Alya'dan...
Yeni güne evli olarak uyanan farkındalıklı halim ile hızlıca elimi yüzümü yıkadım ve odadan çıktım.
Gencer salondaki L koltukta pikesine sarılmış bir vaziyette uyuyordu.
O kadar çok yorulmuştu ki dün gece salonda yatarım ben diyerek yastığını alıp gitmişti.
Bende bu duruma sesimi çıkarmamıştım.
Salonun kapısından Gencer'i izlemeyi bırakıp mutfağa geçtim.
İlk işim çay için ocağa su takmak olurken geri kalan sürede ağzına kadar doldurulan dolaptan kahvaltılık malzemeleri çıkarmak oldu.
Masayı hazır ederken de bir yandan kaynayan su ile çayı demledim.
Herşey hazır olduğunda ise Gencer'i nasıl uyandırmam gerektiğini düşünmeye başladım.
Mutfağın kapısında bunun için dikilmiş beklerken banyodan çıkan Gencer ile karşı karşıya kaldım. Nasıl uyandığını farketmemiştim.
Sadece havlu ile karşımda dikilen adamdan bakışlarımı çekmedim.
Tıklatılan dış kapının sesiyle kendime geldiğimde kapıya yöneldim. Gencer dur işareti yaparak öne geçti.
Kapıyı açtığında gelen kişinin Emine anne olduğunu gördüm. Gencer'e ve bana bakarak gülümseye başlaması beynimdeki kurulan senaryoyla eşleşti. Gencer'in sadece havlu ile oluşunun katkısıyla ima dolu bakışların altında ezildim.
"Koy ekmeğu geturdum."
Gencer ekmeği alıp bana uzattı. Bende hemen elinden alıp mutfağa kaçtım. Çok utanç verici bir durumdu.
Kapının kapanma sesi geldiğinde Gencer seslendi.
"Üstümü giyip geliyorum."
Cevap vermeden masaya oturup beklemeye başladım. Gencer beyaz bir tişört lacivert bir şortla mutfağın kapısından giriş yaptı.
Birlikte masaya oturduğumuz da çayları doldurmak için tekrar ayaklandım.
İki bardak çayı doldurup yerime geçtiğimde iki kişilik kahvaltının süreci başlamış oldu.
Gencer ekmeğine tereyağı bal sürerken ben öylece onu izliyordum.
Çok iştahlı yiyordu hatta benim olup olmadığımı umursamadan yiyordu.
Bende bu izleme işlemini yakalanmadan bitirip yemeğime odaklandım.
Ne kadar yemek odaklı olsam da bir şeyi merak etmeden duramadım.
Ve sorumu sormak için konuştum.
"Ne zaman geri döneceğiz."
Pat diye sorduğum soruyu gayet sakin bir şekilde karşılayan Gencer yüzüme bakarak konuştu.
"Birkaç gün daha kalsak senin için sorun olur mu."
Burayı seviyordu ve ben biraz daha doğası ve havası harika olan bu yerde kalsam fena olmazdı.
Kafamla onay verip yemeğime devam edecek iken tekrar konuştu.
"Bugün evden çıkmasak olur mu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRR-I KADER
ChickLitKitabımı nasıl bir yolculuktan gelip keşfettiğini bilmiyorum. Kalemim sayesinde yeni bir yolculuğa çıkacağına eminim. Bu süreçte kafandaki ön yargılarını sileceksen ve kelimelerimi dikkatle sonuna kadar okuyacaksan başlayabilirsin. Eğer bunları yap...