24.Bölüm:Hiyerarşi

818 69 41
                                    

Selamlarr ,enerjim yok ama sizee var ama ama son 2 bölümdü elimdeki umarım beklediğim şeyler çabucak olur ve rahat bölüm yazarımm💕💕💕💕

Bu bölüm işte bir hadise var bölümü

Bölümde diğer dinlenebilecek şarkılar:Aşkın Ateşi ve Ben Sende Tutuklu Kaldım...

Çok beklenen bir sahne var,o sahneye yorum gelmezse birde ona ağlarım haberiniz olsun🥲🥲

Tatlı bir flashback sahnemiz var,flashbacklari çok seviyorum.Haftaya muhtemelen tek bölüm gelecek ve o da özel bölüm.Bahar'ın formalite şehit haberi geldikten sonraki Bulut'un dertleşme gibi bir sahnesi var.En kilit bölümlerden biri...

Ve bana yine şans dilemenize ihtiyacım var ama ben kendime inanamıyorum o konuda pek🥲

Ahali beni yorumsuz bırakmayın ona da ağlarım🥲

Çokça seveceğiniz güzel bir bölüm olması dileğiyle,iyi okumalarr,yorumlarda buluşalımm❤️❤️

*****************

"Bizi deli eden ne Adana'nın kavurucu sıcağıydı ne de Hakkari'nin dondurucu soğuğuydu.Bizi deli eden aşkın ateşi ve ayrılığın donduruculuğuydu.Ve beni en çok deli eden ona olan tutkumdu."

Kulaklığımdan sesin karşı tarafa gitmesi için iki sefer dokundum."Bunlar gökten yağar gibi çoğaldı.Bende içeriye giriyorum 3 kişi halletmeniz imkansız.Daha dikkatli olun."dedim.İçeride Burak,Furkan ve Doğukan vardı.Ve bu adamlar gerçekten gökten yağarcasına çoğalıyordu.Epeyce dolandıktan sonra içeriye girdim.Girmemle küçük bir bombanın patlaması bir oldu.Bu bir uyarıydı bize."Arkanıza bile bakmadan gidin."demekti ama biz hiçbir zaman arkasına bile bakmadan giden olmamıştık.Arkasına bile bakmadan kaçanları büyük bir zevkle izleyen olmuştuk,biz bize yakışanları yapanlar olmuştuk ve koşul ne olursa olsun da bu hep böyle olacaktı.

Bombaların bir kısmının götürülmek üzere taşındığı odaya girdim ve evet bu bir riskti. Bu odaya bombaların sahipleri bile girmiyordu,taşımasından sorumlu olan adamlarını sokuyorlardı.Paralarıyla adamlarının canlarını da tehlikeye sokuyorlardı.Yan odamda Doğukan,karşıki odada da Furkan vardı.

Kulaklığımdan Doğukan'ın sesi geldi."Komutanım,odalarımızı değişelim.Bulunduğunuz oda fazla riskli."dedi.

Kulaklığıma iki sefer tıklayarak"Herkes olduğu yerde kalıyor.Adamlara odaklanın."dedim ve herkes tekrardan odağına döndü.Burak adamlarla birlikte görününce herkesin içine bir ferahlama geldiği aşikardı ama henüz dışarı çıkmamışlardı.Onlar dışarı çıkmadan yelkenleri suya indiremezdik.Yelkenleri hiçbir zaman suya indiremezdik.

Burak olduğum yeri fark ederek bir işaret yaptı,işareti işinin az kaldığına yönelikti.Arkalarından yeni gelen adamlarla hole çıkardıkları bomba dolu çantaları çıkardılar.Ardından Furkan ve Doğukan da sırayla dışarı çıktı bende etrafı kontrol edip çıkacaktım.Odadan çıkarak tek tek odalara göz gezdirdim.En son gizlendiğim odaya da girdikten sonra kontrollü bir şekilde dışarı çıkacaktım ki kulaklığımdan bir ses yükseldi."Komutanım,komutanım hemen çıkın.Bomba infilak edecek.Zamanlayıcı kurulmuş.Ko..."diye konuşmaya devam edecek olan İsmail'in sesi kesildi.Bombanın sesi doldurdu her yeri.Kapının arkasına saklandım,en azından üzerime bir uzvunun geleceğini düşünmüyordum.Sadece elimi başıma siper etmiştim.Bombanın sesi azalmışken içeriyi Doğukan ve Furkan'ın sesleri doldurdu.Tekrardan bir bombanın sesi doldurmuşken bu bomba kulağımın içinde patlamış gibiydi çünkü kapının kenarında gizli bir düzenekle kurulmuştu.Çakmıştı adamlar köfteyi.Burayı boşaltıp,düzenekleri kurarak gitmişlerdi.Kahretsin.Ve bir şey daha vardı.Son bombanın etkisiyle karnımda bir sızı kendini belli etmişti, dağılan bir parçanın gelme ihtimali çok yüksekti.

İNZİBAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin