Araba Kaçamağı

3.3K 163 141
                                    

+18 uyarısı bıraktım buralara :))

Gerçi kimsenin umrunda değil ama olsun. Yanınızda kimse olmasın okurken.

İyi okumalar delilerimm🖤

"Nefesini tut."  dedikten sonra dudaklarıma yapışması bir olmuştu. Derin bir nefes çekmeden önce, çoktan açlıkla dudaklarıma saldırmıştı.

Üst dudağımı dişlerinin arasına alıp ısırdı. Beklemediğim tepki ile geriye çekilecektim ama belimden tuttu. Kaldırıp kucağına otutturdu. Böyle bir arabası olduğu için teşekkür etmem gerekiyordu. Aynısını asla benim aramda yapamazdık.

Ayaklarımı bacaklarının arasından koltuğa koydum. Dizlerim ise bacaklarının kenarında, koltuğa değiyordu. Daha rahat bur pozisyona geçebilirdik.

Isırdığı yeri yalayıp emmeye başladı. Aynı şekilde alt dudağımı dudaklarının arasına aldı. Aramızda sıfır mesafe vardı ve bu durum çok hoşuma gitmişti. Sonunda özlem duyduğum dudaklara kavuşmuştum.

Altımda ki penisin kabarmaya başladığını hissediyordum. Koltuğu geriye yatırdı. Daha fazla açılan alanda hızla hareket ettim. Bu sefer bacaklarımı iyi yanına açtım ve kucağına oturdum.

Tam penisinin üstüne oturduğumda inledi. Ben ise hissettiğim büyüklük ile inledim. Deliğim kasılmaya başlamıştı, onu deli gibi arzuluyordum. Gözlerini açtı ve gözlerimin içine baktı.

Kehribar gözleri istediğim haldeydi. Şehvetten gelen o koyuluk vardı gözlerinde, bu baya hoşuma gidiyordu. Alt dudağımı dişlerimin arasına aldım ve kendimi ona sürmeye başladım.

Elleri hızla belime gitti ve beni yönlendirmeye başladı. Yavaş hareketlerle başlayan sürtünmem hızlandı. Neredeyse aramızda kıvılcım çıkacaktı. Üstümüzde ki kıyafetler ise beni zorluyordu.

Onunda hoşuna gitmiyor olmalı ki, ellerini yakama çıkardı. Gömleğinin tüm düğmeleri kopacak şekilde, baştan sona yırttı. Bu hareketi neden hoşuma gitmişti. Vahşiceydi ama güzeldi. Hatta belki de fazla klasikti ama ben, bir klasik aşığıydım.

Nefes seslerimiz arabanın içinde birbirine karışıyordu. Onun aldığı derin ve sert soluklara, benim aldığım hızlı soluklar. Bu neden beni fazlaca tahrik ediyordu.

"Beni özlemiş gibi." elini penisime attı ve sıktı. Avuçlarına tamamen sığan penisim ile inledim.

Kahretsin bu çok iyiydi!

"Dayanamıyorum." bende üstünde üstünde ki tişörtü yırttım. Onun sıcaklığına ihtiyacım vardı. Çıplaklığına ve ona dokunmaya ihtiyacım vardı.

"Siktir!" gelen ses ile irkildim. Altımda ki penis daha fazla büyürken gülümsedim. Demek ki o da böyle şeylerden hoşlanıyordu.

Yatakta vahşi olmayı seviyordu. Siktir!

"Bende senin kadar dayanamıyorum." nefeslerini arasından konuşmuştu. Gözlerimi gözlerine diktim ve elimi, pantolonumun düğmesine attım.

Gözlerinin içine bakarak, pantolonu ve baksırı aynı anda çıkarttım. Şuan o iki gereksiz parçayı, arka koltuğa fırlattım. Neredeyse karnıma değen penis ile gülümsedim.

"Bu senin etkin sevgilim." eğilip dudaklarının üstünü öptüm. Geri çekilecekken, elini kafama koydu ve engelledi.

Dudakları fazla hırçınlaşmaya başlamıştı. Dilini, dudaklarımın arasında sokup dillerimizi birleştirdi. Şimdi öpüşen sadece dudaklarımız değildi. Geri çekilmeden önce, dilimi ağzına çekti. Onu bir şeker gibi emmeye başlamıştı ve bu çok tahrik ediciydi.

Sevgilim Asker Bey •bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin