İyi pazarlar.Ben bölümü bitirdim ve dedim ki atayım.Ama yorum gelmezse oturur ağlarım valla.Uyumadım bölüm yazdım.
Aslında hem minnoş hem de gerçeklerin gözümüze çarptığı bir bölüm olacak...
Bulut ve Doğukan'a bininci kez düşüşümüz olacak...
Ve Janset'e de bir tebrik edeceksiniz benden demesi
Ve bilmiyorum belki de Bahar'a üzüleceksiniz
Neyse çok konuşmadan bölümü huzurlarınıza bırakıyorum. İyi okumalar,yorumlarda buluşalım ❤️❤️
*******"Kaçmak,gözünü sevdiğinden kaçırmaktı onun dilinde."
Janset ve Doğukan kendileri sonunda durdurabilmişti.Gerçi hala tam durdurmamış olsalarda eve kadar dayanma güçleri olduğunu düşünüyorlardı.Şimdi tam iki tiyatro oyuncusu gibi olmuşlardı çünkü Janset'in midesi bulanmışda durmuş gibi yapmaları gerekiyordu.
Hâlâ kendine gelememiş olan Doğukan"Kardelen öğürüyormuş gibi yapsan inandırıcı oluruz dimi?"demesiyle ortamdaki sessizlik dağıldı.Endişeden endişeye atlıyordu.Ey aşk sen nelere kadirsin böyle demeyi de asla ihmal etmiyordu.Çünkü aşk öyle bir şeydi ki hem yerlerde süründürüyor,hem de gök kubbeye kadar çıkartıyordu.
Elini Doğukan'ın elinin üstüne koyan Janset"Ohoo inandırıcı olmak ne demek,direkt midemin bulandığını anlarlar."dedi.
Peki demek istercesine kafasını salladı Doğukan.Önce Janset arabadan indi,Janset sahnesini oynamaya başlarken Doğukan hızlıca arabadan inip Janset'in olduğu tarafa dolandı.Ve sahne heyecanıyla başladı.Yalancı bir iki öksürük peydah oldu Janset'in dudaklarından.Doğukan'da eline aldığı suyu Janset'in yüzüne hafifçe dokundurmakla meşguldü.Ya inandıracaklardı,ya inandıracaklardı...
Bahar ve Bulut da arabayı sağa çekip indiler.Bahar her zaman olduğunun aksine epey korkmuş görünüyordu,Bulut da her zamanki gibi şaşkın görünmekle meşguldü.
Bahar hemen Janset'in yanına çöktü."İyi misin?"dedi ama bilmediği çok şey vardı.Şu an Janset'den iyisi yoktu aslında gece onun için biraz heyecanlı bir akışta akıyordu.Bulut bildiği yalanları dinliyor gibi ellerini gövdesinde bağlamış "Anlatın,dinliyorum"numaralı bakışını takınmıştı.Çünkü bu kusma numarasına Bahar'dan deneyimliydi.Sınav bu sefer bildiği yerden gelmişti.Ve evet herkesin unuttuğu bir şey daha vardı:Adam doktordu,adam Tıp Fakültesi mezunuydu.Ve evet kusma numarasıyla onu kandırabileceklerini düşünmektelerdi.İnsan ne de umutlu varlıktı böyle...
Bulut akışlarını da bozmak istemiyordu."Eve gidelim bir nane limon yaparsın hiçbir şeyi kalmaz Janset'in kardeşim."diyerek Doğukan'ın omzuna dokundu Bulut.Bozulur gibi olsa da çaktırmadı Doğukan çünkü henüz oyun bitmemişti."Tamam abi."diyerek yanıtladı,tamamda bir devamdı sonuçta.
Herkes tekrardan arabalara yerleşmişken boş olan yolun kolaylığıyla kısa sürede eve geldiler.
İçlerinde en aklı yerinde olan şu an Bulut olduğu için anahtarı alarak dairenin kapısını açtı.Bahar da gayet sakindi,sadece biraz koala gibi davranarak Bulut'un dibinden ayrılmamakta ısrarcıydı.
Bulut lavaboya gitmiş,Bahar da birlikte lavaboya giremeyeceği için el mahkum gardiyan salondaki koltuğa çökmüştü.Gittikçe uyuma isteği derinleşiyordu çünkü içindeki yük Janset'e anlatınca biraz daha hafiflemişti.Eğer düşünecekleri azalıyorsa uykuya olan isteği artıyordu.
Janset salonda kısa bir süre oturup bakışlarını Doğukan'a kitledi.Doğukan ne dercesine bakmayı denerken Janset, Bahar'ın kapalı gözlerinden yararlanarak hızlıca yerinden kalktı.Doğukan Janset'i izlerken,Janset'in bir anda gelip elinden tutmasıyla kendisini yatak odasına doğru ilerken buldu.Doğukan olarak doğmuş,şaşkınlıkların adamı olarak da tarihe geçecekti bu gidişle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNZİBAT
Ficción General"Asker Kurgusu" Asker-Doktor🏚🩶 Bir ailenin ocağı yanmıştır yine. Kızlarının şehit haberi kasıp kavurmuştur ocaklarını. Sadece ailenin değil ,sevgilisinin de yüreği yanmıştır. Ama beş yıl sonrası yine ortalık darmaduman olmuştur. Bir havaalanı ay...