🦖 18 🦖

726 125 36
                                    

"Co tohle?"

Aura zvedla do ruky vázu v broskové barvě. Nejraději by ale praštila Matea s Chrisem, když uviděla jejich reakce.

Nakupovali nějaké nové doplňky do bytu. Problém? Každý z nich měli úplně jiný styl toho, jak si to představovali. Mateův styl se neshodoval s její a její zase s Chrisem. Když bydlela ještě jen s Mateem, nějak to vyřešit šlo, ale s Chrisem do skládačky, do už se zdálo být nevyřešitelné.

"Spíš tohle, ne? To není špatný," ozval se Mateo. Držel v tuce vázu, kterou by si nikdy nekoupila.

"Promiň, Mateo, ale ne," odpověděl Chris dřív, než to stihla ona. Byla tak naštěstí ušetřena odpovědi.

Vážně si myslela, že pokoupí aspoň něco. V jedenáct měla sraz s Leem a Simonem kvůli projektu, a tak se do obchodů vydali už  o půl desáté. Naivně si myslela, že to bude stačit. 

"Tak koukejte po bílých a černýh věcěch. Na těch se shodneme, ne?" navrhl Mateo, když pokládal vázu zpátky. Aura zakňučela.

"Náš byt potřebuje trochu života, ne černobílý doplňky," namítla.

"Zas nemusí být ale růžový," zamumlal Chris.

"To nebyla růžová! Broskvová!" ohradila se na něj a uraženě se vydala dál. Vytáhla si telefon z kapsy a napsala: Prosím, žekni že poznáš rozdíl mezi růžovou a broskvovou.

Odpověď jí přišla téměř hned. Samozřejmě, že poznám rozdíl mezi růžovou a broskvovou. Kdo ne?

Pousmála se. Od toho, co se nachomýtla u Simona v práci si psali více jak normálně. A momentálně byl její obětí na celé tohle nakupování.

Chris, odepsala.

Já se ani nedivím, odepsal. Chris neumí ani hrát stolní hry.

Co to má společnýho s barvami??

Nic. Pořád mě žere, jak mě obviňoval.

"Proč si píšete o mně?"

Aura si ani neuvědomovala, kdy jí Chris začal nakukovat přes rameno. Nestihla tedy Simonovi odpovědět a schovala telefon zpátky do kapsy. "Protože absolutně nemáš smysl pro design a neumíš rozeznávat barvy," odpověděla. 

Znovu tak zavzpomínala na oslavu jejího táty, jak se Chris a Simon hádali a ona jen pokukovala po Mateovi, se kterým se jim vysmívala. Byl to tak hezký moment, že by hned do té chvíle vrátila čas. 

Nebo do té, jak ji svezl na motorce.

Nebo do té, jak se objevil u hlavních dveří s kyticí v ruce. Doteď ji měla v pokoji u tátů ve váze.

Zavrtěla hlavou. Teď byl čas nakupovat doplňky, ne se rozjímat nad něčím, co už bylo. A co se stane znovu jen s velmi malou pravděpodobností. 

Skye jí dala ty peníze, co prakticky vyhrála. Aura jí plánovala v ten moment říct, že to byl jen podvod, ale nakonec to z nějakého důvodu neudělala. Její sestra teda dále žila v tom, že Aura byla zadaná a to jí přišlo zkrátka vtipné. 

Když se Chris s Mateem zastavili u nějakých plyšáků, Aura rychle Simonovi odepsala. nebud uraženej. Vem to jako chlap.

Simon si zobrazil zprávu téměř hned. Odmítám.

Protočila očima. Pobaveně. Jdu už fakt něco vybrat. Vidíme se za půl hodiny.

Ještě jí přišla jedna odpověď. Možná budu mít chvíli zpoždění, nějací rodiče se mnou chtějí po kurzu mluvit. Kdyby něco, klíček je schovaný pod rohožkou, ať Leo nemusí kulhat ke dveřím.

Aura's Dino CultureKde žijí příběhy. Začni objevovat