Part 47♥️

208 9 0
                                    

Μένουμε μόνοι και εγώ παίζω με το κινητό μου ενώ χουχουλιαζω στην πολύ άβολη πολυθρόνα. Νιώθω τον αγγελο να με κοιτάζει.

Εγώ: τι είναι; (Ρωτάω με απορία και αφήνω στην άκρη το κινητό μου)
Άγγελος: όσο και να κάθεσαι χάρη δεν σου κάνω! (Λέει με αστείο τρόπο και μου ξεφεύγει ένα γελακι που τον κάνει να χαμογελάσει ελαφρά)
Εγώ: μμμμ ότι πεις. Κοιμήσου τώρα. (Λέω και κλείνω τα μάτια μου)
Άγγελος: καληνυχτα
Εγώ: καληνυχτα (λέω και τώρα ακούγονται μόνο οι ανάσες μας)

Προσπαθώ να κοιμηθώ αλλά δεν μπορώ. Ολο γυρίζω. Αμάν και αυτοί, χάθηκε να έχουν άλλο ένα κρεβάτι εδώ; Δεν χωράω σε αυτή την γαμημενη πολυθρόνα. Ξεφυσάω και μένω ακίνητη για λίγα δευτερόλεπτα.

Άγγελος: καμέλια; (Λέει ψυθιριστα ο Άγγελος και ανάβει ένα μικρό φωτιστικό)
Εγώ: έλα, έπαθες κάτι; Γιατι δεν κοιμάσαι; (Ρωτάω ανήσυχα)
Άγγελος: δεν κοιμάμαι γιατι σε ακούω να ξεφυσάς και να κουνιέσαι συνέχεια, έλα να κοιμηθείς εδώ (λέει και χτυπάει το χερι του πάνω στο στρώμα κάνοντας μου σήμα να παω)
Εγώ: όχι πας καλα; Δεν χωράμε και εσυ πρέπει να είσαι άνετος. Εξάλλου μια χαρά βολεύομαι εδώ. Απλά δεν με παίρνει ο ύπνος (λέω ψέματα και εκείνος γελάει)
Άγγελος: ναι ότι πεις. Έλα εδώ τώρα να τελειώνουμε (λέει και ξεφυσάω)

Σηκώνομαι και ξαπλώνω δίπλα του όσο πιο άκρη μπορώ. Εκείνος βάζει το χερι του στην κοιλιά μου και με τραβάει στην αγκαλιά του κάνοντας με να νιώσω πολύ πιο άνετα σε αυτή την θέση του κρεβατιού

Εγώ: αχ αυτό είναι. Μα καλα και αυτοί, τόσες μέρες με βλέπουν εδώ. Δεν αξίζω ένα κρεβάτι;; (λέω και γυρίζω προς το μέρος του και τον κοιτάζω. Είμαστε πολύ κοντά πλέον και με κοιτάζει κατευθείαν μέσα στα μάτια αναστατώνοντας με)
Άγγελος: μα γιατι να σου φέρουν; Είναι τόσο άνετη η πολυθρόνα!! (Λέει ειρωνικά και γελάμε)

Ξαφνικά σοβαρεύω και τον κοιτάζω

Εγώ: πραγματικά χαίρομαι που ξύπνησες. Το τρακάρισμα φαινόταν πολύ σοβαρό (λέω και ξαφνικά η ατμόσφαιρα γίνεται πολύ βαριά. Εκείνος παίρνει το χερι του και το βάζει στο μάγουλο μου και με χαϊδεύει εκεί. Νιώθω το χερι του να καίει πάνω στο μάγουλο μου. Ασυναίσθητα κλείνω τα μάτια μου και το απολαμβάνω. Πφ έχω ανάγκη αυτό τον άνθρωπο.)

Όσο σκέφτομαι όλα αυτά, προσπαθώ να ξεχάσω την ανάγκη που έχω να τον ξανά φιλήσω. Ανοίγω τα μάτια και κοιτάζω τα χείλι του. Θα το μετανιώσω γαμω αλλά το θέλω πολύ.

Τι σκατά κάνουμε;Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt