Biz Şimdi Neyiz?

4.1K 219 166
                                    

Sizin için gece 3 mesaisinde sonra yazdım bu bölümü, bolll bolll yorum bekliyorumm :"))

İyi okumalar delilerim 🩶

Bana kendisi hakkında anlatmak istediği çoğu şeyi anlamıştı. Yula'ya, nedenini bilmediğim bir güven duyuyordum. Normalde kendime bile güvenim yoktu benim, fakat konu o olunca ağzından çıkan her söz doğru geliyordu.

Hissettiğim sadece cinsel bir çekim değildi. Bunu zaten dün gece çok iyi anlamıştım. Daha fazlası vardı içimde, kalbim daha fazlasını istiyordu. Onu sarıp sarmalamak ve her gün, tıpkı bugünkü gibi uyanıp dün gece ki gibi uyumak istiyordum.

Bize kahvaltı hazırlamaya mutfağa gitmişti. Birlikte banyo yapmayı teklif etmişti ama tabiki reddetmiştim. Aynı banyoyu kullansak, bugün oradan asla çıkamazdık ve benim belim çoktan kırılmış gibiydi.

Üstüme onun tişörtlerinden ve altıma da baksırımı geçirdim. Eşofmanları kesinlikle bana olmayacaktı. Denememe bile gerek yoktu. Onda bir kaç kıyafetim vardı ama bu şekilde giyinmek istemiştim.

Mutfağa ilerlediğimde tıkırtı sesleri artmıştı. Büyük ihtimalle tabakları masaya yerleştiriyordu. Kapının girişine geldiğimde, sırtı bana dönük olan adamı izledim. Üstünde beyaz kolsuz bir tişört, altında ise siyah şortu vardı. Kısacası karşımda bir şaheser duruyordu.

Kollarımı birbirine kenetledim ve omzumu pervaza yasladım. Yüzümde hafif bir gülümseme ile onu izlemeye başladım. Her hareketini özenle izliyordum. Sırf bu anı bozmamak için nefes bile almıyordum. Yavaş yavaş yanına adımladım. Yetişebildiğim kadar kollarımı beline doladım.

Arkadan sarılmam ile kollarımın arasından bana döndü. Çenemi göğüsüne yasladım ve alttan yüzüne bakmaya başladım. Gülümsedi ve eğilip dudaklarımın üstüne öpücük kondurdu. Bu hareketine bende gülümsedim. Çok mu tatlıydı neydi bu adam?!

"Acıktın mı? Sana çok güzel bir kahvaltı hazırladım." bir kez daha dudaklarımın üstünden öptü. Kollarını belimin etrafına sardı ve elini bileğine sabitledi. Bu şekilde beni kendine daha da bastırmış oldu.

"Evet kurt gibi açım. Dün gece çok kalori kaybettim, fazla efor harcadım." güldüm.

Aklıma gelen şey ile yüz şeklim yavaş yavaş değişmeye başladı. Ben gerçekten çok gerizekalı bir insandım. Buraya bile sırf bunun için gelmiştim ben.

"Ahh gerizekalı kafam. Kolun nasıl oldu? Benim aklımdan tamamen çıktı." buraya adamı tedavi etmeye gelmiştim ama ben seks yapıp günü bitirmiştim.

"İyiyim bebeğim, endişelenecek bir şey yok." saçlarımın üstünden öptü.

"Hadi kahvaltıya geçelim." hemen masaya ilerledik, daha doğrusu ben arkamı Yula dönmüştüm. O beni masaya yürütüyordu. Kalbime akan tatlı bir sızı vardı ve bu içimi gıdıklıyordu. Kalbimde kelebekler değil, resmen gergedanlar tepişiyordu.

"Üstünde ki yakışmış." dedi. Elini kalçama indirdi ve sıktı. Bu hareketi yüzünden gözlerim kapanmıştı. Ani hareketler yapma yüzbaşım.

"Her şey çok güzel gözüküyor." dedim ve ellerinden kaçtım. Şuan o avuçların içinde olmak istemiyordum, kendimi asla tutamazdım.

Tam sandalyeye oturacakken, Yula kolumdan tuttu. Kendisi sandalyeye oturdu ve beni de kucağına çekmişti. Kocaman bedenine göre eşya seçmişti ama iki bedeni, bu sandalyenin taşıyacağını düşünmüyordum.

"Yüzbaşım, bırakında kendi sandalyeme gideyim. Bu şekilde kahvaltı edilmez." iç sesim tam tersini diyordu ama umrumda değildi. Sadece kahvaltımı yapmak istiyordum çünkü gerçekten açtım.

Sevgilim Asker Bey •bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin