Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 100 yorum
📍
Kerem dudağını ısırmış halde testin sonucunu bekliyordu, kenarda da Yavuz dikkatli bir şekilde teste bakıyordu son 3 dakikadır.
"Tek çizgi. " Kerem onaylatmak için arkadaşına dönse de Yavuz olumsuz anlamda başını salladı. "Bekle biraz, silik bir çizgi de var. " Oğlan ofladı. "Çok erken... Çok erken oldu Yavuz... Turan istemezse? Yani hemen oldu ben daha baba olmaya hazır değilim derse? Diyebilir yani belki ben de derdim sonuçta öyle hemen daha evlenme-"
"Sus Allah aşkına ya. Abim kafayı yer sevinçten mutluluktan, deli misin yoksa abimi mi tanımıyorsun anlamadım ki. " Belirginleşen ikinci çizgiyle yeniden midesi bulanmış klozete koşmuştu Kerem. Stresten bebek varsa da düşecekti şimdi.
"Mahir amca kesin vuracak abimi, bu sefer kesin bilgi. " Yavuz eliyle yüzünü sıvazladı, amca oluyordu. "Amca oluyorum... Ulan Kerem içinde insan var lan. " Kendi yüzü de gülmeye başladı oğlanın kusmasına rağmen.
"Çift çizgi... Kıpkırmızı bir çift çizgi... Yeter tamam çok kustun bir şey yemedin zaten, doğurmadan ölemezsin. " Kerem gerizekalı diyerek doğruldu ve elini yüzünü yıkadı. Ağzında iğrenç bir tat olduğu için dişlerini fırçalamaya başladı hemen.
"Kerem'in bile hamile kalabildiği bu dünyada neden Kurt'u ayırdın Allah'ım? Yazık günah değil mi?" Oğlan göz devirdi arkadaşına. "İşin ciddiyetini kavrar mısın artık? Hamileyim farkında mısın? "
"Evet canım amca oluyorum hatta sen bunun farkında mısın? Oğlum neye endişelendin bu kadar alt tarafı Mahir amcam vuracak abimi o kadar. " Yavuz çıkacak curcuna karşısında heyecanlıydı.
"Dalga geçme gerizekalı, babam bana kırılacak evlenmeden bunu yaptığım için. Ya benimle bir süre konuşmak istemezse? Ben ne yaparım o zaman? " Kerem'in asıl endişesi çok farklıydı. "Vay danam ya Mahir amcam da göz bebeğine kıyabilir gerçekten. Kaç saniye küs kalabilir sana hmm bir düşüneyim? Yok kalamaz o. Bir Celal amcam iki sen. "
Kerem ağlamaklı hale gelmişti, bir yanı Turan'ın bebeğini taşıdığı ve bir bebeği olacağı için çok mutluyken diğer yanı babasının ona darılacağını düşünüp üzülüyordu.
"Anneme söylemem lazım bunu. " Celal alt katta Doruk'la beraber ejderhanı nasıl eğitirsin animasyonunu seyrediyordu. Bu Celal'in en sevdiği animasyondu.
Onun ejderhası ise biricik kocasıydı tabii ki.
"Önce bir toparlan bir hava al ben de sıcak bir çay getireyim sonra söyle. " Kerem başını salladı ve odasına geçti, Yavuz da aşağıya inip önce Celal'e selam verdi ardından çay almaya mutfağa geçti. Adam Yavuz'un aceleci tavrından süphelenip mutfağa geçti hemen.
"Neler oluyor? Siz yine bir iş peşindesiniz. Benim haberim olmadan ne yaptınız? " Şüpheci tavrına Yavuz güldü, Celal amcasının bu tavırları çok tatlı ve güzeldi. "Olur mu öyle şey Celoş amcacım, biz hiç sizden gizli saklı iş becerir miyiz? "
"Yaparsınız tabii küçük şeytanlar. Özellikle sen ve Kerem'den maalesef her şeyi bekliyorum çocuğum. " Yavuz üzülürmüş gibi dudak büktü. "Celal amca vallahi ayıp ediyorsun, bir şey yok yapmadık. " Yapmadığına dair yemin de edemiyordu genç adam.
"Peki madem, bir şey olsa bile elinize yüzünüze bulaştırıp bana geleceksiniz nasıl olsa. " Yavuz içinden e zaten diyip dışından gülümsedi. "Evet Celal amca doğru diyorsun, o zaman ben çayları götüreyim yoksa hyunjinle aşk yaşarken çay içmezse sinirlenip etrafa saldırıyor malum beni de dövmesin. "
Celal tamam diyip içeriye geçti ve Yavuz da zaman kaybetmeden üst kata çıktı. Odaya girdiğinde Kerem'i karnına elini koymuş vaziyette buldu. "Nasıl şimdi miden? İyi misin? " Her ne kadar arkadaşıyla uğraşsa da ona bir şey olmasını asla istemiyordu.
Kerem, Yavuz'un elindeki çaydan sıcak olmasına rağmen büyük bir yudum aldı. İçi sıcacık olmuştu şimdi.
"Ağzımın tadı bozuk sadece. " Yavuz güldü. "O genel olarak öyle zaten, ben spesifik olarak bu anı sormuştum aslında. " Genç oğlan arkadaşının omzuna vurdu.
"Amca olacağım için ağzını yüzünü yamultamayacak mıyım yani? Kaç ay sonra doğar bu iblis? " Kerem'den çıkan ancak şeytan yavrusu olabilirdi. Abisine şimdiden çok acıyordu.
"Yavuz boynunu koparırım senin ya, yavruma iblis deme! Turan'a söylerim seni döver. " İçinde bir yerlerde küçücük çocuk heyecanı vardı, sevdiği adam baba olacaktı.
Onun bebeğinin babası...
"Aşağıya inip söyleyelim Celal amcama, vallahi adamdan bir şey saklayamıyorum canım ciğerim dikiyor gözlerini ben hemen dökülüyorum yani. Aşağıda zor tuttum kendimi ama onu da yemedi. " Kerem gülümsedi, annesi kesin çok panik olacaktı ve bu hallerini gören Mahir ise eşinin bu tatlı fakat gizemli hallerini merak edip adamı evin bir köşesinde mutlaka sıkıştıracaktı.
"Annem yumuşatır babamı, biliyorsun o yapıyor bir şeyler. Adam pamuk gibi oluyor sonra. " Yavuz da gülümsedi. "Bilmez miyim... Celoş amcam Mahir amcamın sakinleştiricisi olarak gelmiş dünyaya. Ee bir de malum şeyler için tabii... Yani aynı ortamda otururlarken bile cilve ve libido kokuyu etraf, siz bu evde bu sese iyi büyümüşsünüz. "
Kerem arkadaşının ağzına vurdu hemen. "Bebeğin yanında düzgün konuş. Hem biz onların aşkıyla büyüdük... Çok güzeldi ve hiç de öyle sesleri gelmiyordu. " Yavuz bayıkça baktı arkadaşına, Kerem sıkıntıyla ofladı.
"Ay tamam arada geliyordu öyle hep değil... " Yavuz Kerem'in bu hallerine kahkaha attı. "Belli ki sizin çocuklar da bu sesle büyüyecek belli oldu. " Oğlan arkadaşına gözlerini kısarak baktı. "Sanki Berkant başka şeyler duyuyor he. "
"Berkant her akşam düzenli kış uykusuna yatıyor minik boz ayıcık. Çok tatlı oğlan istanbul depremi olsa sabah kalkıp her yer ne zaman yıkıldı ya ben ses duymadım diyecek bir çocuk. Bayılıyorum ona, işimi baya kolaylaştırıyor. " Kerem terbiyesiz diyip bir kez daha vurdu arkadaşının ağzına...
"Yeter ulan bir kere daha vurursan kanayacak. "
"Sen böyle konuşmaya devam edersen seninle konuşmayı kendime yasaklayacağım. Bebek var burada be! "
📍
Bölüm nasıldı????
Sizi seviyorum💕💕💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Tane
General Fictionintersex birey içerir. Yılgın kitabının devamıdır... mpreg kurgudur.