Auře byly dva roky, když jí poprvé táta udělal lívance. A dalo by se říct, že to byla láska na první pohled.
Čím starší byla, tím její sbírka dinosauřích formiček byla větší. A i když už měla věk na to, aby dokázala jíst i lívance, které nebyly nějak speciálně tvarované, proč by to dělala? Proč by si brala tu dětskou radost?
Dinosauří lívance byly její náboženství, její kultura, kterou s rodiči a sestrou Skye tak vyšperkovali, že to doslova bylo něco, na čem neskutečně záleželo.
Její první přítel jí řekl, že je divná, jestli jí lívance jak pro děti. Druhý zase, že chápe jejich tradici, ale nevadilo by, kdybychom se tím nezdržovali?
Už v tu chvíli věděla, že tihle dva nebudou její šťastně až na věky. Potřebovala někoho, kdo ji přijme i s jejím rodinným dědictvím - dinosauřími lívanci.
🦖
vážně píšu příběh, který se bude točit kolem lívanců? vypadá to, že ano, heh.
také historický okamžik. první hetero příběh. je to ale aura, věřím, že mi to odpustíte (a samozřejmě tu bude hodně matea a chrise a judeho a raina)
jestli tady náhodou zabloudí i někdo, kdo nemá tušení, o co jde - dá se říct, že tahle kniha má dvě jiné knihy na mém profilu, které tomuto předchází: aura a the love we wrote. pokusím se tohle psát ale ofc jako naprostý stand alone, tak omluvte, když někde budu psát očividný věci jako třeba ty, že auřina máma zemřela u porodu a chápete, celou tuhle historii, což je teoreticky právě kniha aura :D
ČTEŠ
Aura's Dino Culture
Dla nastolatkówAura nikdy nebude stará na dinosauří lívance. A zkrátka k sobě potřebuje někoho, kdo je umí udělat tak dobře jako ona sama.