🦖 22 🦖

791 130 20
                                    

Simon ji pozval na rande. A v tom čase, než mělo na něj dojít? Předstíral, že se nic nestalo.

Aura byla frustrovaná a on si tu frustraci užíval. S randem ale čekal na chvíli, až ho záda přestanou bolet téměř úplně, aby se náhodou nestalo, že by byl kvůli bolesti otrávený nebo nepříjemný. Tento důvod brala.

Když se pak v pondělí konečně uviděli zase ve škole, jelikož sednout za volant už mohl, lehce znervózněla. Takový člověk teď byla? Nervózní kvůli klukům?

Pozdravila Lea a jako první se dala do krátké konverzace s ním. "Kdy že ti dají sádru dolů?"

"Snad příští týden! Už se nemůžu dočkat," odpověděl. Zajímalo by ji, jestli věděl, že se se Simonem políbili, jestli se bráška svěřil. 

Pak zase obešla řadu a posadila se vedle Simona, který si kreslil do poznámek obrázek nějakého vazu. "Dobré ráno," pozdravil ji, ale nepodíval se na ni. Přitom viděla ten lehký úšklebek na jeho tváři. Hned jí tak bylo jasné, že dnešek nebude jednoduchý. 

"Co záda?" zeptala se.

"Ranní kontrola invalidů?" zeptal se.

"Tak nějak."

"Dobrý. Dej mi tak tři dny a možná tě konečně někam vezmu."

Leova reakce jí prozradila, že mu Simon rozhodně nic neříkal. "Je tady něco, o co jsem přišel?"

Aura přikývla. Simon zavrtěl hlavou. "Jen jsem jí koupil helmu."

"Auře? Na co? Vždyť tvá motorka ještě není ani opravená," namítl. Simonův úšklebek se ještě prohloubil, přitom nepřestával čmárat do poznámek v tabletu.

Aura se přes něj naklonila. "Tvůj bratr mě pozval na rande," řekla, když on se k tomu neměl. "A políbil mě v pitomém obchodě pro motorkáře."

Leo se překvapeně podíval na ni, pak na Simona. "Taky konečně, brácha," řekl nakonec. A něco Auře napovídalo, že možná Leo nevěděl o jejich puse, věděl ale něco jiného. 

Simon si odfrkl. "Já zásadně nelíbám holky před prvním rande. Nevím, o čem to mluvíš."

"Oh, takže chceš hrát tuhle hru?" ohradila se na něj Aura.

Konečně po ní letmo koukl. "Nehraju hry. Ale v pátek buď připravená."

Oh, to byla. Netušila pořádně, co si pro ni Simon vymyslel, takže zvolila oblečení, které nebylo přehnaně elegantní, ale zase aby nevypadala jako pytel od brambor. Make up si udělala jako každý jiný den. Měla vždy za to, že bylo důležité, aby na prvním rande byla sama sebou. Eliminovalo to pozdější problémy. 

Když opustila svůj pokoj, v kuchyni byl zrovna Mateo. Otočil se k ní. "Přemýšlím, co by ti řekl Chris, kdyby tady byl, protože ten vždy ví, co říct. Asi to, že dej si mé číslo jako SOS kontakt a pokud se bude dít cokoliv, jsem připraven přijet a bojovat."

Musela se pousmát. "Máš ho dobře přečtenýho."

"Čtení je moje nejoblíbenější hobby," usmál se zpátky. "Ale vážně. Užij si to."

Mateo věděl o každém detailu, co se dělo, jak se cítila. Chris zrovna odletěl na návštěvu svého táty na týden, a tak si každý večer sedla s Mateem v obýváku a rozebírali všechno možné. Aura především Simona. Mateo především jeho nedávnou, docela ošklivou hádku s Chrisem, kdy Aura stála názorově přesně uprostřed, protože oba byli na vině. A sice oba samozřejmě Chrise milovali, bylo ale neuvěřitelně fajn, jak na chvíli byli jako za starých časů.

Aura's Dino CultureKde žijí příběhy. Začni objevovat