Když Mateo odjel s Chrisem na víkend za jeho rodiči, Aura si Simona na byt doslova nastěhovala.
Přišel s taškou věcí, které by mohl potřebovat, protože od dinosauří košile si odmítal cokoliv půjčovat. A s batohem plným učebnic.
Ten první den u ní strávil i Leo, jelikož potřebovali dodělat projekt, který měli do neděle odevzdat. Sádru z nohy už měl dole a byl to i první den, kdy se rozhodl chodit úplně bez berlí.
Když byl čas obědu, Aura se postavila s tím, že se vydá do kuchyně. Leo se hned postavil taky. "Pomůžu ti." Aura shlédla na Simony, který si s lízátkem v puse pročítal, co už mají hotovo. Když uslyšel dlouhé ticho, tázavě vzhlédl.
"Co je?"
"Ty nepůjdeš pomoct?"
"Možná jsem dokonalej, ale vařit fakt neumím," odpověděl. Aura protočila očima a Simon se zasmál. "Ne, ale vážně. Jsem rád, když si udělám vajíčka na večeři."
"Tak přece jen je Chris v něčem lepší," rýpla si a vydala se do kuchyně. Simon byl u ní do pár sekund.
"S čím chceš pomoct?"
Hezky je oba zaúkolovala. Simona odklidila k ostrůvku a nechala ho škrábat brambory. Kdyby ale věděla, jak dlouho mu to bude trvat, možná by tuto práci dala raději Leovi. Ten zase krájel zeleninu na salát. A Aura se pustila do masa.
Když maso naklepala a okořenila, Simon měl oloupány teprve dvě brambory. Bylo vtipné, když se otočila, a viděla jeho soustředěnost na tak jednoduchý úkol. Zároveň ale málem nahlas utrousila, jak je roztomilý.
Došla k němu s dalším nožíkem a ze sáčku vzala další bramboru. "Tvá dokonalost má hodně velká omezení, hele."
"Neraň mé city," zamračil se uraženě.
Kdyby jen věděl. Kdyby jen věděl, že je přesně jako její táta a bezhlavě se zamilovává mnohem rychleji, než by měla. A že klidně by vyléčila jeho raněné city těmi dvěmi jednoduchými slůvky už teď hned.
Jenže ona ta slova nebyla zas tak jednoduchá. Vyslovila je klukovi jen jednou, i když měla dva. A nedostalo se jí odpovědi zpátky. A i když Simon zatím boural vše, na co byla z předchozích vztahů zvyklá, na tohle si ještě netroufla ani u něj.
"Ty máš co říkat."
Tak se zamyslela, že její tempo bylo skoro tak pomalé jako Simono. A to nepřicházelo v úvahu. "Jo? Tak si můžeme dát závod."
"Jo? Normálně si i věřím, protože tvé tempo je taky jak od šneka."
Leo zaznamenal jejich konverzaci. "Chcete přijít o prst?"
Simon ho ale ignoroval. "Tři, dva, jedna, teď!"
Možná měli poslechnout Lea, protože stačilo pět sekund a Simon syknul bolestí. Na bramboře byla krev.
"Panebože, já už tě nikdy do kuchyně nepustím," okomentovala to ihned, popadla ho za ruku a odtáhla ho k umyvadlu. Dala mu prst pod tekoucí proud, zatímco otevřela šuplík a začala se jím prohrabovat ve snaze najít náplast.
"Byl to tvůj nápad," namítl Simon.
"Ještě prozkoumávám říši tvých nedostatků, tohle k tomu patří," odpověděla. Došla k němu s náplastí a kapesníkem. Nejprve mu prst osušila a koukla na něj. "Za dva týdny jsem toho tolik zjistit nestihla."
"Hlavně, že máš zmapováno, kolik kofeinu denně přijímám," podotkl.
"To totiž nejde přehlédnout."
ČTEŠ
Aura's Dino Culture
Dla nastolatkówAura nikdy nebude stará na dinosauří lívance. A zkrátka k sobě potřebuje někoho, kdo je umí udělat tak dobře jako ona sama.