BÖLÜM 30

24.7K 1.9K 226
                                    

Alya'dan...

Kendime verdiğim söze sadık kaldım. Tüm gün o kızla ilgili tek bir kelime dahi etmedim.

Sormak istermiydim, evet hemde deliler gibi meraktaydım. Ama soramadım.

Soramazdım da çünkü Gencer bana Karan ile aramda olanlarla ilgili hiçbir şey sormamış hatta istersen gidebilirsin demişti.

Beni bir kere bile kötü bir ithamla baş başa bırakmayan bu adama özel hayatıyla ve geçmişiyle ilgili soru sormaya hakkım yoktu.

Eve döndüğümüz de abimler ve Hakkı abiler yürüyüşe çıkmışlardı.

Gencer'in amcası, annesi, yengesi ve kuzenleri akşama mangal yakmak için hazırlığa başlamışlardı.

Bende onlara yardım etmek için mutfağa geçtim.

"Emine teyze annemler nerede."

"Odalarunalar dinlenecekmuş anan."

Emine teyzenin konuşma tavrına tebessüm ile karşılık verip yaptığım işe geri döndüm.

Salata yapma görevini ben üstlenmiştim. Verilen malzemeleri dalgın bir şekilde doğrarken aklıma gelen soruları düşünüyordum.

Dalgınlığın verdiği etki yüzünden Gencer'in mutfağa geldiğini fark etmemiştim.

Aniden kolumda hissettiğim baskıyla yerimde sıçradım. Bu hareketime karşılık kolumu tutan parmaklar gevşedi.

"Dikkat et parmağını doğrayacaktın."

Gencer'in söylediğine tepki dahi veremezken Emine teyzenin sen bırak kızım demesiyle elimi yıkayıp mutfaktan çıktım.

Kaçarcasına odama çekildiğimde bir süre daha bu dalgın ve düşünceli halimden kurtulamadım.

Akşam üstüne doğru Gencer'in kuzeni odama gelip beni çağırmıştı ve tüm aile hep beraber masada buluşmuştuk.

Yemek faslı sohbet eşliğinde başlayıp devam ederken konu aniden düğün mevzusuna geldi. Hafta sonu olacağı için tam dört gün kalmıştı.

Emine teyze cumartesi kına pazar düğün diye konuşurken Gencer ile göz göze geldik. Bana dikkatlice bakan adam onay bekliyor gibiydi.

Bense kısaca kafamı olumlu anlamda sallayıp onayımı vermiştim.

Ertesi gün için alışveriş programı hazırlayan annem görev dağılımını da yapmıştı.

Kızlar bana yardımcı olurken, erkekler düğün hazırlıkları için organize oldu.

Yenen yemekler ve hoş sohbet ile biten günün ardından ertesi sabah yine erkenden herkes ayaktaydı.

Kahvaltıdan sonra dün gece anlaşıldığı üzere dağıldık.

Abim, Hakkı abi ve Gencer Emine teyzenin listelediği eksikleri almak için evden çıktı.

Onların ardından Gencer'in kuzenleri Fatma ve Havva, Deniz ve Biricik olmak üzere biz çıktık.

Daha gitmemiş olan abimler kapıda dikilirken Gencer karşıma geçip arabasının anahtarını uzattı.

Bir şey söylemeyen adama cevap vermeden anahtarı avucuma aldım.

"Kızlar yolu tarif edersiniz."

Fatma ve Havva aynı anda tamam Gencer abi dediğinde gülümsemeden edemedim çok tatlı kızlardı.

SIRR-I KADER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin