"Podívej se, kdo je tady!"
Aura vzhlédla. Měla chvíli pro sebe, jelikož Simon se ujal hlídání, a chvíle pro sebe znamenala, že se učila na odložené zkoušky. Podívala se směrem ke schodům do patra - byli u tátů, jelikož je čekala večeře i se Simonovou rodinou.
Simon pomalu scházel schody s Caroline v náruči a když ho konečně pořádně uviděla, uviděla, do čeho ji oblékl. Musela se zasmát. "Na tohle jsi čekal od začátku, co?"
Pyšně přikývl a posadil se vedle ní. Caroline měla na sobě obleček zeleného dinosaura, i když jí byl ještě trochu velký. Aura si ji od něj vzala, načež ji hned Simon polechtal a ona se usmála.
Cítila tolik lásky. K Simonovi, k malé, ke všem. Jako by se její hormony ještě ani trochu neuklidnily. Už teď mohla říct, že Caroline měli oči po Simonovi. A byla to ta nejlepší věc na světě.
"Jdu pomoct Rainovi připravit terasu, můžu ti ji chvíli nechat?" zeptal se Simon.
"Jasně." Stejně nejspíš potřebovala nakojit. Což znamenalo, že bude v klidu a to znamenalo, že se může ještě chvíli učit.
Zatím byla Caroline jako seslaná z nebe. V noci se neprobouzela tolik, jak podle veřejně známých faktů čekala. Jedla, jak měla. Byla klidná. Aura se tak mohla většinou učit, i když ji hlídala ona. A se Simonem zatím pracovali jako perfektně sehraný tým - mu už zbývala jen jedna zkouška, Aura měla před sebou tři a zatím se cítila velice pozitivně, že je zvládne. Jako by jí malá nechávala prostor.
Když ale kojila, neučila se. Místo toho sledovala Simona, Rayna a Skye jak chystají terasu. Dostatečný počet židlí, roztáhnout stůl, prostírání. Milovala ten pohled.
"Ale koho to tady máme?"
Byla tak zahleděná, že vůbec neuslyšela hlavní dveře. Jude se v tu chvíli vrátil z práce a jeho první kroky vedly k ní. Když uviděl, že má Caroline na sobě dinosauří obleček, široce se usmál.
Dokojila. A pak ji předala Judemu, protože kdyby to stejně neudělala, asi by jí ji ukradl. Její tátové byli naprosto dokonalí dědečci a využívali každé chvíle s malou. Bylo vtipné vždy jednoho z nich s ní vidět, protože vypadali, že by klidně mohli být její tátové
"Ah, děda přijel. Zdravím," ozval se Simon, který vešel francouzskými dveřmi do kuchyně pro příbory. Od narození Caroline si vyloženě užíval popichování tátů i jeho vlastních rodičů, že jsou prarodiči.
Jude vzhlédl a uchechtl se. "Není to taková urážka, jak si myslíš, že je."
"Já neříkám, že je to urážka," odvětil spokojeně. Pobral venkovní příbory na grilované masu a s celým balením se vydal zase ven.
Jude přesměroval svou pozornost zpátky k Auře. "Všechno dobrý?"
Nemusel specifikovat, na co naráží, jen přikývla. "Jeho noční můry přestaly úplně. Musím to zaklepat. A to, jak se stará o Caroline... Víc už bych si ani přát nemohla. Věděla jsem, že je rodinný typ, i tak mě překvapilo, jak moc. Je snad ten nejpyšnější táta na světě."
Jude se lehce zamračil. "To bych se hádal."
Zasmála se. "Dobře, ty a Simon jste ti nejpyšnější tátové na světě."
Jude měl jednu super schopnost a to tu, že miminka v jeho náruči se zkrátka vždy uklidnila a nebo usnula. Takže ji ani nepřekvapilo, když během těch pár minut Caroline v jeho náruči zavřela očka. Vždy to sváděla na jeho auru. Kolem něj zkrátka vyzařovaly pocity bezpečí a klidu, kterým se vyhnout nedalo, ani kdyby člověk chtěl.
ČTEŠ
Aura's Dino Culture
Teen FictionAura nikdy nebude stará na dinosauří lívance. A zkrátka k sobě potřebuje někoho, kdo je umí udělat tak dobře jako ona sama.