Devetnaesto poglavlje

931 69 8
                                    

Devetnaesto poglavlje

13 Dana

Charlotte Lis probudila se od tihih zvukova koji su dolazili odnekud iz kuta njezine sobe. Pospano je otvorila oči i ugledala Zayna kako stoji odmah pokraj njezinog kreveta i zamišljeno gleda kroz prozor. Bio je obučen u crne traperice i bijelu košulju - njegova uobičajena odjeća. Izgledao je poprilično dobro i samo je njegova neuredna kosa davala do znanja da se nedavno probudio.

Okrenuo se i na trenutak su se njihove oči susrele. Ali je ubrzo odmaknuo pogled i nastavio proučavati nešto s druge strane prozorskog stakla.

,,Znaš", zapoceo je uobicajenim glasom, kao da je bilo normalno što je u njezinoj sobi tako rano ujutro, ,,shvatio sam u čemu je problem."

,,Da?" upita ga zbunjeno. Možda je to bilo zbog toga što se tek probudila, možda ne, ali nije shvaćala o čemu govori.

„Da. Sada vidim u čemu je problem." Za razliku od nje, on je zvučao odlučno i samozadovoljno.

„I", Charlotte odluči prihvatiti njegovu igru, „u čemu je problem?"

„Ova kuća", prstima kucne po prozorskom staklu, „sve je zbog kuće."

„Stvarno?" Djevojka se ne suzdrži od smiješka.

„Stvarno." Kimne glasom. „Ima tu negativnu energiju koja je ubila čak mene."

„Još uvijek si tu." Primjeti ona s izazivajućim osmijehom na licu. Pomisli da bi se već trebala naviknuti na Zayna, njegovo iznenadno pojavljivanje i besmisleno mudrovanje.

On joj poklonio jedan -ništa ne razumiješ- pogled.

„Metafora, Charlotte, metafora."

Kada djevojka ne odgovori, on nastavi dalje.

„Tako je hladna. Savršena. I hladna. Apsolutno sve u njoj je takvo. To hladno kameno stubište, ti savršeni hladni kipovi, još i taj vrt koji me izluđuje, tvoji roditelji, tako puni potencijala, ali opet tako... mrtvi." Na njegove primjedbe djevojka se počne smijati još glasnije. „Bez uvrede." Doda on brzo.

„I onda, Gospodine - Ubijeni hladnoćom ove kuće", on zakoluta očima, „imate li prijedlog kako da to ispravimo?" Na to joj se on približi i spusti se na jedno koljeno pokraj njezinog kreveta. Nježno je uzme za ruku i zagleda se u njezine oči.

„Pobjegni sa mnom."

-

Stojeći u dugom redu, od nekih petnaestak ljudi, Charlotte Lis se čudila kako je pristala na ovo. Bilo je tek šest sati ujutro, a on ju je već uspio odvući u najbliži aerodrom. Nije to htjela priznati, ali početna ideja bila je dobra. Da, trebali su se maknuti iz te kuće dok nisu postali hladni poput kipova. Ali mislila je na malo bježanje, nije očekivala da će zaustaviti auto ispred aerodroma.

66 days of happinessWhere stories live. Discover now