Açıklamalar ve İtiraflar

4.4K 253 195
                                    

İyi okumalar delilerim 🩶

Gözlerimi açmaya çalıştım ama pek becerikli olmamıştım. Belimde ve karnımda, hatta tüm vücudumda hissettiğim ağrılar vardı. Başıma da giren ağrı ile kendime gelmeye çalıştım.

Tam kalkacakken, üstümde ki ağırlık ile geri yatağa düştüm. Elimi üstümde ki ağırlığa uzattığımda, hayvan gibi bir kol görmem ile korktum. Tüm uykum bir anda açıldığında, kafamı arkama çevirdim. Bana bakan kehribarlar ile çakıştım. Bana öyle bir bakıyordu ki, erimiştim.

Dün gece ki her şey tek tek aklıma dolduğunda, yanaklarım alev almaya başlamıştı. Üstümde ki etkisine ve üstünde ki etkime inanamıyordum. Gözleri yanaklarıma kaydı ve gülümsedi. Onun gülümsemesi ile hızla ellerimi yüzüme kapattım.

"Kapatma yüzünü küçüğüm." tek elini ellerimin üstüne koydu ve indirdi. Çenemden tutup kafamı arkaya çevirdi. Tam yeniden hareketlenmiştim ki, deliğimin içinde hissettiğim şey ile dondum kaldım.

Siktir! dediğini yapmıştı ve tüm gece içimden çıkarmamıştı. Kocaman bir SİKTİR! sabah ereksiyonu olmamak için kendimi zor tutuyordum. Bir şeyleri açıklayan kavuşturmadan, yeniden deli gibi sevişmek istemiyordum -belki birazcık istiyor olabilirdim-

"Söz vermiştim." neye şaşırdığımı fark etmişti. Cümlesini kurduktan sonra güldü. Bana binlerce gülüşlerinden bir kaçını, son zamanlarda fazla gösteriyordu. Bu durum ise beni deliye çeviriyordu.

"Hatırlıyorum, sözünü tutmanı sevdim Yüzbaşım." yanaklarım kıpkırmızıydı ama umrumda değildi. Dün gece adam üstümden geçmişti ve şuan hiç şikayetçi durmuyordu.

Sırt üstü yattı ve beni kucağına oturur pozisyona getirdi. Kocaman bedeninde, bu şekilde üstten bakmak beni harika hissettiriyordu. Çıplak baldırlarımda ellerini gezdiriyordu.

"Söylemek istediğin bir şey var mı?" sesine öldüğüm, sen daha fazla konuş diye ben konuşmazdım bile. Yeter ki sen konuş be sesine yandığım.

"Ne gibi mesela?" çekine çekine sormuştum ama tam gözlerinin içine bakıyordum. Kehribar renginden alamıyordum ki kendimi, sanki bakmasam boşluğa düşecektim. Bu kadar yoğun duygular beslemem sağlıklı değildi.

"Dün gece hakkında mesela? Ya da şuan benim sikim üstünde oturman? Ya da hissettiklerin? Ya da seni nasıl sikti-" daha fazla konuşmasına izin vermeden dudaklarına elimi bastırdım. Konuşsu derken, böyle edepsizce bir konuşma demek istememiştim.

"Tamam tamam." elimi tuttu ve avucumun içine öpücük kondurdu.

Bir şeyler hissettiğini düşünüyordum ama, o kadar imkansız geliyordu ki bana bu durum, gerçekliği asla yoktu. Evet dün gece sevişmiştik ama bunlar arzu ile de yapabilirdin. Tek gecelik ilişkilerde sadece sevişmeyi kapsardı. Bu yüzden tek gecelik olurdu, çünkü sevgi olmazdı.

"Ben ilk önce seni dinlemek istiyorum." dediğimde gözlerinin içine baktım. Göz temasımız fazla kesilsin istemiyordum.

"Bilmek istediğin şeyleri sor bakalım." kıkırdadı ve parmaklarını parmaklarımın içine geçirdi.

"Dün gece neden öyle bir şey oldu? Neden bana böyle bir adım attın? Bana karşı bir şey hissediyor musun? Erkeklerden ne zamandır hoşlanıyorsun? Bu durum senin işini tehlikeliye atmaz mı? Bu gözlerinin rengi nereden geliyor? Neden bu kadar dev gibisin? Neden-" dudaklarımın üstüne, yüzümün yarısını kapatacak şekilde elini koydu. Bu durum benim susmamı sağlamıştı. Derin bir nefes çektim hemen, ne nadar konuşmuştum ben...

"Tek tek sor küçüğüm ama hatırladığım tüm sorularına cevap vereceğim." güldü. Senin o dudak kıvrımlarını yerim.

"Göz rengim annemden geliyor. Bu kadar büyük olmamın sebebi hastalığım. Halk dilinde devlik ama senin dilinde Akromegali deniyor." son dediği ile kaşlarımı çattım.

Sevgilim Asker Bey •bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin