Ep 11
"" ඇලෙක්ස් බෑ කියන්න බෑ...මේකට ඔයා යන්නම ඕනි...ශ්රේශ්ඨාධිකරන විනිශ්චකාරය තෝරන මේ වෙලාවෙ ඔයාගෙ අම්මට රටින් පිට යන්න බෑ..අපි අධිකරනෙ බලය අපේ පැත්තෙ තියාගෙන්නම් ..වින්ඩ් සේ ස්මිත් කොහොම හරි ශේශ්ඨාධිකරන අග්ර විනිශ්චය කාරයා කරවන්න ඕනෙ""
""හරි එහෙනම් තාත්තව යවන්නකො...නැත්තම් උප ජනාධිපති""
"" බෑ බෑ...කොහොමත් බෑ...මාලිගාවෙන් ආරාධනා පත්ර එවුවෙ අම්මටයි ඔයාටයි ටෙනසිටයි විතරයි...අම්ම නොටනවනම් ඔය දෙන්නම වෙනුවෙන් ඔයා යන්නම ඕනෙ""
"" ඇයි තේරුම් නොගන්නෙ ..මට බෑ""
"" මේක් විහිලුවක් නෙවෙයි state විසිට් එකකට එන්ගලන්තෙන් ඉන්විටේශන් එකක් ලැබුනම ඇමරිකාවෙ කිසිම ජනධිපති කෙනෙක් ඒක ප්රතික්ශේප කරල නෑ...අඩුම තරමෙ නියෝජිතයෙක් හරි යවල තියෙනව....අනෙක ඇලෙක්ස් ඔයාට හොද අවධානයක් ලැබනව...රැජිනව මුනගැහෙනත් පුලුවන්...ඇමරිකාවෙ හැම් ජනාධිපති කෙනෙක්ම රැජිනව මුන්ගැහිලා ආශිර්වාද අරන් තියෙනව...ඔයා දන්නව්ද ඩොනල්ඩ් ට්රම්ප් හත් අට වතාවක් ට්රයි කරා රැජින මීට් වෙන්න...රැජින මුන ගැහෙන්න බෑ කියුවා..අන්තිමේ එයාගෙ ධූරකාලෙ ඉවරවෙන්න ඔන්න මෙන්න තියෙද්දි රැජින අවසර දුන්නෙ මාලිගාවට එන්න...ඔයාගෙ අම්මටත් එහෙමමයි තුන් සැරයක් ඉ ල්ලීම් කරලත් අවසර ලැබුනෙ නෑ...මේ පාර තමයි චාන්ස් එකක් ලැබුනෙ""
""මේ වෙල්මා මට ඕව කියන්න එපා ...මට ඔය් කම්මැලි රටේ මූසල මාලිගාවල කරන්න දෙයක් නෑ""
"" කරන්න දෙයක් නෑ...දෙයියනේ...ගිල්මෝර් මාලිගාවෙ බලන්න දෙයක් නෑ කියන්නෙ මොන මෝඩයද...ශතවර්ශ ගානක ලෝකෙම කෞතුක වස්තු එකතු කරපු කෞතුකාගාරයක් තියෙනව...ඒකම ඇති මටනම් එහේ නතර වෙලා ඉන්න""
""ප්ලීස් ඔයා ගිහින් එහේ නතරවෙන්න...ඒක මට කරන ලොකු උදවුවක්""
""ඇලෙක්ස් තර්ක කරා ඇති...ඔයා එහෙ යනවා...කතාව ඉවරයි..යන්න ඕනෙ බඩු ටික පැක් කරගන්න...ඔයාට උදවු වෙන්න මම ජැකී එවන්නම්...බඩු පැක් කරන්න බෑරිනම් ඔය ඇදන් ඉන්න ඇදුම් පිටින්ම මම ඔයාව නැවකට දානව ලන්ඩන් වලට ට්රාන්ස්පෝට් කරන්න""
වෙල්මා එයාගෙ අන්තිම තීරනේ දුන්න මට වෙන කරන්න දෙයක් නෑ
""අනෙක ඇලෙක්ස් ඔයා මෙහෙට අදින කැශුවල් ශර්ට් කෑලි ඩෙනිම් විතරක් අරගෙන යන්න එපා...හොද ෆෝමල් ෆුල් සූට් අරගෙන යන්න...පෝල් කුනාරය අදින විදියට ඉන්ග්රීසි වැදගත් මහත්වරු වගේ අදින්න ඕනෙ රැජින ඉස්සරහ""
YOU ARE READING
VIP ( වී අයි පී )
Adventureමේක ඒක වගේ උනාට ඒක නෙමෙයි...වෙනමම රහක්...රෙඩ් වයිට් ඇන්ඩ් රෝයල් බ්ලූ උඩ ගොඩනගාපු වෙනස්ම වෙනස් කතාවක්. සෙල්ලකාර ජනාධිපති පුතාටයි ආඩම්බරකාර කුමාරයටයි පුලුවන් වෙයිද ආදරේ ජයගන්න.