Harikalar Yaratmak

2K 116 102
                                    

Delikanlı gibi +18'i koyayım şuraya:)

İyi okumalar delilerimm🖤

Uyuyan devi uyandırmıştım ve şuan beni delicesine sikmek istediğini biliyordum. Onun için cesur olmaya çalıştım. Zaten cesurdum fakat yine de bazen utanmadan edemiyordum. Tüm utangaçlığımı bir kenara attım. Karşımda günlerdir hasret kaldığım adam vardı.

Pozisyonlarımızı değiştirdim. Tabi o izin vermezse asla yapamazdım ama onu altıma almıştım. Direkt karnına oturmuştum, bana meraklı gözlerle bakıyordu. Deliğim ve penisim inanılmaz seğiriyordu. Deliğim onun sikini içimde, penisim o kocaman ellerini etrafına sarmasını istiyordu.

Bir çırpıda üstümüzde ki kıyafetlerden kurtuldum. Tüm bunları yaparken sadece beni izliyor ve izin veriyordu. Şuan beni hunharca sikmek istediğini biliyordum ama beni bekliyordu. Gözlerinin içine bakarak penisimi tuttum. Yeterince etkilenmiştim ama o kehribarlar, onlar bana bakarken daha farklı hissediyordum.

Biraz kendimi sıvazladım, aslında amacım onu biraz daha delirtmekti. Deliğimi penisinin üstüne koydum ve sürtünmeye başladım. Ellerimi karnına koydum ama göz temasını kesmiyordum. Ellerini belime sardı ve daha da kendisine bastırdı. Aramızda ki sürtünme daha da hızlandı. Deliğim yanıyor ve seğiriyordu. Daha içime girmeden arkadan boşalacaktım.

"Çok güzelsin." gözlerimin içine bakarak demişti. Gülümsedim ve alt dudağımı dişlerimin arasına aldım.

"Bana ait olan şeye zarar verme." elini uzatıp dudağımı dişlerimden ayırdı. Gülümsedim, onundum her ayrıntımla ve her şeyimle birlikte sadece onun.

"Peki."

Penisinin üstünden kalktım ve karnına yeniden oturdum. Göz temasını kesmiyorduk. Bana öyle bir bakıyordu ki, kendime engel olamıyordum. Bir an önce içime girsin istiyordum.

"Seni çok seviyorum." eğilip dudaklarından öptüm. Geri çekilecekken izin vermedi ve dudaklarıma daha büyük bir açlık ile saldırdı. Alt dudağımı dişlerinin arasına aldı. Canımı acıtmamaya özen göstererek, dudaklarımı dişliyordu.

Sağ elimi aşağıya indirdim ve avuç içimi penisinin ucuna koydum. Avuç içimde penisi ile daireler çizmeye başladım.  O dudaklarımı talan ederken, benim rahat durmam söz konusu değildi. Kafasını yastığa bastırdı ve dudaklarını, dudaklarımdan ayırdı.

"Bende seni seviyorum." sesi çok değişik çıkıyordu. Normalde de kalın ve erkeksi olan sesi, daha erkeksi çıkıyordu.

"Artık devam edebilir miyiz? Seni şuan acayip sikmek istiyorum." gözlerime bakarak bunları söylemişti. Bazen bu kadar açık olması beni utanmaz biri yapıyordu. O böyle açık olduğu için bende ona açık oluyordum.

"Daha deliğim genişlemedi sevgilim. Eğer direkt küçük ama büyük Yula içime girerse sağ çıkamam." gülümsedim ve eğilip sakallarına bir öpücük bıraktım. Sakallarından öpmeyi çok seviyordum.

"Benim isteğim de yarın yürüyememen zaten."

Gözlerimi kocaman açarak ona baktım. Cidden bu adam deliydi! Tepkime kocaman bir kahkaha attı ve kalçamı avuçlarının arasına aldı.

"Şaka yaptım küçüğüm şaka, burası daha bana lazım. Oraya kolay kolay zarar veremem."

Tam bir diyecektim ama deliğime soktuğu parmaklar ile inledim. Beklemediğim hareket, kalbimin deliğimde atmasını sağladı. Şuan orası nabız gibi atıyordu. Yine de daha rahat hareket etmesi için kalçamı biraz geriye çekip havaya kaldırdım.

Sevgilim Asker Bey •bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin