"B-ben sadece."
Kekelemiştim evet az önce direnen ben değildim sanki.
"Senin gibi biri bana gelmez kızım anla."
Benim gibisi nasıldı ki. Ya da bana bakan sert bakışlarında hatta irislerinin içinde nasıl bir görüntüm vardı.
Ne yapmam gerektiğini bilemeden eğdim başımı yere.
Kabulleniş değildi bu. Yaptığım değerimi bu kadar indirgeyen birine vermekten esirgediğim bakışlardı.
"Nişanlı bir adamım ben. Eğer bir daha rahatsız edersen o çok korktuğun abine söylemek zorunda kalırım yaptıklarını."
Bakışlarım elindeki alyansa gitti ilk önce. Cümlesi bittiğinde çoktan kapıya ulaşmıştı. Suratıma baktı ki yüzümü çevirdim ondan.
"Sarı yapışkanlı not kağıdı."
Sarı göndermesi saçlarımaydı. Peki yapışkan işte bunu kabul etmiyordum. Israrcı olabilirim ama yapışkan asla değildim.
"Seni bir daha görmeyeceğim ve sende beni görmek için araban varken taksi çağırmayacaksın."
Ve gitti...
Arkasına bakmadan şimdi ne yapacaktım. Hangi kitap bana yardım edecekti ya da hangi filmden etkilenip yol sürecektim.
Hiçbiri...
Ne yapacağımı bilemez halde bırakmıştı beni. Nişanlı bir adamdı o.
Nasıl gidecektim peşinden yakışır mıydı bana. Belki görüntüme cuk diye otururdu ama düşüncelerime tersti.
Çaresizlikle ağladım evet ismini bile bilmediğim taksici için ağlıyordum. Ne saçma değil mi.
O gece eve gidip üstümü değiştirmeden girdim yatağıma.
Bu şekilde yatmam bana karışan annemin evlenip evden taşınmasıyla bağdaşıp bir bütün gibi durmuştu.
Yalnızdım artık dilediğimce ağlayabilir. İstediğim gibi hareket edebilirdim.
Zaten yalnızlığa hazır ve nazır bünyem hemencik alışmıştı bu duruma.
Yatağıma yayılınca rahatlıkla hani şu kurgular var ya hepsini yaşadım beynimde.
Telefonumun mesaj sesiyle hemen ayaklanıp aldım elime.
-Düğün nasıldı?
Mesaj keremdendi. Düğün güzeldi de ben felakettim şu an.
-İyi.
Anında geri cevap geldi.
-?
Bu soru işaretini hafife almayın içinde bir çok merak barındırıyor.
Benim gibi iyi izlenim yapan ve olaylar hakkında yorumu olan biri için iyi kelimesi basit kaçmıştı ki bunu beni iyi tanıyan Kerem anında çakmıştı.
-Çok güzeldi annemi bir görsen kuğu gibi süzülüyordu.
Attığım mesaj şimdilik onu kandırırdı umarım.
Telefonumu ters çevirip komidinin üzerine fırlattım.
Kafamı yastığa gömüp devam ettim hayallerime ki melodi sesimle kaldırdım başımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRR-I KADER
ChickLitKitabımı nasıl bir yolculuktan gelip keşfettiğini bilmiyorum. Kalemim sayesinde yeni bir yolculuğa çıkacağına eminim. Bu süreçte kafandaki ön yargılarını sileceksen ve kelimelerimi dikkatle sonuna kadar okuyacaksan başlayabilirsin. Eğer bunları yap...