18 Dana
Tog jutra Zayna je probudilo nečije tiho pjevanje koje se donosilo iz kuhinje. Zjevnuvši, ustao je i otišao do kupaonice. Brzo se umivši, napustio je svoju sobu.
U kuhinji ga je dočekao lijepi prizor. Njegova mama i Charlotte kuhale su nešto. Gospođa Malik pjevala je dječje pjesmice koje su Zaynu bile dobro poznate.
,,Dobro jutro, Zayn." Pozdravila ga je Charlotte sa smješkom na licu. Mahnuvši mu, nastavila je mješati neku bijelu smjesu u svojoj zdjeli.
,,Dobro jutro?" Bio je nesiguran. Sve je izgledalo jako čudno. Charlotte Lis nikada nije bila tako sretna, pogotovo ne rano jutro.
,,Tvoja mama me uči kako ona radi palačinke. Jesi li znao da mogu imati rupice?" Upitala ga je s uzbuđenjem djeteta.
,,Da? Mamine palačinke uvijek imaju rupice." Rekao je kao da nije velika stvar, jer za njega i nije bila. Ponekad jednostavno nije shvaćao tu djevojku.
Završivši doručak, Matty i Zayn odlučili su pokazati Charlotte njihovo najdraže mjesto ovdje. Ispočetka joj se čak sviđala ta pomisao, ali se zgrozila kada je čula da imaju samo dvije bicikle i da će morati voziti s Zaynom.
,,Rađe idem pješke." Odmahnula je glavom. Da, možda je zvučala razmaženo, ali nije joj bilo bitno.
,,Ma daj, Lis! Već tjedan dana se voziš sa mnom na istoj takvoj bicikli, samo s poslije dodanim motorom. Je li bilo toliko loše?" Kada je završio, požalio je što je išta rekao.
,,Znači ipak nije bio motor?" Upitala ga je, pomalo šokirana, iako je znala to od samog početka.
,,Naravno da nije, ne budi glupa." Rekao je i razmjenio nekoliko podrugljivih pogleda sa svojim rođakom.
,,Predivno." Uzdahnula je sarkastično. Okrenuvši se, počela je hodati u njoj nepoznatom smjeru, ali za manje od minute iza nje začuli su se glasni koraci te su je snažne ruke podigle u zrak.
,,Hej, spusti me!" Povikala je, glasnije nego što je mislila. U daljini se začuo Mattyev priglušeni smijeh.
,,Daj, Lis, ne možeš biti toliko dosadna." Rekao je Zayn podrugljivo dok ju je spuštao na biciklu. Kada se malo zaljuljala, začuo se prodoran vrisak što je još više rasmijalo dvojicu dečki.
,,Smiri se, držim te." Rekao je i, davši Mattyu znak da kreće, sjeo na biciklu ispred Charlotte.
,,Samo da znaš, skočit ću." Rekla mu je ljutitim tonom na što se on samo nasmijao.
,,Samo naprijed." Odgovorio je kao da ga nije briga.
Vozili su se uskom, krivudavom (je li ta riječ postoji?) cestom, u tišini. Koliko god Charlotte mrzila tu pomisao, nije joj bilo toliko loše. Zapravo, moglo bi se čak reći da je to bio dobar osjećaj, voziti se bez ikakvog napora dok ti vjetar lagano otpuhuje kosu s lica.
Nakon nekog vremena zaustavili su se i, ostavivši bicikle među drvećem, spustili se malim jedva primjetnim puteljkom.
Spustivši se, zaustavili su se ispred velikog jezera, lijepe svjetlo plave boje. Bilo je predivno i natjeralo je Charlotte da se nasmije.
,,Onda, Mis. 'Previše dobra za ovaj svijet'?" Kaže joj Zayn, grublje nego što je htio. Pogledala ga je povrijeđenim pogledom i otvorila usta da nešto kaže, ali je Matty prekine.
,,Dajte, ne kvarite mi ovo. Idemo se kupati!" Povikao je uzbuđeno i počeo se skidati. Pogledavši Zayna, Charlotte je po njegovom licu vidjela da je popustio. Usne su mu se razvukle u smješak te je brzim pokretom ruke skinuo košulju i ostavio je na zemlji.
Nije znala zašto, ali osjećala se neugodno, gledajući u njegovo polugolo tijelo. U sebi je molila Boga da će majica biti jedina stvar koju će skinuti.
,,Imate kupaće ispod?" Upitala je nesigurno, neznajući gdje da gleda. Charlotte Lis se nije često nalazila u neugodnim situacijama i ovaj događaj ju je jako zbunio.
,,Ne, zašto?" Odgovorio je Zayn ležerno. Kada je počeo skidati svoje crne uske hlače, a zajedno s njima i bokserice, djevojka se brzo okrenula, rasmijavši dečke.
,,Hajde, princezo, ulazi!" Pozvao ju je Zaynov duboki glas, te se nesigurno okrenula. Oba dečka su već bili u vodi i čekali nju da uđe.
,,Nikada." Odbila je, bez imalo razmišljanja. Ne dolazi u obzir da se skida ispred njih.
,,Hajde..." Pozvao ju je, pomalo izazivajući glas. Okrenuvši se, ugledala je da oba dečka drže ruke preko očiju. Odlučivši popustiti, na brzinu je svukla bijelu haljinicu i potrčala prema vodi u donjem rublju, nije joj padalo na pamet da se i dalje skida.
U početku joj je voda bila ledena, ali s vremenom se navikla. Jezero nije bilo pretjerano veliko, niti duboko. Idućih pola sata Charlotte je samo tiho plivala u krugu, dok su se Zayn i Matty smjestili među drvećem.
Kada se sunce polako skrilo uza oblaka, te je zapuhao vjetar, ponovno je postalo nemoguće hladno.
,,Hajde, Lis, izlazi. Počet će kiša." Zvao ju je Zayn. Okrenuvši se, ugledala je da u rukama drži bijeli ručnik, očigledno čekajući nju. Prvo se predomišljala, ali kada je počelo pljuštiti, potrčala je orena njemu, zanemarivši to da je obojica vide u donjem rublju.
Zayn ju je dočekao raširenih ruku. Pokrivši je ručnikom, povukao ju je u snažan zagrljaj. Nalazili su se tako blizu jedno drugome, da je mogao osjetiti njezin dah na svom obrazu. Nakon nekog vremena Charlotte se skroz naslonila na njega, zatvorivši oči. I u tom trenutku je nešto osjetio.Nije bio siguran što, ali to je bilo nešto više od sažaljenja. Još jedanput pogledavši kako mirno leži u njegovom zagrljaju, osjetio je kako ga iznutra ispunjava toplina. Je li moguće da se zaljubljuje u tu djevojku?
Jako kratak nastavak, oprostite. Na putovanju sam i uopće nemam vremena, a i tipkam na mbitelu.
So, Zayn se pičinje zaljubljivati u nju. Htjela sam još odugovlačiti s tim, ali mislim da je postalo previše dosadno. Da, to je moj najveći strah ikada. Da sam ja dosadna, da su moje priče dosadne...
Hvala vam na glasovima, komentarima i 2.1 k pregleda. Lav ju ♥
YOU ARE READING
66 days of happiness
Fanfiction-Čemu sve ovo? -Volim te gledati kako se smiješ. To je sve. Cover by moonxsong