Multimedya : Gencer Rova
Karan'dan devam...
Bu iş sevgili babam için o kadar önemliydi ki aksi bir durum söz konusu olursa şirket hisselerinin yüzde kırkı riske girer sanıyordu. Gerçekse her şeyini kaybedecekti. Bunu sadece Semih ve ben biliyorduk.
Şirketin yüzde otuzunu iki yılda farklı şirketlere zaten satmıştım. Yüzde yirmi benimdi.
Bugün ise geriye kalan tamamen ellerinden kayıp gidecekti.Çok sevdiği parası ve varlıklarını kaybedişini izlemekten başka hiçbir şey yapamayacaktı.
Sabahın erken saatlerinde hazırlanmaya başladığım toplantıya babam da katılımcı olmak üzere herkes gelmişti.
Açılış ile başlayan toplantı devam ederken Rova adındaki şirketle karşılıklı olarak imzalar atıldı.
Babam imzayı atarken gururla bir anlığına yüzüme bakmıştı. Daha çok kazandığını sandığı için mutluydu bense bu mutluluğu kursağına dizmeye yeminliydim.
Bütün hisselerini sattığından bir haber toplantı sonrası yalnız kaldığımızda konuştu.
"Bu işten çok kâr edeceğiz."
Göstermelik evraklar sayesinde gözünü öyle bir boyamıştım ki hiçbir şeyin farkında değildi.
Ona gülümseyerek karşılık verirken odadan çıkmak için kapıya yöneldi.
"Aferin oğlum."
Aniden söylediği kelimeleri ilk kez duymanın etkisiyle şaşkınlığımı gizleyemedim. Biraz şaşkın birazda buruk bir ifadeyle ona son kez baktım. İç sesim bunun için çok geç baba diye karşılık verdi.
Odadan dışarı çıktığında hızlı hareket etmem gerektiğini biliyordum.
Üstümdeki kıyafetleri kot pantolon ve beyaz tişörtle değiştirdim.
Yüzde yirmilik hissemi iki gün önce birkaç vakıfa bağışlamıştım. Bana verilen tüm eşyaları ardımda bırakarak arkama bile bakmadan şirketi terk ettim.
Verdiğim bu zararla ardımda bir yıkıntı bıraktığımı bile bile vicdan yapmadan yürüdüm.
Kız kardeşimi ve annemi önceden yaptığım ayaralamalar ile yurt dışına göndermek için havaalanına bıraktım.
Bir daha ne zaman görüşüceğimizi bilmediğim için kardeşim öncelik olmak üzere sıkı sıkı sarıldım.
Bense olaylardan uzaklaşmamak için şehrin çıkışında bir pansiyon buldum oraya yerleştim.
Yeni bir yaşam kuracaktım. Etrafımda yalancılar olmadan temiz ve masum bir hayat yaşayacaktım.
Ve Alya aklıma gelmemesi tek duam olacaktı.
***
Alya...
Bir ay sonra...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRR-I KADER
ChickLitKitabımı nasıl bir yolculuktan gelip keşfettiğini bilmiyorum. Kalemim sayesinde yeni bir yolculuğa çıkacağına eminim. Bu süreçte kafandaki ön yargılarını sileceksen ve kelimelerimi dikkatle sonuna kadar okuyacaksan başlayabilirsin. Eğer bunları yap...