☘️ 19

2.7K 280 131
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

"Bütün bunlar yaşandı ve sen hiçbir şey olmamış gibi bana mı geldin? Kurt'a ne yaptın? Ne dedin?" Kerem inanamıyordu, bir anda aralarında oluşan bu cinsel gerilim normal olsa da ikisinin de iradesini koyuverip bu noktaya gelmeleri olası gibi görünmüyordu.

"Ben bir şey demedim, yani diyecektim ama demedim. O dedi, kimseye söylemeyeceğini, zaten bir daha olmayacağını söyledi." Kerem sinirle arkadaşına tokat attı. "Ve sen de siktir olup gittin yani?"

"Lan ne yapacaktım?"

"Şerefsiz! Adamın ilkiydi bu. Bir eskortu bile o şekilde bırakamazsın hayvan! Kurt'un ne hissettiğini önemsemeyecek kadar köpek misin sen? Ya adam sırf o şekilde bırakıldığı için iğrenç hissederse? Kendi bedeninden iğrenirse?" Yavuz yanağını bile tutmazken kafasını eğdi.

"Onun ne kadar sert olduğunu biliyorsun, onun için seks normal bir şey." Tek avuntusu veya tutunduğu şey buydu. "He gerizekalı adam her hafta swinger partilerinde, her hafta domalıyor zaten. Aptal mısın oğlum sen? Adamın hayatında ikinci kişisin... Bir kere Kurt'u sevmesem de hastalıktan korkar, o nedenle de kimseyle beraber olmaz. " derin bir nefes aldı.

"Demek ki sana güvenmiş beraber olmuş, insan gibi ilgileneceğine hayvan gibi siktir olup gelmişsin. Para da bıraktın mı bari kazanova?" Arkadaşına sinirinden Turan'ın onu öptüğü gerçeğini bile unutmuştu. Heyecanı çok gerilerde kaldı.

"Ya sen nereden biliyorsun bunları? Ben ne bileyim onun kimseyle beraber olmadığının... Ne yani bir karısı iki ben miyim yani?" İşte buna hayatta inanmazdı, bir kere tipine bakınca dahi kaç kişiyi elden geçirmiştir denilecek biriydi.

"Benim şu çevrede bilmediğim şey yok... Ayrıca arada Kurt'la bilgi alışverişi yapabiliyoruz, içtiği bir gün anlatmıştı. Neyse önemsiz bunlar, yaptığın pislik karşılığında kalkıp adamın evine gidiyorsun, krem ağrı kesici alıyorsun ve aptallığın için özür diliyorsun. Anladın mı?" Kim bilir ilki olduğu için ne kadar acı çekmişti şimdi, Kerem üç gün boyunca ağladığını biliyordu.

Tek avuntusu analdan beraber olmaya izin vermesi olmuştu, eğer vajinaya izin verseydi çok daha fazla üzülebilirdi.

"Çok mu yakmışımdır canını?" Bilememişti şimdi, onun da Kurt'tan önce iki veya üç cinsel ilişkisi olmuş fakat asla onlara böyle davranmamıştı. Kurt onun sert, vahşi yanını ortaya koyuyordu. İstemsiz, hayvani bir içgüdüyle hareket etmesine neden oluyordu.

"Yakmışsındır tabii ki salak! Kalk çabuk rezil herif. Bu arada giderken Berkan için de çikolata al çocuk da sevinsin, hayvanın biri yüzünden babası bir kaç gün zor yürüyecek. " Kerem'in olaylara el koymasıyla Yavuz evden çıktı, kapıda elini alnına vurup geri kapıya döndü.

"Abim cidden seni seviyor, şimdi aramaya korkar... İstersen sen de ona bir git." Kerem şirince gülümsedi, başını salladı. "Tamam tamam, hadi annem gelmeden git yoksa seni konuşturur sonra da döver yaptığın için." Yavuz kahkaha attı.

"Tamam ya selamımı söylersin."

"Direkt seni söyleyeceğim ben." Hadi ordan diyip ayrıldı evden, ilk işi eczaneye gitmek olmuş ne kadar ağrı kesici ve krem varsa almıştı. Ardından markete geçip abur cuburla doldurdu ellerini. Vakit kaybetmeden Kurt'un evine geçerken yaptığı şeyi düşünmek istemiyordu.

Firuze'yi severken nasıl bir anda sürekli görüşmek zorunda olduğu biriyle böyle bir an yaşamıştı bilmiyordu. En çok canını sıkan konu ise hiçbir pişmanlığının olmamasıydı. İçinde bu anı yaşadığı için hiçbir pişmanlık yoktu.

İnci TaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin