🦖 02 🦖

838 138 21
                                    

Trvalo jim přesně patnáct minut, než je Leo požádal, aby si své rodinné drama vyřešili venku. 

Sotva se za nimi otevřeli dveře, rozesmáli se. Místnost, ve které se ale kurz konal, byla prosklená, takže si vysloužili zmatené pohledy od ostatních. "Ty jsi mě tam úplně grilovala!" smál se Chris hlasitě.

"Začal sis! A víš, že se mnou to lehký není," odvětila. Udělala z Chrise přede všemi otce alkoholika, co vyhodil Auru z manželské postele, aby udělal místo pro svého hladkosrstého jezevčíka, který ji neměl rád. 

Začal vrtět hlavou. "Nemůžeme se tam vrátit. Prostě nemůžeme," mumlal mezi smíchem. Dlouho se takhle nepobavila a zalitovala, že tu nebyl i Mateo, aby to prožil s nimi.

"Musí být tak zmatení," vydechla nakonec. "Ještě když se tady smějeme."

Podívala se na dveře. A najednou uviděla Lea, jak jde k nim.

Jenže najednou neměl na sobě zástěru. Najednou jeho vlasy byly lehce jinak rozcuchané. A najednou... najednou měl tetování? Trhla pohledem do keramické dílny. A uvědomila si, že k nim nejde Leo, protože ten pomáhal jednomu páru vytvarovat hrníček, jde k nim ale někdo, kdo vypadá přesně jako on.

Otevřel dveře. Omluvně se na ně podíval. "Můžu vás poprosit, abyste byli o něco tišší?" zeptal se. Nemyslel to vůbec zle. "Mám tady kroužek plný dětí a nedokážu udržet jejich pozornost, jak vás slyší se smát."

Aura se lehce kousla do rtu. "Jasně, pardon," prohodila. 

Leův dvojník se usmál. "Díky." A zase dveře zavřel. 

Pomalu se otočila na Chrise. "Mám jen vidiny nebo vypadal stejně jako náš instruktor?"

"Nope," prohodil Chris, "asi tady máme rodinný podnik a dvojčata."

"Tenhle byl víc hot. Ta tetování? Wow," broukla.

Protočil očima a ukázal na svůj prsten. "Tohle je nevhodný, miláčku. Stojím přímo před tebou."

Aura se jen uchechtla a plácla ho do hrudi. "Už stačilo. Vypadněme odsud."

"Ale no tak, broučku!" rozhodil Chris ruce frustrovaně. "Zaplatili jsme za to! Mohli jsme mít krásný autentický hrníčky do našeho bytu!"

Protočila očima, i když byla to pravda. Její byt totiž byl skoro i jeho. Nejen kvůli tomu, že jak bydlela s Mateem, Chris byl u nich často, ale i kvůli tomu, že mu končila za dva měsíce smlouva v jeho vlastním bytě a nájemce zvedal nájem tak moc, že se Chris rozhodl odejít. A nejspíše se nastěhuje k nim. 

Auře to nevadilo. Měli s Mateem každý vlastní pokoj a byt byl dostatečně velký na to, aby se tam tři krásně vešli. Měla to štěstí, že její tátové byli úspěšní investoři, jeden z nich dokonce částečně vlastnil firmu s tátou Matea. Takže od začátku měli byt pro dva dostatečně velký. A Chris prošel jejími testy vhodného spolubydlícího. 

"Zajedeme do Ikei, zlato," věnovala mu poslední větu v rámci jejich vtípku. "Stejně bych se bála čehokoliv, co bys vyrobil. Ještě by tomu upadlo ucho zrovna, když bych pila horkej čaj."

Chris se spokojeně usmál, pak se konečně dal do pohybu. "Ach, tohle jsem si užil."

"Jo, to já taky," přitakala Aura.

Ani se neptala, kam má Chris namířeno. Tak nějak odvodila, že půjde s ním, aby navštívil Matea, a tak o dvacet minut později došli domů. Mateo ležel na sedačce obklopen papíry s literárními rozbory a podřimoval. Aura se uchechtla. Jestliže se už přemístil do obýváku, bylo to vážné. To dělal jen tehdy, když byl frustrovaný z učení a cítil, že potřebuje změnit prostředí. 

Aura's Dino CultureKde žijí příběhy. Začni objevovat