Selamlarr,ben geldimm
Siz İnzibat'a küstünüz mü ya?Hep aynı kişilerden yorum geliyor,yorum gelmesine elbette çok seviniyorum ama insan farklı kişilerden de bekliyor.Hem yorumlarınızı hem de oylarınızı bekliyorum.
Güzel bir bölüm oldu.Uzun bir aradan sonra atraksiyonlu bir bölüm oldu.
Önsöz biraz şaşırtıcı...
Güzel yorumlarınızı bekliyorum,iyi okumalar💕💕
*************
"Hedef sensin komutan,seni izliyorlar.Seni hayran hayran izliyorlar."
Bedenime yüklenen özgüvenle kendimden emin adımlarımı sorgu odasına çevirdim.Sorgu odasının önüne geldiğimde bir süre dışarıdan odayı izledim.Dışarıdan bakınca içerisi görünüyordu ama Doğukan sinirli bir şekilde Omar'a bakıyor, Omar da duvarı izliyordu.Doğukan ayağa kalkıp Omar'ın boğazına yapıştığında kapıyı açıp içeriye girdim.Omar bir film izliyormuş gibi adımlarımı izledi.Doğukan'ın elinin Omar'ın boğazında kaldığını fark ederek "Bırak Doğukan Omar'ı.Zorluk çıkarmayacaksan kal,eğer işime karışacaksan siktir git."dedim.Elini çekti,Omar'ı sandalyeye ittirdi.
Ben de tam Omar'ın karşısındaki sandalyeye yerleştim.Doğukan duvara yaslanarak Omar'ı izlemeye başladı.
Masanın üzerine eğilerek "Ne bekliyorsun Omar?Çay,kahve bekliyorsan biraz daha beklersin de ben beklemem."dedim.
Omar yutkunarak "Komutan ne o bana mı yürüyorsun?Çay,kahve hani normal insanların konuşurken içtiği şeyler."
Tam ağzımı açıp konuşacakken Doğukan yaslandığı duvardan kalkarak Omar'ın yanına gelip elini yine Omar'ın boğazına götürdü.
Boşta kalan elini de tehdit edercesine Omar'ın göğsüne vurdu.Burnundan soluyarak konuşmaya başladı."Senin o dilini keserim lan,senin gelmişini geçmişini sikerim.Sen komutanıma nasıl yürürsün lan?"
İnanmayarak Doğukan'a baktım.Ablasının arkasında duramayan adam komutanın arkasında durmaya çalışıyordu.Sadece çalışabilirdi çünkü ben varken benim hakkımda atıp tutmak kimseye düşmezdi.
"Doğukan çık dışarı."dediğimde Doğukan yerinde durmaya devam edince "Türkçe konuşarak anlaştığımızı düşünüyorum Doğukan.Çık dışarı,Albay'a da söyle Bahar Komutan beni çıkarttı diye."dedim.
Bir şey söyleyecek gibi olsa da diyeceğini yutup kapıyı çarparak çıktı Doğukan.
Ellerimi göğsümün altında bağlayıp"Konuşmak için beş dakikan var Omar,konuştun konuştun konuşmazsan,"derken lafımı böldü Omar.
"Konuşmazsam ne yaparsın komutan?"derken pişkin pişkin gülüyordu Omar.Hiç beklemediği bir şey yapacaktım.
" Bilir misin bizde bir laf var.'Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.'"diyerek yüzüne sağlam bir tokat attım.Beklemediğinden olsa gerek olduğu yerde sarsıldı,kafası sola doğru döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNZİBAT
Ficción General"Asker Kurgusu" Asker-Doktor🏚🩶 Bir ailenin ocağı yanmıştır yine. Kızlarının şehit haberi kasıp kavurmuştur ocaklarını. Sadece ailenin değil ,sevgilisinin de yüreği yanmıştır. Ama beş yıl sonrası yine ortalık darmaduman olmuştur. Bir havaalanı ay...