🦖 14 🦖

672 128 12
                                    

Oslava tedy pokračovala v plném proudu. 

Simon přešel na alkohol pod nátlakem Skye, což znamenalo jediné. Už musel tady přespat. Když si dal první lok koktejlu, který mu Skye přinesla, jen se na Auru omluvně podíval. 

Tak nějak začala litovat toho, že se pro tohle celé rozhodla.

Hned vedle posezení měli menší prostor na tančení a obří reproduktor. Především Mateo byl ten, kdo se staral o hudbu dopředu vytvořeným playlistem, ovšem Chris mu tam neustále nějaké písně v průběhu dne přidával. 

A pak začala ta jejich. Stačil první tón, aby se její pohled setkal s Mateovým. Hned na to vyhledala i Skye. Už slyšela smích snad všech přítomných. "A je to tady!!" zvolal Jude.

"Co je tady?" zeptal se nechápavě Simon vedle ní.

Už vyskočila na nohy, ale ještě se k němu sklonila. "Zůstaň tady. Tohle je naše."

Nastoupila na jejich pomyslný parket i s Mateem a Skye. Byla už tma, celou terasu osvětlovala jen světýlka. Bylo jim snad třináct, když tento taneček poprvé vymysleli a od té doby se zapřísáhli, že ať už tuhle píseň uslyší kdekoliv, musí ji i zatančit. Dokonce i Mateo, který se vždy a za každé situace styděl, tohle nikdy nepromeškal.

Byl to ten nejtrapnější taneček na světě. Vždy je to ale naplňovalo takovou euforií, tolika vzpomínkami, že to vlastně milovala. Bylo jí jedno, jestli se ztrapňovala, přece jen u toho stolu seděli její nejbližší. A Simon.

Párkrát se na něj podívala. Pobaveně je sledoval s rukou před ústy, jako by nechtěl, aby jeho úsměv šel vidět. Koukla i na Chrise, jehož pohled byl samozřejmě převážně na Mateovi. A uvědomila si, že Chrisův i Simonův pohled byl v tu chvíli podobný. 

Ukončili taneček ve velkolepé póze a celý stůl se dal do potlesku. Aura a Skye se začaly hluboce klanět, zatímco jen Mateo rychle utekl se smíchem zpátky na své místo. 

Pak začala další písnička, která byla mnohem pomalejší. Aura tedy jen sledovala, jak Chris nenechal Matea ani posadit a dotáhl ho zpátky na parket se slovy, že si zatančí. Lehce se zasmála nad Mateovými protesty, pak jen ale sledovala, jak se chytili do objetí a začali pomalu tančit. Vážně tyhle dva človíčky milovala nejvíce na světě.

Už se otočila, že si půjde zpátky sednout, když narazila do Simona, který najednou stál u ní a usmál se. Auře byly jeho úmysly jasné dříve, než si zvedl její ruce kolem krku a sám ji chytil kolem pasu.

"Asi tě uškrtím," zašeptala, sotva se začali pohupovat do rytmu. 

"Spíš si myslím, že by sis měla se mnou rozdělit výhru, protože ti ji tady celý den zachraňuji," odvětil. "Hezký taneček, mimochodem. Tos vymýšlela ty?"

"Všichni tři. Tradice už tak deset let."

Ani si nevšimli, že se přiblížili k Mateovi s Chrisem, dokud neuslyšela blízko Chrisův hlas. "Sorry, Auro, netušil jsem, že se bude opičit."

Simon se uchechtl ve snaze Chrise kopnout, což akorát způsobilo to, že s Aurou málem ztratili rovnováhu. Plácla ho po paži.

"Jsou to jen tři minuty," promluvil Simon. "To jsem tak hrozný, že se mnou nevydržíš tři minuty?"

Zavrtěla hlavou. "Ne, jen..." Jen co? Nevěděla, proč její reakce na cokoliv, co Simon dneska udělal, byla, že ho zabije. Byl to její nápad, aby dotáhla na oslavu falešného přítele. A ještě by mu měla děkovat, že se rozhodl zastoupit Lea.

"Jen co?" pobídl ji Simon.

Povzdechla si. "Nic. Nic asi. Asi bych ti měla naopak poděkovat. Promiň, chovám se k tobě strašně."

Aura's Dino CultureKde žijí příběhy. Začni objevovat