Knjiga druga - Četrnaesto poglavlje

357 42 4
                                    

60 Dana

Ono što je osjećao u trenutku kada ju je ugledao kako gotovo bijele kože leži u krevetu, dok liječnik priča s njezinim roditeljima, nije se moglo opisati riječima. Želio je plakati, ali istovremeno je osjećao hladnoću, kao da u njemu nije ostalo nikakvih emocija. Charlotte Lis, njegova malena Charlie, disala je smireno, ali su svi znali da joj svaki uzdah može biti posljednji. I tu se nije moglo ništa učiniti.

Nakon noći provedene van bolnice, gledala ga je drugačijim očima, primjetio je to. Gledala ga je očima zaljubljene djevojke i nikako se nije mogao zasititi tog pogleda.

Ali to nije bila jedina promjena na njoj. Podočnjaci su se isticali svakim danom sve više i više, a njezin osmijeh polako je gubio onaj prepoznatljivi sjaj. Bila je umorna, nitko to nije mogao ne primjetiti. 'Uskoro' rekao je liječnik s tužnim osmijehom na licu. Da, to se uskoro moralo dogoditi i bilo je besmisleno ignorirati tu činjenicu.

„Odrasti." Naredio si je Zayn, ulazeći u sobu podignute glave. Gospođa Lis je po običaju plakala, a njezin muž ju je držao za ruku i gledao po sobi široko otvorenih očiju kao da posvuda vidi duhove. Dr. Befort je pozdravio mladića kimnuvši glavom, nakon čega se udalio iz sobe, a trenutak kasnije to su učinili i roditelji Charlotte.

Stisnuvši prste u šake, Zayn sjedne na stolicu pokraj kreveta. Uzdahnuvši, zagleda se u njezino lice, razmišljajući o njihovom prvom susretu. Pošto nije mogao učiniti ništa drugo, radio je to često. Sjedio u tišini i prisjećao se onih dana kada mu je jedini problem bio taj što je djevojka presramežljiva i pomalo dosadnjikava. Prisjećao se onih dana kada ju još nije volio svim svojim srcem.

„Zayn." Njezin glas u tom trenutku bio je tek nešto glasniji od povjetarca. Skupila je sve snage i pomakla ruku kako bi dotaknula njegovu.

„Charlie." Prošaptao je, jedva primjetno se nasmješivši. Željela mu je nešto reći, shvatio je to iz njezinog pogleda, ali kao da iz sebe nije mogla izbaciti ni riječi.

„U redu je." Osjetio je kako njegova neemocionalnost popušta te su mu se suze počele skupljati u kutovima očiju.

„Moraš..." Borila se sama sa sobom za svaku riječ. „Moraš dovršiti moj zid."

Zayn u početku nije shvatio o čemu govori, a onda mu je sinulo. Stan njegovog prijatelja! Platno preko cijeloga zida koje su podijelili na dvije polovice, nakon čega joj je on rekao da nacrta svoju sreću.

„Naravno." Prošapće, zaista to misleći. Morao je dovršiti tu sliku.

Idućih nekoliko minuta proveli su u tišini. Poluotvorenih usta, Charlotte je promatrala plafon i po prvi put u dva mjeseca koliko ju je poznavao, Zayn nije mogao reći o čemu razmišlja i razmišlja li uopće. Bila je drugačija, odbijao je to priznati, ali morao je. To više nije bila Charlotte koju je poznavao i pomisao na to ga je plašila.

Kao pročitavši njegove misli, njezine oči su je odjednom raširile. Duboko je udahnula i na trenutak se opet učinila onom starom.

„Svidjelo mi se, Zayn." Izbacila je iz sebe u jednom izdahu, iznenadivši i sebe i njega.

„Što to, Charlie?"

„Putovanje Sreće. Svidjelo mi se." Usne su joj se razvukle u osmijeh, ali je već trenutak kasnije sjaj ponovno nestao iz njezinih očiju. Vratila se praznom zurenju, ostavljajući Zayna s groznom pomišlju da je to bila posljednja stvar koju je čuo od Charlotte Lis.


66 days of happinessWhere stories live. Discover now