Yapay zeka ile size aklımda ki fotoğrafı yapmak istedim ama olmadı. Bu yüzden siz hayal etmeye çalışın:)
İyi okumalar delilerimm🖤
+18
"Sen beni bu şekilde bırakacaksın ve ben sana hiç bir şey yapmayacak mıyım?" gözlerimin içine baka baka konuşuyordu.
Beni kucağına aldı ve el yıkama lavabosunun kenarına otutturdu. Ellerini kenarlarıma koydu. Aynı boya gelmek için eğildi ve yeniden göz göze geldik. Işık açık olduğu için, tüm çıplak vücuduna gözlerimin önündeydi. Aynı şekilde benimde her şeyim gözler önündeydi.
"Cevap?" sesinin tonunu kısık tuttu. Şuanda bile sesiyle aşk yaşayabilirdim.
"İntikam almak istedim. Ben koç burcuyum canım, yapılanı unutmam." bende gözlerinin içine baktım. Dudağının kenarı yukarıya kıvrıldı. Böyle yaptığı zaman çok etkileyici oluyordu.
"Beni böyle bırakmana peki ben izin verecek miydim? Nereye gidersen git seni bu gece rahat bırakmazdım." elini bacak içime koydu ve sıkmaya başladı.
Yavaş yavaş yukarıya çıktığında, gözlerim kapanmıştı. Kafam geriye düştü. Ellerimi Yula'nın saçlarına geçirdim. İkimizinde tansiyonu yüksekti ve olacaklardan korkmuyor değildim.
Topları eline aldı ve okşamaya başladı. Saçlarına daha fazla asıldım. Kendime çektiğim adam, tehlikeliydi ama ondan uzak duramıyordum. Okşamayı bıraktı ve penisimi avucunun içine aldı. O kocaman ellerinde kendimi kaybetmek istiyordum.
"Ihmm... çok iyi." inlemelerimi durduramıyordum. Beni baştan çıkarıyordu ve ben, seve seve kabul ediyordum.
"Gözlerime bak." verdiği emir ile gözlerim anında açıldı. Kafamı biraz geri çektim ve gözlerinin içine baktım.
Orada gördüğüm yoğun duygular, beni benden alıyordu. Beni istiyordu, onu istiyordum, beni arzuluyordu, onu arzuluyordum."Kendini yeterince genişlettin diye düşünüyorum." bunu dedikten sonra beni kucağına aldı ve arkama çevirdi. Sırtımı göğüsüne yasladı.
Karşımda ki aynada ki benle bakışmaya başladım. Yapacağı şeyi anladığımda penisim sızladı. Beni sikerken, onu izlememi istiyordu. İşte buna koca bir siktir çekerdim.
"Anın tadını çıkar sevgilim." eğilerek kulağıma fısıldadı. Gözlerim kapanmaya başlıyordu.
"Gözlerini aç ve her şeyi izle." çenemi tutup sabitledi. Gözlerimi bir saniye bile kırpamazdım. Tıpkı ben ona ellerini kullanma dediğimde, onun kullanmadığı gibi. Şimdi bende onun dediğini yapmam gerekiyordu.
Gözlerimi gözlerine çevirdim. O ışıkta parıl parıl parlayan gözleri şuan en koyu tondaydı. Gözlerimin içine baka baka dilini boynumda gezdirdi. Bir yeri beğenmiş olmalı ki dişlerini oraya geçirdi.
"AHH"
İnlemem ile dağa sert ısırdı. Elimin tekini geriye attım ve üstten saçlarına asıldım. Hareketlerim sınırlıydı ama şuan en çok istediğim şeyi yapıyordum.
Boynuma uğraşırken, diğer elini kalçamda hissettim. Aramıza soktuğu eli kendi penisine gitti. Deliğimin başında hissettiğim sıcaklık ve sertlik ile titrek bir nefes çektim. Siktir, gözlerimi kapatamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Asker Bey •bxb
Ficção Adolescente[+18] "Tek hatam azıcık Redbull içip araba kullanmaktı." "Tek hatanın sadece o olduğunu düşünmüyorum." ... "Sevgili Asker Bey-" "Sevgilim Asker Bey, diyecektin diye düşünüyorum." eğilerek, kulağına fısıldadığı sözlerdi. [🏳️🌈]