Četvrto poglavlje

1.3K 107 2
                                    

Ovo će biti jedan kratak i dosadan nastavak. Samo da znate.
Pišem ga na mobitelu u ne baš običnom mjestu tako da se ispričavam ako naiđete na neku grešku. Eh, i u sredini će navodnici izgledati malo drugačije, iz istih razloga.
~

„Hej, Charlie, što je?“ Zabrinuto je upitao, gledajući djevojku kako se trese na svojem krevetu. Ustao je i, sjevši pokraj nje, stavio joj ruku na rame.

„Jesam li učinio nešto krivo?“ Nije bila u stanju odgovoriti mu. Prisjetivši se svoga brata, jednog od rjetkih osoba prema kojima je osjećala iskrenu ljubav, shvatila je koliko je sada usamljena. I pomisao da će dvadeset četiri dana koja su joj preostala provesti ovako, plašila ju je i oduzimala joj volju za životom.

„Samo idi.“ Rekla mu je tiho, pokazavši na vrata. Nije htjela da je Zayn gleda ovakvu. Nije htjela da je itko gleda kako plače. Htjela je da je svi doživljavaju snažnom, iako je istina bila daleka od toga. Kada se dečko pokraj nje nije pomaknuo, još više se odmakla od njega.

„Ne. Ostajem.“ Zvučao je samouvjereno i odlučno.

„Zayn, želim da odeš.“ Govorila je kroz jecaje, ali on je nije slušao. Njegova ruka našla se oko njezinih drhtavih ramena, povukao ju je u svoj zagrljaj.

„Ali ja neću otići.“ Prošaptao joj je u kosu. Na trenutak, Charlotte se zapitala zašto radi sve ovo. Zayn je za nju bio običan stranac, zaista nije shvaćala zašto se susreće sa njim, opet i opet.

„Ne možeš mi pomoći.“ Progovorila je nakon nekoliko trenutaka, također šaptom. Glasno je puhnuo po čemu je zaključila da se nasmijao.

„Siguran sam da mogu.“ Zvučao je odlučno, ali duboko u sebi nije bio siguran u sebe i svoje riječi. Htio je samo da mu da priliku da se dokaže. To je sve što je tražio.

„Ja ne trebam tvoju pomoć.“ Polako se smirila i oslobodila se iz njegovog čvrstog zagrljaja. Bila je tvrdoglava, znao je to. Bio je spreman nositi se s tim.

„Idi, umij se.“ Rekao je malo glasnije, prekidajući tišinu. Podigla se na noge i nesigurno ga pogledala. Nije imala povjerenja u njega.

„'Ajde, 'ajde!“ Viknuo je i nasmijao se, pokazavši savršeno bijele zube.

Kada se nakon deset minuta vratila u sobu, ugledala ga je kako sjedi za malenim kuhinjskim stolom s papirom i olovkom u ruci.

„Sjedni.“ Pozvao ju je, nogom primaknuvši slobodnu stolicu. Ponašao se kao da je on glavni u kući, što ju je pomalo nerviralo, ali odlučivši prešutjeti, sjela je.

„Što želiš od mene?“ Postavila mu je pitanje koje joj se motalo mislima otkad ga je ugledala u svom stanu. U tom trenutku više od svega je htjela ostati sama, sa svojim mislima i sjećanjima.

,,Želim da mi odgovoriš na neka pitanja, u redu?" Iako je zvučalo kao pitanje, Charlotte je dobro znala da će dečko prihvatiti samo pozitivan odgovor.

,,Jednostavno je, ja ću ti reći predmet ili pojam, a ti mi kažeš svoje mišljenje o njemu. Samo da ili ne." Na licu je još uvijek imala onaj isti ravnodušan izraz, tako da je Zayn počeo sumnjati da će ovo dobro završiti.

,,Visina." Pročitao je s papira i podigao pogled. Njezine oči još uvijek su još uvijek proučavale njegove i to ga je počinjalo nervirati s obzirom da je odbijala govoriti.

,,Ako ti se sviđa, kažeš 'da', ako je se bojiš, kažeš 'ne'. Koliko teško može biti?"

,,Ne." Odbila je odlučno, dok si je Zayn nečujno čestitao.  

,,Dubina." Pročitao je iduću riječ.

,,Ne." Zabilježio je njezin odgovor.

,,Muzika." Samo je odmahnula glavom.                               

,,Ples." Odgovor se nije promijenio.

Završivši, Zayn je polako spustio pogled na papir na kojem su bile napisane petnaest riječi, jedna ispod druge. Osmijeh mu je nestao s lica kada je shvatio da je pokraj svake zaokružena riječ 'NE'. Neke od tih   stvari Charlotte je zaista voljela, poput letenja i životinja. Ali dečko nasuprot nje nije joj se nimalo sviđao i nije željela da sazna išta o njoj. Nakon nekoliko minuta šutnje, napokon je progovorio.

,,Odlično!" Pokušavao je zvučati što sretnije iako to nije bilo lako.

,,Možeš li sada otići?" Upitala ga je otvoreno, ne skrivajući antipatiju koju je osjećala prema njemu.

,,Naravno." Odgovorio je s osmijehom na licu i ustao na noge.

,,Vidimo se večeras, Charlotte." Kratko joj je mahnuo rukom, dok je njezino lice poprimilo zbunjen izraz.

,,Večeras? Što je večeras?" Upitala ga je, ali je već nestao iza zatvorenih vrata.

Ostatak dana protekao je bez većih događaja. Zaključavši se u svom stanu, Charlotte je sjedila na hladnom podu i listala stari godišnjak koji je dobila nakon završetka osnovne škole. Njezini nekadašnji poznanici smijali su joj se s fotografija. Kada je pročitala svoje ime, na trenutak je zatvorila oči, prisjećajući se tog dana. Bila je bolesna i dva tjedna se nije pojavljivala u školi. Nitko joj nije rekao za slikavanje te je došla u svom običnom izdanju.

Spustivši pogled, ugledala je sliku koju je tako mrzila. Njezina duga kosa pokrila joj je oči, a pjegice su bile još izražajnije nego obično. Razočarano, zatvorila je godišnjak i bacila ga ispod kreveta.

Već je bila noć, kada ju je iznenadilo glasno kucanje na vratima.

,,Mislio sam da je 'večeras' stiglo." Sretno je progovorio Zayn kada je otvorila vrata. Ne pitavši je za dopuštenje, ušao je u slabo osvjetljenu sobu.

,,Zayn..." Htjela je nešto reći, ali ju je prekinuo.

,,Prvo dopusti da ti objasnim. Sjedni." Pokazao je na stolicu pokraj sebe.

,,Zayn, ne želim te slušati. Ne želim da uopće dolaziš ovdje. Prihvati to, ne trebam tvoju pomoć." Govorila je tiho, ali odlučno. Kada je sjela, približio se i sjeo na pod pokraj nje.

,,Charlotte." Polako je izgovorio njezino ime. Naježila se kada je uzeo njezine male ruke u svoje.

,,Čitao sam tvoj dnevnik. Znam da si uzrujana. Znam točno kako se osjećaš. I znam da to mogu ispraviti. Samo mi trebaš dopustiti da to učinim." Govorio je šaptom, ne skidajući pogleda s njezinih tamnih očiju.

,,Što ćeš učiniti?" Upitala je nesigurno.

,,Odvest ću te na putovanje."

,,Gdje?"

,,Oh, nemam određeno mjesto." Na trenutak je nastala tišina. Charlotte je osjetila kako su se njezini prsti isprepleli s njegovim.

,,Nazovimo to 'Putovanje sreće'."

,,Sreće?" Ponovila je, na što je on kimnuo glavom.

,,Pristani. To je sve što trebaš." Odjednom se njegovo lice našlo jako blizu njezinom. Toliko blizu da su se njihova čela dodirivala, što je stvaralo čudne valove topline u Charlottinom tijelu.

,,Da."

I tu vam dragi moji počinje priča.

                     

66 days of happinessWhere stories live. Discover now