"Takže si myslíš, že bych mu to měl říct?"
Aura zrovna Leovi dovyprávěla jejich malý experiment, který si na Simona připravili. Sešla se s ním také mimo školu a pozvala ho k sobě na byt, aby měli opravdu soukromí. Dle jejích informací Mateo vytáhl Chrise na rande, a tak byl byt prozatím prázdný.
Pokrčila ale rameny. "Je to na tobě. Ale minimálně si myslím, že by přestalo to, jak tě štve, jak se k tobě chová."
Lehce se uchechtl. "Zrovna včera mi říkal, že ti mám zkusit jen tak napsat. Že přece nejsi holka, co kouše."
"Že nejsem?" zamračila se. "Snažila jsem se u něj vyvolat dojem, že jsem."
"Řekl bych, že Chris je lepší herec než ty," odpověděl pobaveně. "Ale tak... já si to rozmyslím. Asi máš ale pravdu."
"Nehleď ale na mě, řiď se podle toho, jak se cítíš ohledně toho ty, dobře?" Nechci-"
Byla přerušena zvukem klíčů v zámku od bytu. Leo se na ni tázavě podíval, ona zase na něj, jako by snad měl toho vědět více jak ona. Natáhla se, aby uviděla do chodby.
Dovnitř samozřejmě nevešel nikdo jiný než její milovaní spolubydlící. "Rande se zkrátilo? Stalo se něco?" zeptala se.
Chris se k ní otočil. "Mateovi není dobře. Asi něco špatného snědl," oznámil jim. A snad, jako by to chtěl Mateo dokázat, se vřítil z chodby přímo do koupelny. "A jéje," zamumlal Chris. Jako první se ale podíval na Lea. "Ahoj, Simone," prohodil.
"Leo," opravil ho. "Ten druhej."
Chris už se otočil zpátky směrem ke koupelně, ale ještě se zastavil. "Oh? Promiň, no jo, žádný tetování." Došel k němu. "Chris. Neženatý."
Leo mu potřásl rukou. "Leo," zopakoval. "Za chvíli zmizím."
"Není třeba!" zastavil ho rychle Chris. "Pokud ti teda nebudou vadit dávivé zvuky z koupelny." Lehce se zasmál a bez dalšího slova už zmizel ve dveřích koupelny, nejspíš aby byl pro Matea alespoň morální podporou.
Leo se s lehkým úsměvem podíval zpátky na Auru. "Řeknu mu to," rozhodl se v tu chvíli. "Asi bude příjemné nic netajit. vždyť je to jen můj brácha, ne?"
Auřiny koutky vyskočily vzhůru. "Přesně. Myslím si, že se nemusíš bát. Chris s Mateem ti můžou říct ještě svůj pohled, přece jen oni jsou tady ti se zkušenostmi s homofoby, když už jsou tady."
"Nebudu rušit," zavrtěl hlavou. "Mateovi není očividně dobře, tak se raději vypařím. Ale děkuju. Vám všem. Že jste mi pomohli-"
Znovu byli vyrušeni, když Chris vykoukl z koupelny. "Zůstaneš na večeři, Leo? Budu vařit."
Leo v tu chvíli vyloženě zpanikařil. "N-ne-"
Aura mu položila ruku na stehno, aby ho zastavila. "Zůstaň," vybídla ho. "Nejen že Chris úžasně vaří, ale to, že přišli, neznamená, že ty musíš zmizet." Snažila se ho uklidnit. Leo byl očividně stydlivý.
Lehce se k ní naklonil. "Kopneš mě, když budu až moc zírat na Chrise?" zeptal se šeptem.
Musela se zasmát. "Když ne já, tak Mateo určitě," odpověděla pobaveně a pak zvedla pohled. "Zůstane!" zavolala na Chrise, který sice nechal dveře koupelny otevřené, ale nejspíše byl už zpátky u Matea.
Přibližně za dvě minuty oba z koupelny vyšli. Mateo byl bílý jako stěna. "Myslím, že ty dneska dostaneš možná tak rohlík," okomentovala jeho stav Aura.
Mateo její poznámku ignoroval a podíval se na Lea. "Mateo," zamumlal. "Promiň, že mě poznáváš takhle."
Leo jen zavrtěl hlavou. "To nic. Já jen... děkuju za váš experiment se Simonem."
ČTEŠ
Aura's Dino Culture
Novela JuvenilAura nikdy nebude stará na dinosauří lívance. A zkrátka k sobě potřebuje někoho, kdo je umí udělat tak dobře jako ona sama.