Birbirimize yolumuz hiç denk düşmemiş fakat gönülden bağ kurduğum dostlarım.İnsan en çok bildiğini sandığından vurulur. En büyük korkusuyla sınanır, nefret ettiğiyle denk düşer, en fazla sevdiğine özlem çeker.
Bunun ispatı çok uzaklarda değil ya etrafınızda ya da kendi yaşadıklarınızda. Hepimiz en sevdiklerimizle sınanmadık mı? Yapamam dediğimiz bu kadarını da kaldıramam dediğiniz acılardan bir şekilde çıkmadık mı?
Kimse kalıcı değil, kimse geldiği gibi gitmez.
Kimse anlamaz sizin yalnızlığınızı, kimse bilmez nelerden ne için vazgeçtiğinizi...Ancak şansınız yolunda gidip hayata gözleriyle değil kalbinden bakana düşerseniz.
İşte o zaman Gencer gerçek olacaktır. Eminim ki Karan'ın yıktığı bir hayattan mutlu bir son çıkacaktır.Bu hikayede anlatılanlar belki hayatın içinde bir gün bir yerlerde var olmuştur belki var olmaya devam ediyor belki de devam edememiştir, bilinmez.
Neye ne kadar inanmak istediğinizle alakalıdır belki de... İçinde bir yerlerde kendinizden bir parça bulduysanız ne mutlu bana...
Ve ne mutlu ki bu hayattan geçip giderken benim izlerim bu satırlarda var olacak. Bir gün bir yerlerde yazdığım bir cümle zihinlerinizde canlanacak. Bazılarınız kendine ders çıkaracak bazılarınız belki yaşayacak, yaşatacak. Hangi seçenek olursa olsun benim varlığım ümit ederim ki sizlerin hayatına bir nebze de olsa dokunmuş olacak.
Var olma sebebim, uğruna cesaret ettiğim ve göze aldıklarımdır. Cesaret etme cüretinde bulundum ve sizlerin sayesinde var oldum. Satırlarımda konuşmayı, ruhumu sunmayı, cümlelerden birinde hislerinize tercüman olma ihtimalimi, kendi dünyamdakileri aktarabilmeyi her daim büyük bir mutluluk içinde yaptım.
İyi ki beni fark ettiniz, iyi ki karşılaştık ve iyi ki varsınız.
Küçük bir temenni yeni hikayeme Mahinur ve Kaan için başlayacağım ismi Aspenger.
Tanıtımı bir sonraki bölümde paylaşacağım umarım yeniden benimle tam burada buluşursunuz.Sevgilerimle Neşe 🩶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRR-I KADER
ChickLitKitabımı nasıl bir yolculuktan gelip keşfettiğini bilmiyorum. Kalemim sayesinde yeni bir yolculuğa çıkacağına eminim. Bu süreçte kafandaki ön yargılarını sileceksen ve kelimelerimi dikkatle sonuna kadar okuyacaksan başlayabilirsin. Eğer bunları yap...