Dvadeset osmo poglavlje

691 70 9
                                    

4 Dana

Sporim koracima, Charlotte Lis došla je do kupaonice i zatvorila vrata za sobom. Iako je bilo već skoro podne, što je označavalo da je spavala više od jedanaest sati, još uvijek se osjećala umornom i bezvoljnom. Laganim pokretom ruke upalila je vodu i pustila ju da napuni kadu, nakon čega je sa sebe skinula blijedo žutu spavaćicu i potonula u vodi do samog vrha nosa, čisto toliko da može disati.

Ono što ju je u tom trenutku najviše nerviralo, bila je bol. Točnije odsutnost boli. Cijeli prošli tjedan borila se za svaki pokret, a sada, kada je sve postalo tako nebitno, osjećala se savršeno, poput stvarne osobe.

Svaki djelić sekunde spustila bi se  kap vode i pala na njezinu ruku. To je na djevojku djelovalo iznenađujuće smirujuće te se nije žurila da je makne.

Zatvorivši oči, popustila je pred zidom razmišljanja i dopustila im da je preplave.

Jučerašnji dan bio je prvi dan bez Zayna Malika, nakon toliko vremena. Mislila je da će nešto biti drugačije, da će prisutnost njezinih roditelja to nadoknaditi. Ali varala se. Sve o čemu je mislila bio je on.

Pitala se što radi u trenutku kada ona leži i razmišlja o njemu. Vjerojatno gleda crtane filmove. Rekla je sama sebi i tužno se nasmijala, shvativši kako bi voljela biti pored njega.

Uska cesta koju je mogla vidjeti kroz mali prozorčić u kupaonici podsjetila ju je na dan kada su dolazili ovdje. Sjetila se kako su se izgubili u šumi Američkih cesta, kako su stajali ispred vrata kuće njezinih roditelja jer ona u sebi nije mogla pronaći dovoljno hrabrosti da pokuca. Sjetila se čak drugog jutra u toj kući, kada je došao do nje jako rano i pričao joj o hladnoći i negativnoj energiji kipova (i njezinih roditelja)...

Nije mogla ne primjetiti čudan osjećaj u stomaku dok je razmišljala o njemu. Bila je to neka mješavina uzbuđenosti, sreće, nostalgičnosti i razočarenja.

Pitala se: je li to osjećaj koji se pojavljuje kada te napusti prijatelj?

Ali nije znala odgovoriti na svoje pitanje. Jer, Zayn Malik bio je njezin jedini prijatelj. A sada nije imala niti njega te se osjećala poput male djevojčice, izgubljene u velikom, okrutnom svijetu.

~
Ovo je glupo :/  nekako zanemarite ovaj nastavak ako možete, htjela sam ga napisati, a umorna sam i ponoc je i ono.. znam da nije ispalo dobro. Oprostite mi?

66 days of happinessWhere stories live. Discover now