☘️ 36

1.8K 288 107
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

"Okulda kimseyle kavga etmek yok tamam mı aslanım? Uslu uslu öğretmenini dinle, deftere güzelce yaz. Eğer güzel yazarsan sana orjinal Arda Güler forması alırım, Real Madrid bak!" Oğlanın son iki aydır Arda Güler'e sarması çok iyi olmuştu Yavuz için, bir şey yapmak istediğinde bir fikir ortaya atıyor oğlan da hevesle kabul ediyordu.

"Tamam! En güzel ben yazacağım! Sonra da futbol maçı yapalım mı? Geçen seferki gibi 6-0 yeneceğim seni!" Kurt'un çocuğuyla bu kadar iyi vakit geçirmek onun da beklemediği şeydi ve bu işi çok sevmişti.

"Olur lan zıpır, tek kale bakalım seni nasıl haşat ediyorum gör!" Eğilip oğlanla yüz yüze geldi. Berkant Yavuz abisini çok sevdiği için okuluna girmeden önce kocaman bir sarılma verdi.

Hem Yavuz abisi babasını da hep güldürüyordu, çok mükemmel bir melekti ona göre.

Bu sefer bir farklılık yapıp Yavuz abisinin yanağından da öptü ve utançla okula doğru koşmaya başladı. Genç adam ise beklemediği bu hareketle bir kaç saniye kalakaldı, ardından yüzünde büyük bir gülümseme belirdi.

Kurt gibi oğlu da onu sevmeye başlamıştı.

Oğlanın okul binasına girmesini bekleyip hemen telefonuna sarıldı. "Alo? Yavuz?" Kurt son üç haftadır epey bir meşguldü, Turan dört gün önce iki haftalık izin aldığı için onun işleri de Kurt'a yüklenmiş, daha da meşgul biri olmuştu.

Dönem dönem gelen giden askerlerin bölgelerinin imzalanması ve doldurulması gerekiyordu. Bu ara da iki bölük terhis olacaktı.

"Evdesin değil mi yavrum? Geldin mi?" İki haftadır Berkant Yavuz'un evinde kalıyordu okula götürmesi zor olmasın diye. O nedenle Kurt eve gelmiş miydi gelmemiş miydi bilemiyordu.

"Geldim... Gece 3 gibi geldim senin aramanla uyandım sevgilim. Sen ne yaptın? Sana zorluk çıkarıyor mu Berkant?" Yavuz gülümsedi. "Ne zorluğu bence senin değil benim öz oğlum o, inanılmaz iyi anlaşıyoruz. Dün gece romantik ama duygusal bir film izledik ağladı biliyor musun?" Yavuz'un dün gece oğlanın ağlamasıyla kahkahası neredeyse binanın dışından duyulacaktı.

"Ağladı mı? Sen benim çocuğuma neler izletiyorsun ya?" Konuşurlarken bir yandan da genç adam arabasına ilerledi, bir an önce Kurt'un evine gidip adamı kıyılarda köşelerde kıstırması gerekiyordu.

"Vallahi kendisi seçti, ne bileyim ben bu kadar duygusal olacağını yavrum. Neyse ben şimdi sana geliyorum bir şey istiyor musun? Önce kahvaltı yaparız sonra ben bir tatlı yerim mis!" Kurt'un kaşları çatıldı, sabah sabah tatlı mı yenirdi?!

"Sabah sabah ne tatlısı yiyeceksin?" Sonunda yataktan kalkmayı başararak doğruldu adam, gerçekten ne kadar yorulduğunu dinlenirken anlıyordu. " Seni tabii ki! Kurudum kaldım yemin ediyorum biraz daha seni öpmezsem dudaklarım doğal seçilim sonucu kullanılmadığı için düşecek, kopacak!"

Kurt kıkırdadı, gerizekalı adam yine gerizekalıca şeyler konuşuyordu.

"Ne kadar aptalsın ya sinir oluyorum sana." Yavuz gülümsedi, bu Kurt dilinde seni seviyorum demekti. "Ne demek yavrum ben sana daha çok aşığım." Genç adam arabayı çalıştırdı ve okul güzergahından çıkmaya başladı.

"Prezervatif kalmamış Yavuz, al istersen." Lavaboya geçince fark etmişti bunu, bir kaç kez almayı unuttukları için öyle beraber olmuşlar bunun sonucunda da Kurt biraz ağrı çekmişti. " Doğru alayım ben, sonra güzelimin karnı ağrıyor." Sabah sabah bu ne tatlılıktı böyle.

