geldi aklına kolye?" Kardeşi nereden görmüştü de beğenmişti bilmiyordu. "Annem yakında düğün olacak diye kıyafet bakıyordu da telefonundan gördüm kolyeyi de." Ahmet Can Allah Allah dedi. "Kimin düğünüymüş bu?"

Etrafta yakın zamanda evlenen ya da evlenecek olan ya da evlenmeyi düşünen kimse yoktu.

"Ay senin!"

"Nasıl benim? Dalga mı geçiyorsun bebeğim benimle?" Oğlan kıkırdadı, böyle dedikoduları çok seviyordu. Hele de annesinin anlattıkları ona inanılmaz keyif veriyordu. "Sen hasta oldun ya 3 gün önce, Betül diye bir abla gelmişti ya hani dosyalar getirmişti. Heh sen uyurken telefonuna mesaj geldi annem de görmüş bulundu ama bak hiç bakmadı tamam mı yanlışlıkla gördü. İşte öyle olunca da biraz araştırmış bulundu ki sadece fotoğraflara baktı annişim ve bam!" Bomba efekti verdi ağzıyla oğlan, çok heyecanlıydı.

"Ee yavrum?"

"Senin telefonunda o ablanın fotoğrafı varmış annem de babama dedi ki bizim oğlumuz birine aşık olmuş kız çok tatlı falan diye. Yani abicim yakında evleniyorsun benden duymuş gibi olma ama." Doruk keyifle yattı yatağa, hiçbir şey olmamış gibi küçük kıçını dönüp uyumaya koyuldu.

"Ne diyorsun sen Doruk ya, hey bana şunu düzgün anlat show haber sunucusu gibi özet geçme. Hem yanlışlıkla fotoğrafı kaydettim ben, bilerek olmadı, evlilik falan da yok." Doruk ayh diyerek nefes aldı.

"Valla annem kıyafet siparişini verdi bile mecbur evleneceksin, annem üzülürse babam üzer abicim." Daha da bir şey demeden saniyeler içinde uykuya daldı, pazar günlerine kesinlikle aşıktı.

Ahmet Can ise annesiyle konuşmayı aklının bir köşesine not etti.

---------------

İnci TaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin