Το φιλι συνεχίζεται και νιώθω ότι θέλω περισσότερα. Τον τραβάω και άλλο πάνω μου και τυλίγω τα πόδια μου γύρω από την μέση του.
Εκείνος τώρα απομακρύνεται από τα χείλια μου και πηγαίνει στον λαιμό μου. Αρχίζει να γλύφει και να δαγκώνει απαλά, ανατριχιαζοντας με.
Εγώ: Άγγελε (λέω ξεπνοα, φφ δεν θέλω να σταματήσει, όμως δεν μπορεί να έχει την άλλη επάνω, και να φιλάει εμένα)
Αγγελος: τι είναι (λέει με την πιο βαριά φωνή που έχω ακούσει. Μόνο με την φωνή του ανατρίχιασα, πραγμα που κατάλαβε και χαμογέλασε ενώ δάγκωσε το χείλος του)
Εγώ: είναι πάνω η Μαρία, δεν είναι σωστό αυτό, και επιπλέον δεν θέλω να είμαι δεύτερη επιλογή (λέω και τον σπρώχνω λίγο πίσω, και κατεβαίνω από τον πάγκο και πάω να βγω από την κουζίνα)
Άγγελος: ποια Μαρία ρε βλάκα, εσυ είσαι άλλο (λέει και με πιάνει από το χερι, με γυρίζει και με ξανά φιλάει)Πάλι τον διακόπτω και ξεφυσάει.
Άγγελος: αφού ξέρω ότι το θέλεις όσο εγώ (λέει και με κοιταζει)
Εγώ: όντως (λέω και χαμογελαει)
Άγγελος: τότε;
Εγώ: μπορεί να κατέβει κάποιος, ή ακόμη χειρότερα να ξυπνήσει η Μαρία, έλα μαζί μου (λέω και τον πιάνω από το χερι. Το δέρμα του καίει.)Προχωράμε προς το δωμάτιο μου. Τον βάζω μέσα και κλείνω και κλειδώνω την πόρτα μου.
Τον κολλάω πάνω στην πόρτα και αρχίζω να του φιλάω τον λαιμο. Ρίχνει το κεφάλι του πίσω και δείχνει να το απολαμβάνει.
Τον ξεκολλαω από την πόρτα, του βγάζω την μπλούζα και τον σπρώχνω στο κρεβάτι μου. Ξαπλώνει και ανεβαίνω πάνω. Κάθομαι ακριβώς πάνω στο μόριο του και κλείνει στιγμιαία τα μάτια του. Σκύβω πάνω στο αυτί του και αφού το γλυψω και τον νιώσω να ανατριχιάζει, ξεκινάω να μιλάω.
Εγώ: πως νιώθεις που δεν έχεις τον έλεγχο; (Ρωτάω και τον κοιτάζω. Ανοίγει τα μάτια του και εκείνη την στιγμή βγάζω την μπλούζα μου και μένω γυμνή μπροστά του, φυσικά δεν φοράω σουτιέν. Με βλέπει και με κοιτάζει με θαυμασμό)
Εγώ: τι έγινε; Δεν μπορείς να μιλήσεις; Αφου με έχεις ξανά δει ετσι(λέω και ξανά πάω στον λαιμο του και αφήνω υγρά φιλία)
Άγγελος: τότε είχαμε πιει πολύ. Τώρα είναι διαφορετικά (καταφέρνει να πει)Κατεβαίνω πιο χαμηλά και αρχίζω να γλυφω τους κοιλιακούς του. Το σώμα αυτού του ανθρώπου είναι κόλαση.
Κατεβαίνω ακόμη πιο χαμηλά και του βγάζω το παντελόνι, τον αφήνω με το μποξεράκι και αρχίζω να αφηνω φιλία πάνω στο μόριο του πάνω από το μποξεράκι του. Τον ακούω να βρίζει. Χαμογελάω και του το αφαιρώ γρήγορα. Βλέπω το μόριο του και είναι πολύ πιο μεγάλο από ότι θυμόμουν. Αμέσως ξεκινάω να τον γλυφω όσο καλύτερα μπορώ. Πιάνει τα μαλλιά μου για να μην με ενοχλούν και βρίζει.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Τι σκατά κάνουμε;
Genç KurguΚαμέλια: Μία πανέμορφη κοπέλα 20 χρόνων. Με καστανόξανθα μαλλιά και γκρι μάτια. Υπέροχο σώμα και όμορφα τατουαζ. Όλοι την θέλουν. Απίστευτα σκληρή εξαιτίας του δύσκολου παρελθόντος που χρειάστηκε να αντιμετωπίσει. Μέλος μιας ομάδας που λαμβάνουν μέρ...