Knjiga druga - Deveto poglavlje

553 60 13
                                    

Oko osam sati navečer, kada je sunce već napola zašlo za horizont, ostavivši za sobom narančasto ružičasti trag, do Charlotte Lis došao je Zayn Malik, u ruci držeći dva bokala crnog vina. „Mogu li se pridružiti slavljenici u meditiranju?"

„Hej, Zayn." Nasmijala se njegovom lošem upadu. Primivši bokal iz njegove ruke, dopustila mu je da je povuče u snažan zagrljaj.

„Nije ispalo tako loše, zar ne?" Upitao ju je dok je pogledom prelazio preko sretnih lica okupljenih ljudi. Svi su bili nasmijani, međusobno su razgovarali, a ponegdje bi se začulo i pjevanje.

„Šališ se? Najbolji rođendan u životu." Oduševljeno mu je rekla.

„Pa, to nije bilo teško napraviti s obzirom na ostatak tvog djetinjstva."

„Istina." Složila se, slegnuvši ramenima.

„I zato sam nam našao savršenu zanimaciju za nastavak večeri." Nasmijao se, opipavši rukom zadnji džep hlača, uvjerivši se da je još uvijek tu. Na trenutak je čuo unutarnji glas kako mu govori da bi zaista trebao prestati sa svojim glupim idejama, ali ga je ubrzo odbacio.

„Da pogodim, ić ćemo u hotel gledati Disney crtane?" Našalila se, nadajući se da neće potvrditi njezine sumnje.

„Ne, naravno da ne." Nešto puno gluplje. Rekao je u sebi, nakon čega je iz zadnjeg džepa hlača izvadio malu podsjetnicu koju je prije nekoliko minuta primio od nasmijane žene s četvoro djece.

„Što je to?" Upita Charlotte radoznalo te podigne ruku s papirićem bliže očima.

„Igraonica Vilinski tulum?" Podigne zbunjeni pogled k dečku nasuprot sebe. „Stvarno?"

„Da. Mislim, zašto ne?" Nasmije se, a kada shvati da ona slijedi njegov primjer, uzdahne. „Bio sam tu kada sam bio mali. Ne sjećam se ničega, ali sam tu večer zapamtio kao najljepšu večer svoga života. Mora da je unutra nešto savršeno."

„Ili je netko pretjerao sa šećerom tog dana i počele su mu se priviđati duge i jednorozi." Frknula je, odmahnuvši glavom. „Na kraju krajeva, skoro je noć, nema šanse da su otvoreni."

„Kada nam je to bio problem?" Nasmijao se poput nestašnog dječaka. Posegne rukom i za trenutak iz Charlottine kose izvuče ukosnicu. „Našao sam ključ."

„Zaista ćemo provaliti u dječju igraonicu?" Upita ga, zakolutavši očima.

-

„Zaista provaljujemo u dječju igraonicu." Odgovori na svoje pitanje pola sata kasnije.

„Shh." Nasmije se Zayn. „Skoro sam uspio."

„Ako nas uhvate u dosjeu će mi pisati da sam pomagala da se provali u dječju igraonicu." Uporno je tvrdila, ali sada s malim smješkom na licu.

„Tako nekako." Složi se i u tom trenutku se vrata otvore. „Uspio." Prošapće, uspravivši se. Povuče djevojku u zagrljaj, nakon čega spusti poljubac na njezine usne.

„Što sam uopće radila dok te nisam upoznala?" Također prošapće, ne odvajajući se od njega.

„Vjerojatno vodila jako dosadan život." Poljubi je još jedanput, nakon čega ispreplete njihove prste zajedno te ju povede u tamu Vilinskog tuluma.

Zajedno prođu kroz hodnik iskrivljenih ogledala, pa pokraj nekoliko prostorija s disko kuglama, da bi se zaustavili ispred velikog labirinta.

„Hoćemo?" Upita Zayn sa sjajem u očima. Nije trebalo dugo da se u njemu probudi radosno dijete. Tek jedna suglasnost djelila ga je od toga da potrči igraonicom i ne stane do jutra.

66 days of happinessWhere stories live. Discover now