İyi okumalar delilerimm🖤
Sonunda Feryat ile bir bara gelebilmiştik. Önce bur restoranda güzel bir yemek yemiş, sonra da buraya gelmiştik. Yula'nın bana dediklerini hatırladığım için, eve geç gitmemeye çalışacağım. Bana dediklerimi yapması için bir şans veriyorum.
"Kalk dans edelim lan! Kızlarla takılmam lazım!" kolumdan çekiştiren adam ile ortaya çıktık.
Kalabalıktan, gereksiz gürültüden, içkiden ve kadınlardan nefret ediyordum. Yanlış anlaşılma olmasın, kadınlar hayatımın nadide çiçekleri. Değerliler, onlar olmasa vah halimize ama kardeşim! Benim tercihim değildi. Biri şu çocuğu artık yanımdan alsın, yoksa katil olacaktım.
"Feryat kolumu bırakman için bir saniye!" bağırmam ile hızlıca kolunu çekti. Aferim arada böyle söz dinlemesi gerekiyordu.
"Zevksiz!"
Beni bıraktı ve dans etmeye başladı. Evet evet beni tam olarak burada bırakmıştı. Hayır istediğim şey zaten bırakmasıydı ama bu kadar insanın içinde değil. Hepsi sarhoştu ve vücuduma değen vücutlar, beni öldürecekti.
Hızla geri dönüp masaya gidecektim ki, kolumdan tutulmaması ile durdum. Arkada çalan Earned it şarkısı, tam olarak bu ortama uygundu. Tüylerim diken diken olurken, beni tutan kişiye baktım. Evet öyle bir gaflette bulunmuştum.
Göz göze geldiğim kadın yüzünden, vücudumu bir titreme aldı. Sanki bir şey olacak gibi hissediyordum ama hadi bakalım.
"Nereye yakışıklı? Eğlenceden kendini mahrum bırakma." etrafımda dönerek gelen kadın, içimde bir korku saldı.
Değişen şarkı ile ortamda, buram buram seks kokmaya başladı. Sis ve boğucu hava beni öldürüyordu. Şimdi bir kadının pençelerindeydim. Yanlış anlaşılmasın lütfen, kadınlara saygım sonsuz.
"Ben gayim!" korkudan bağırmış ve hızla kolumu kadından çekmiştim. Kadın yaşadığı şoku atlatmış ve beni bırakmıştı.
Hızlı adımlarla uzaklaşacakken, bir bedene çarptım. Direkt önüme çıkmış ve ona çarpmamı sağlamıştı. Bence erkekler de kadınlarda şuan kapatılmalı. Tek istediğim sevdiğim adam.
Kafamı kaldırdım ve adama baktım. Adam olduğunu sert göğüsünden, birebir anlamış oldum. Beni görünce, içkisinden bir yudum aldı. Bir yandan dans ederken, bana bakarak gülmeye başladı.
Üstünde kalın askılı, bisiklet yaka, kırık beyaz bir atlet vardı. Altında ise mavi bir jean vardı. Onlara uysun diye boynuna inci bir kolye takmıştı. Oldukça yakışıklıydı, özellikle inci gibi sıralı dişleri vardı. Gülerken kendini çok belli ediyordu. Saçları sarı ve dalgalıydı.
Adamı incelediğimi fark ettiğim anda, öldürücü bir bakış hissettim. Vücudum titredi ve kendime geldim. Hızlıca özür dileyip gitmek istiyordum.
"Kusura bakmayın." tam gidecektim ama yine kolumdan tutuldum. Bu gece de beni durduran durduruna. Bıkkın bir nefes verdim ve beni tutan kişiye baktım.
"Benimle dans ederek telafi edebilirsin gay çocuk." son kısımları kulağıma fısıldamıştı. Vücudumdan geçen elektrik akımı ile dondum. Fazla bağırmış olmayalım, lütfen Yula hariç erkeklerde kapatılsın.
"Onu kızdan kurtulmak için söyledim. Bir sevgilim var benim." kolumu çektim ama o bir kahkaha attı.
"Bir kez yalan söyleyen, neden yeniden söylemesin?" gözlerimin içine baktı. Yeşil gözleri insanı içine çekiyordu. Bir şey demeden uzaklaşacaktım ki, arkamda olan duvara çarptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Asker Bey •bxb
Teen Fiction[+18] "Tek hatam azıcık Redbull içip araba kullanmaktı." "Tek hatanın sadece o olduğunu düşünmüyorum." ... "Sevgili Asker Bey-" "Sevgilim Asker Bey, diyecektin diye düşünüyorum." eğilerek, kulağına fısıldadığı sözlerdi. [🏳️🌈]