"Oh, to si piš, že si to užiju."
Taková byla reakce Chrise, když jim Aura sdělila její plán na pomoc Leovi. Mateo se na ni nejprve nervózně podíval, ale nebylo to tak, že po něm samotném něco chtěla. To by nesouhlasil. Ale s Chrisem? Byl téměř nezastavitelný, když měl vedle sebe svého oblíbeného extroverta.
Simonovi napsala, jestli konečně jejich oběd vyjde. Stále nevěděla, jak to bylo tedy s jeho údajnou přítelkyní, tahle konverzace se ale odkládala. A tak byli domluveni na oběd v menze, kde se měli zničehonic objevit i Mateo s Chrisem, i když to byla menza kilometr od té v jejich školách.
Ten den začínali školu ve dvě odpoledne, proto se sešli ještě před ní. Simon už stál u vstupu do menzy opřený o zeď a koukal do mobilu. Když se u něj Aura objevila, píchla ho do paže. "Ale ale, kdo se to tady konečně objevil? Na akademické půdě?"
Vykašlal se hned na tři dny školy. Aura se neptala proč. Simon se odpíchl od zdi. "Zaskakoval jsem v pár kroužcích," vysvětlil sám od sebe. "A asi se upsal ďáblu."
"Proč?" zeptala se, když se vydali dovnitř.
"Zaskakoval jsem za kolegu. A ty děti mě snad mají raději jak ho. To nebyl úplně můj úmysl."
"Jaký kroužky vůbec nabízíte?"
"Leo má keramiku. Já výtvarné dílny pro děti. A ten třetí kolega má hudební dílny."
Aura si hned spojila dvě a dvě dohromady. "Takže jsi je hypnotizoval svým hlasem?"
Zrovna si vzali tácy a zařadili se do řady. Simon se zastavil a nakrčil obočí. "Jak to víš?"
"Leo je docela ukecaný, když nejsi okolo," odpověděla a posunula se v řadě dál.
"Leo s tebou sám mluvil, jo?" zeptal se překvapeně.
"Dej mu taky trochu kreditu," odvětila Aura. Až pak si uvědomila, že Simon žije v tom, že se mu Aura líbí. A vzhledem k tomu, že Lea bere jako nervózního troubu, muselo to pro něj být opravdu překvapivé.
"Já jen-"
"Dnešek není ale o Leovi. Dnešek je o tvém profilu na seznamce, který chci vysvětlit hned, co si sedneme," změnila téma rychle. Nečekala, že se dnes něco dozví, přece jen měli plán. A sotva si sednou, objeví se u nich Chris s Mateem.
Rozhlédla se kolem. Menza byla velká, i tak je zahlédla během sekund. Byli v řadě pár lidí za nimi, v ten moment si jí ale nevšimli.
"Musím?" vyrušil ji z přemýšlení Simon.
"Musíš. Protože momentálně to chápu tak, že máš přítelkyni, kterou podvádíš a s takovými lidmi se raději nebavím."
"To je asi fér," zamumlal. Aura po něm vrhla pohledem. "To, že se s takovými lidmi nebavíš. Ne to, že podvádím. Nepodvádím."
"To si nech ke stolu," zastavila ho, jelikož se dostali k jídlu.
Shledali se znovu až u stolu. Simon byl u něj první, Aura se schválně posadila vedle něj a ne naproti. Teď jen aby si k nim dříve nesedl někdo jiný, než-
"Auro!"
Oba se otočili. Okamžitě na Chrisovi viděla, že se vžil do role, zatímco za ním nervózně našlapoval Mateo, jak se uličkou blížili k nim.
"Ale, co vy tady?" zeptala se. Chris si odložil tác s jídlem před Simona, Mateo před ni. Vsadila by své prsty, že ho Mateo přemlouval, aby když už mohl být před Aurou.
"Naše menza má nechutnou nabídku," odpověděl Mateo. "Tak jsme se prošli sem."
Chris měl oči na Simonovi Než se posadil, ještě k němu natáhl ruku. "My už se sice viděli, ale tak oficiálně. Jsem Chris a rozhodně nejsem její manžel," představil se.
ČTEŠ
Aura's Dino Culture
Ficțiune adolescențiAura nikdy nebude stará na dinosauří lívance. A zkrátka k sobě potřebuje někoho, kdo je umí udělat tak dobře jako ona sama.