Selamlarr,ben geldim.
Cidden sevdiğim bir bölüm bu bölüm her bölüme böyle demem dışında bir sorun yok sjjsjs
Ve finale çok az kaldı.
Bölümü bırakıp kaçıyorum.İyi okumalarr❤️❤️
*************************
Alp sürücü koltuğunda ben de yanında oturuyordum.Sinyal verip,sağa saptıktan sonra iç geçirdim.
Alp beni mest eden sesiyle "Karım neden iç geçirdi şu an?" dediğinde eşi olduğunu kendi ağzından duymak beni musmutlu etmişti.
"Kocam olduğuna inanamıyorum,kimsenin duymayacağını bilsem camı açıp kocamda kocam diye bağıracağım."dememle Alp'in kahkahası arabayı doldurdu.Bunu yapamayacağımı bildiğimden telefonumu aldım.Telefonumu arabaya bağlayıp Alp'e bir şarkı göndermesi yapacaktım.
Boş zamanlarımda dinlediğim şarkıların olduğu oynatma listesine tıkladım.
Aklımdaki şarkıyı bulmuştum.
Hande Yener,Beni Sev...
"Açacağım şarkıyı sana ithaf ediyorum kocacığım." deyip şarkıyı oynatmaya başladım.
"Gel bu hayat seninle güzel
Ömür boyu bekledim
Masal yaşat bana
Yer etmesin acılar
Gelinir gidilir sevilir
Bu aşkın yolu belli
Hayal ettim seniBeni sev beni sev
Beni sev
Yoluna yoluna
Delirdim uğrunaBen bu gece sana özel
Bi şarkı besteledim
Seni sana yazdım
Sevişmeler imgeler
Söylenir beklenir kim bilir
Bu aşkın yolu belli
Hayal ettim seni..."Alp kırmızı ışıkta durduğumuzda inanmaz gözleriyle bana baktı.Romantik hallerim alışılmışlığın dışındaydı.
"Birtanecik karım bana yaklaşabilir mi?"dediğinde dediğini ikiletmeden yaklaştım.Kırmızı ışıktan faydalanıp dudaklarını hızlıca dudaklarıma bastırıp geri çekildi.
Alp'in geri çekilmesiyle elinden oyuncağı alınmış bir çocuk gibi baktım."Bu öpücüğün bana yeterli geldiğini sanıyorsan akşam babamın evine gidiyorum."
Arsızca güldü Alp."Bununla yetinene yazıklar olsun.Şu yemek olayı bitse de eve geçsek,bize daha gün uzun."dediğinde imasıyla keyiflenmiş bir şekilde gülümsedim.
"Yemek fikri senin fikrin değil."dediğimde "Mehmet baba ve Kazım Albay'ın fikriymiş.Albay'ın üzerimizdeki çok emeği var hakkını nasıl ödeyeceğiz?"dedi Alp.Asıl o senin hakkını nasıl ödeyecek Alp?Gözlerinin içine baka baka baban olduğunu senden gizliyor,bunun hakkını nasıl ödeyecek?Elbette bize yardımları olmuştu ama hiç birine yapmayıp da oğluna babası olduğunu söylese bana daha çok yardımı dokunacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNZİBAT
General Fiction"Asker Kurgusu" Asker-Doktor🏚🩶 Bir ailenin ocağı yanmıştır yine. Kızlarının şehit haberi kasıp kavurmuştur ocaklarını. Sadece ailenin değil ,sevgilisinin de yüreği yanmıştır. Ama beş yıl sonrası yine ortalık darmaduman olmuştur. Bir havaalanı ay...