Sikerdi Kurt böyle tatlılığı.

"Sabah sabah çok tatlısın? Bana bak üç tur dört tur isteyeceksin kesin yemin ediyorum hamsi kafası koparır gibi koparırım o sikini!" Ne zaman böyle güzel şeyler söyleyip dursa aynı senaryo yaşanıyordu.

Yavuz terminatöre bağlıyor, her birliktelikten sonra yenisi için onu ikna ediyordu.

Genç adam kahkaha attı. "Benden daha sağlıklı kaç adam var acaba Kurt bey, ne güzel mis gibi adam bulmuşsun hala şikayet ediyorsun. Hem üç haftadır bir şey yaşamadık farkındaysan? Ben demeden sen istersin bence." Sık sık birlikte olmadıkları için pek tabii bir şeyler yaşandığında bir kaç defa isteyebiliyordu.

"Ben kendime üzülmüyorum aslında, Kerem'e üzülüyorum sen böyleysen Turan adamı sakat bırakır o senden daha da hayvan." Yavuz kahkaha attı, eh genetikleri pek sağlamdı ne yapabilirdi ki!

"Sen düşünme onu, Kerem abimden fena merak etme onu dizginler o." Hiç şüphesi yoktu, o küçük zilli tek başına yeterdi abisine. "Tatile gideceklermiş, hatta gitmiş de olabilirler."

Yavuz markete yaklaşmıştı, arabayı kenara çekip aşağıya indi. "Dün akşam gittiler, abim baya hazırlık yaptı. Aralarında bazı problemler varmış onları halletmeleri gerekiyordu, bu tatil iyi oldu." Yavuz Mahir amcasının bakışlarını unutamıyordu hiç, kahkaha attı yine aklına gelince.

"Güzelim dün akşam Mahir amcalardaydık işte abim arabayı hazırlıyordu. Mahir amcamın adam öldürecek gibi abime bir bakışı vardı yeminle ben olduğum yerden kıpırdayamadım. Abim 3 kez efendim izin vermezseniz sorun değil burada da vakit geçiririz dedi. Sonra da Celal amcam dedi ki ben dede olmak için gencim tatlım bak ona göre davranın dedi." Kurt da kahkaha attı, Celal amcasını çok seviyordu hepsi.

"Mahir amca uzata uzata Celal dedi duysan koparsın! Vallahi altıma bırakacaktım kendimi sıkmaktan." Kurt çay suyunu koydu ve dolaba yöneldi. "Gerçekten ya bilseydim daha erken gelirdim nasıl kaçırdım o anı. Kerem ne yaptı? O zilli kesin rahat durmamıştır."

"Durursa şaşarım zaten. Celal amcaya ay annecim senden daha güzel şeyler doğuracağım kesin kıskanma hiç diye nispet yaptı." Kurt kahkaha attı. "Şu çocuktaki utanmazlık beni her defasında hayrete düşüyor."

"Sorma sorma... Neyse güzelim ben şimdi marketten aldım alacaklarımı, fırına da uğrayayım geliyorum 10 dakikaya." Kasiyer kadının önünde 8 kutu prezervatif vardı ve bunu alanın yakışıklı bir adam olması onu bir miktar utandırmıştı.

"Tamam sevgilim, çay suyunu koydum bekliyorum seni."

"Seni seviyorum." İç çekti kurt, kalbi minik bir kuş gibi pır pır atıyordu. "Ben de seni seviyorum." Yavuz telefonu kapatıp bir kaç abur cuburu da geçiren kasiyere baktı.

"İki poşet olsun lütfen."

"Peki efendim." Kenarda duran sürpriz yumurtaları fark etti. "Şu kutunun hepsini istiyorum." Kasiyer kadın gülümsedi, hello kittyli paketi olduğu gibi geçirip poşete koydu. "Romantik birisiniz."

"Sevgilimi gıcık etmeyi seviyorum, şimdi bunları kafamda paralayacak ama olsun." Kadın kıkırdadı, adamın az önce seni seviyorum diyişinden bile aşk akıyordu. "Bence çok sevecek."

"Tanısan kesinlikle sevmeyeceğini bilirsin."

--------

"Bu ne Yavuz, götüne sok hello kitty'yi. Piçe bak bir kutu almış bir de!"

📍

Bölüm nasıldı???

Sizi seviyorum ♥️ 🌼

İnci TaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin