☘️ 22

2K 281 107
                                    


Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

"Oğlum siz götten bir türlü çıkmayan o rahatsız edici bok parçası gibi ne sürekli arıyorsunuz beni? İki gün kafa dinleyelim dedik siktiniz bildirimlerimi." Rahatça göt göbek de salamıyordu Kurt, bir kere çevresi bir türlü izin vermiyordu.

Bir kaç gün önce beraber olduğu adamın bir o kadar benzeyen abisine baktı Kurt, Turan arkadaşına siktir lan diyip adamın çenesini tuttu ve kesmediği sakalları seyretti. "Sen sakaldan hiç hoşlanmazsın, boşandığında bile duş almamıştın ama buna rağmen sakallarını kesmiştin oğlum ne oldu sana?"

Ahmet Can ise etrafı toparlamak adına yerdeki kırlenti alıp koltuğa yerleştirdi, şuan Kurt'un küçük çocuğunun uyuması hepsinin işine gelmişti biraz. Hem belki bu buhranlı hava dağılırsa haftalardır hayatında ufak da olsa bir yere sahip olmaya başlamış gözlüklü kızdan bahsedebilirdi arkadaşlarına kim bilir...

"Ya bir şey olduğu yok abartmayın, babamlar da sürekli arayıp duruyor hatta söylemesi ayıptır Aktan babam lavuk mavuk varsa vurayım falan dedi. " gülüşü histerikti, duygudan yoksun, kendinden şüpheli.

"Ee ne oldu peki? Yani bu hallerin normal değil senin. Bir şey saklıyorsan sikeriz belanı Ahmet Can'la." Genç adam da arkadaşına hak verir gibi başını salladı. "Valla abicim ne varsa dökül, bunca yıl ne sakladık ki birbirimizden? Ee anamız babamız malum fazla aydın insanlarız. Hayır yani ne olabilir ki bu kadar içine kapanacağın?"

Kurt kararsızca baktı arkadaşlarına,her şeyi beyin süzgecinden geçirmeden anlatırsa ne tepki alırdı bilemiyordu hiç. Tepkiden ziyade kendi yaptığından utanıyordu, kendisinden 10 yaş küçük bir oğlanın altında oluşunu nasıl açıklayabilirdi ki zaten!

"Aysun biriyle mi beraber? Onu mu gördün duydun?" Kurt ofladı, bu sabah biraz daha hafifti kalçasındaki ağrı. En azından rahatça oturabiliyordu.

Ahmet Can ve Turan arkadaşına dikkatlice bakarken bir şey dikkatlerini çekmişti.

"Lan! Ananı avradını hangi elektrik süpürgesi markası o? O iz ne amına koyayım?" Turan arkadaşının yakasını tuttuğu gibi şaşkınlıkla yırttı tişörtü. "Oha be hayvan ailecek sığırsınız yemin ediyorum." Kurt'un yakasını tutarak yakınmasına ikili garipçe baksa da şuan asıl konuları başkaydı.

"Kim yaptı bunu, dökül sikerim belanı?" Ahmet Can bu sefer konuşurken genç adam sıkıntıyla başını masaya koydu. "Oğlum işiniz gücünüz yok mu sizin? Siktirip gitsenize az. Sonuçta benim özel hayatım." Onlara öyle ha diyince anlatmazdı ki.

"Laga luga yapma hadi canım anlat, kız olmadığını 10 kilometreden anlayabiliyoruz ayrıca. Her şeyi geçtim hangi taşşaklı herif seni buna ikna etti, hadi ikna etti diyelim sen nasıl altta olabilirsin?" Turan olayları saniyeler içinde çözerken Kurt elbette inkar yoluna başvuracaktı.

"Hayır alakası yok, size oturup bunu mu anlatacağım ya hay amına koyayım!" Ahmet Can kes piç diye çalışmıştı bir anda. " Yedik biz de zaten bunu. Söylemeye bu kadar utanıyorsan ne diye seviştin abicim? Hem de senin kadar dikkat eden biri alelade biriyle sevişmezken." Genç adam gözlerini kapattı sakince, derin bir nefes aldı.

Turan geriye yaslanıp dökülecek olan arkadaşını beklemeye koyuldu, Ahmet Can ise ona eşlik etti. Şimdi bir çekirdek kola yapacak ortam lazımdı racona ters olsa bile.

"Utandığım şey o mu sizce gerizekalılar? Ulan alttaydım altta! Siz biliyor musunuz bu hissi? Bilemezsiniz amına koyayım. Kendime yakıştıramıyorum ama diğer taraftan da aksini istediğimi de söyleyemiyorum." Kafayı yiyecekti artık. Üstelik Yavuz'un hiçbir şeyi umursamadığına da emindi.

"Ne malum lan olmayacağımız? Götümüz doğarken mühürlendi mi oğlum? Ne mana ne alaka? Hoşlanmışsın heriften beraber olmuşsun eyvallah fakat neden üzgünsün oğlum biz bunu anlamıyoruz işte."  Turan asla aksini söyleyemezdi, eğer Kerem isterse Turan altta bile olurdu sorgusuz sualsiz. Ne şekilde birlikte oldukları hiç önemli değildi.

Kurt parmaklarıyla oynamaya başladı küçük bir çocuk gibi, ikili onun bu haline güldü. "Veledi zinandan utan bari şu şekillere bak. Utanmadan utanıyorsun ulan, bu yanmış agam." Ahmet Can'ın konuşmasıyla Turan kahkaha attı.

"Vallahi yanmış, şaka maka eniştemiz var lan. Hem de homofobik Kurt'un biricik aşkı, ee bu şanslı piç kim? Yani belki lavuğu biz bir döveriz ssni üzmüş neticede." Genç adam dudağının kenarını ısırarak baktı Turan'a. "Sen dokunma da ..."

"Sebep?"

"Her şey bir anda gerçekleşti aslında, ben öyle genel olarak biraz beğeniyordum çocuğu. İşte bir anda biz zıtlaşırken öpüşmeye başladık, sonra da bu haldeyim." Yutkundu, açıklaması anlatması ne zordu öyle.

"Kim bu nasıl oldu ayrıntı versene oğlum sıkıntın mı var senin?" Bir dakika, bu yanağındaki kırmızılıklar ve yanmada neydi öyle?! "Sevdiği var... Üç yıldır var yani çok seviyor onu. Beni de zaten bir anda öyle duygu yoğunluğu olduğu için öptü, devamı da ikimizin aptallığıydı işte."

Turan ve Ahmet Can ufaktan sinirleniyordu, kaşları çatılmıştı ikisinin de.

"Ee?"

"Yani yanlış olmasın o kızı gerçekten seviyor." Bunu derken özellikle Ahmet Can'ın yüzüne bakmıştı. "Ben öylesine bir anda geliştim onun için, benden hoşlanmadı kesinlikle. " Bir gün Yavuz ve Firuze yan yana gelirse Ahmet Can'ın köstek olmasını istemiyordu Kurt.

Yavuz'un mutsuz olmasını istemezdi.

"Mitçi mi bu da söylemiyorsun kim olduğunu? Dökülsene lan!" Tüm vücudunu sinir basmıştı Turan'ın, o herifi bulduğu yerde belasıyla sikecekti kesinlikle. Arkadaşına ne kadar büyük bir sevgi yoksunluğu vermişse kurt kendisini epey kötü hissetmişti.

"Özellikle sen sakin ol tamam mı Turan? Bak cidden onun bir suçu yok. Hem zaten ikimiz de sonradan bitmiş gitmiş hiç yaşanmamış saydık." Telaşlıydı, en başında hiç anlatmayacaktı, şimdiden pişman olmuştu.

"Bak Kurt girdiğin çıktığın her binanın kayıtlarını inceler bulurum kiminle yattığını ve ben bulursam da hadım ederim o elemanı, en iyisi sen anlat hm?" Sabrı falan kalmamıştı.

"Ben..."

"Yani biz..." şimdi kafayı yiyecekti ikili. Kurt burnunu çekti bir anda.

"Yavuz'la yattık."

Ahmet Can ağzını sinek kaçacak büyüklükte açmış, dumur olmuştu. Turan ise... O ise bir kaç saniye tepkisizce baktı arkadaşına.

"Bizim... Bizim İstanbul beyefendimiz Yavuz'la? Hani benim bir küçük boyum? Benden sonraki numara?" Neyin teyidini istiyordu kendisi bile bilmiyordu.

"Evet... Onunla."

"Şimdi siktim belasını!"

📍

Abi Kurt'un nasıl üzüleceği geliyor aklıma üzülüyorum vallahi

Bölüm nasıldı?

Sizi seviyorum ♥️🌼

İnci TaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin